AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Det har seg nå en gang slik, at eksamen er blitt flyttet fram i tid grunnet ulike grunner. Det vil si at eksamen kommer samme dag som flyet mitt går klokken 07.00. Eksamensdatoen var spikret og bekreftet, men er plutselig blitt flyttet likevel.. Jeg vet jo gjerne innerst inne at svaret er nei.. Men jeg spør likevel: er dette på noen vis gyldig grunn for reiseforsikringen? Det koster 6000 kroner å flytte billettene, ellers så må vi kjøpe nye, og ikke få noe penger igjen. Eller - så får jeg ikke tatt eksamen. Jeg er klar over at jeg har et ansvar for dette selv, og at jeg burde ventet til det var en 230% bekreftelse. Men det følte jeg det var. Uansett... Er det i det hele tatt verdt å ringe forsikringen å høre? Anonymous poster hash: 05f28...7eb
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 Dekker ikke forsikringen bare plutselig sykdom, men du kan lese i vilkårene for å finne ut mer eller ringe å spørre. Anonymous poster hash: 49356...361
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Nå vet jeg ikke helt hva slags eksamen det er snakk om... Universitetet eller vgs? Er det muntlig eksamen, og mulig å spørre om litt fleksibilitet? Er det en eksamen der det blir gitt en sjanse til for dem som ikke dukker opp eller dem som stryker? Vet bare at min mann som er lektor irriterer seg over at elever som ikke dukker opp alltid får en sjanse til, og en sjanse til, og han må lage nye prøver hele tiden, til noen få i klassen som aldri dukker opp likevel. Men dette gjelder kanskje ikke på eksamener. Høres veldig kjipt ut, dette! Har ikke så mange råd, men masse medlidenhet... Anonymous poster hash: b371a...ed9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå