Gå til innhold

Jeg hater dere.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til menn:

Hvorfor kan dere ikke la oss være som vi er? Hvorfor må dere hele tiden minne oss på at det alltid er noen som ser bedre ut? Hvorfor må dere legge så stort press på oss? Hvorfor kan dere ikke sette nok pris på oss for den vi er?

Hilsen:

Meg. Kvinne.



Anonymous poster hash: 8a3c8...9cf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville nå rettet den der til mange kvinner jeg. Hilsen voksen kvinne.



Anonymous poster hash: 619ef...7a2
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg, kvinne:

Hvorfor er du ikke med en mann som lar deg være som du er? Hvorfor er du ikke med en mann som hele tiden minner deg på at du er den vakreste i verden? Hvorfor er du ikke med en mann som ikke legger press på deg? Hvorfor er du ikke med en mann som setter pris på deg som du er?

Hilsen:

Meg. Mann.

Endret av Klatt
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ord. Society.

Hvorfor finnes rasisme, mobbing etc? Helst fordi gjerningsperson er misfornøyd med seg selv. Akkurat samme prinsipp som det du nevner her. Den personen som gjør deg usikker er ofte veldig usikker selv.



Anonymous poster hash: f621c...5fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabrina

Hvorfor prøver folk å rettferdiggjøre diskriminering, trakassering, mobbing, rasisme osv, ved å bruke ytringsfrihets-kortet? Ser dere ikke hva dere gjør mot disse menneskene som dere skyter ned? Alle har rett til å ytre sin mening, men er det rett å gjøre det når man sårer andre og får dem til å føle seg mindreverdige?

Hilsen ukonvensjonell menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til menn:

Hvorfor kan dere ikke la oss være som vi er? Hvorfor må dere hele tiden minne oss på at det alltid er noen som ser bedre ut? Hvorfor må dere legge så stort press på oss? Hvorfor kan dere ikke sette nok pris på oss for den vi er?

Hilsen:

Meg. Kvinne.

Fordi dere ikke ser tilstrekkelig fine nok ut og de som gjør det er opptatt. Slik er det dessverre. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Trådstartere:

Jeg hater dere. Dere generaliserer så fælt. Også blir jeg lei meg når det skrives at "alle menn er.." fordi mannen min er snill og god. Så jeg blir snurt på hans vegne. Eller når noen sier at alle kvinner er. Da blir jeg snurt på MINE vegne. Eller når jeg får beskjed om at "dere som ikke har barn..." ..hva da? Er vi empatiløse?

ER DET MULIG Å STARTE TRÅDER MED LITT NYANSE ELLER?! Hvorfor må dere gå inn for å tråkke X antall med-debattanter på tærne for å få frem en mening? Hvorfor kan du ikke skrive "Uff, jeg har vært uheldig og møtt en masse drittsekker", uten å nødvendigvis høvle over et helt kjønn?

Med vennlig hilsen,

en mannselskende kvinne



Anonymous poster hash: cd24c...60a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Trådstartere:

Jeg hater dere. Dere generaliserer så fælt. Også blir jeg lei meg når det skrives at "alle menn er.." fordi mannen min er snill og god. Så jeg blir snurt på hans vegne. Eller når noen sier at alle kvinner er. Da blir jeg snurt på MINE vegne. Eller når jeg får beskjed om at "dere som ikke har barn..." ..hva da? Er vi empatiløse?

ER DET MULIG Å STARTE TRÅDER MED LITT NYANSE ELLER?! Hvorfor må dere gå inn for å tråkke X antall med-debattanter på tærne for å få frem en mening? Hvorfor kan du ikke skrive "Uff, jeg har vært uheldig og møtt en masse drittsekker", uten å nødvendigvis høvle over et helt kjønn?

Med vennlig hilsen,

en mannselskende kvinne

Anonymous poster hash: cd24c...60a

:hug:

Anonymous poster hash: 419ec...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor prøver folk å rettferdiggjøre diskriminering, trakassering, mobbing, rasisme osv, ved å bruke ytringsfrihets-kortet? Ser dere ikke hva dere gjør mot disse menneskene som dere skyter ned? Alle har rett til å ytre sin mening, men er det rett å gjøre det når man sårer andre og får dem til å føle seg mindreverdige?

Hilsen ukonvensjonell menneske.

Det er da ingen her som har snakket om ytringsfrihet før deg? På et generelt grunnlag er jeg enig med deg, og da vil jeg gjerne repetere meningen med det forrige innlegget mitt. Ikke alle menn er like. Ikke putt oss i en bås og lir fra deg generalisering på generalisering. Det finnes snille menn som respekterer kjæresten sin og setter pris på henne og forteller henne hvor flott hun er, hver eneste dag. Hvorfor er dere ikke med en slik enn? Hvorfor er dere med en drittsekk som behandler dere dårlig? Jeg tror det er et bedre spørsmål å stille seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Til menn:

Hvorfor kan dere ikke la oss være som vi er? Hvorfor må dere hele tiden minne oss på at det alltid er noen som ser bedre ut? Hvorfor må dere legge så stort press på oss? Hvorfor kan dere ikke sette nok pris på oss for den vi er?

Hilsen:

Meg. Kvinne.

Anonymous poster hash: 8a3c8...9cf

Til kvinner.

Hvorfor kan dere ikke la oss være som vi er? Hvorfor må dere hele tiden minne oss på at det alltid er noen som er bedre og kjekkere? Hvorfor må dere legge så stort press på oss? Hvorfor kan dere ikke sette nok pris på oss for den vi er?

Hilsen:

Meg. Mann.

Endret av Idollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabrina

Det er da ingen her som har snakket om ytringsfrihet før deg? På et generelt grunnlag er jeg enig med deg, og da vil jeg gjerne repetere meningen med det forrige innlegget mitt. Ikke alle menn er like. Ikke putt oss i en bås og lir fra deg generalisering på generalisering. Det finnes snille menn som respekterer kjæresten sin og setter pris på henne og forteller henne hvor flott hun er, hver eneste dag. Hvorfor er dere ikke med en slik enn? Hvorfor er dere med en drittsekk som behandler dere dårlig? Jeg tror det er et bedre spørsmål å stille seg selv.

Jeg var den første som bukte ordet ytringsfrihet ja. :) Jeg sporet litt av, i kjølvannet av brukere som er shady mot andre for ulike grunner. Det har vært en gjenganger i det siste. Om det er rettet mot kjønn, religion, seksualitet, utseende, så er folk direkte stygg i svarene sine og prøver å forsvare seg ved å si at de har en rett til å si sin mening på lik linje med alle andre.

Mitt innlegg var ikke rettet mot noen spesifikt, annet enn folk som sier sin mening om noen og prøver å rettferdiggjøre det, ved å si at de har en rett til å si sitt dem også. Som om det å såre den man er krass mot, ikke har noen som helst betydning.

Så har vi jo den evigvarende kjønnskrigen her inne hvor det virker som om en hel del er bitre og generaliserer og så blir det fort ganske personlig. Det faller litt under det innlegget mitt. Hva er det med dette behovet for å distansere seg fra en annen og kritisere på avstand?

Vi er på samme side her ;) Jeg synes også det blir veldig teit å greie alle under en kam. Jeg skrev i en annen tråd at man bør tenke menneske først, så kjønn. Menn og kvinner kan være like fantastisk og like jævlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der er vel helst homofile menn i moteindustrien som har kjørt gjennom idealet om at kvinner skal være tynne. (De liker jo ikke kvinnelige former). Så problemet er vel egentlig ikke menn generelt, men heller homofile menn i moteindustrien...



Anonymous poster hash: a6f51...7fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til menn:

Hvorfor kan dere ikke la oss være som vi er? Hvorfor må dere hele tiden minne oss på at det alltid er noen som ser bedre ut? Hvorfor må dere legge så stort press på oss? Hvorfor kan dere ikke sette nok pris på oss for den vi er?

Hilsen:

Meg. Kvinne.

Anonymous poster hash: 8a3c8...9cf

Har gubben klaget på den breie ræva di nå da...

Anonymous poster hash: 21369...dbe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du henger sammen med feil menn! Jeg vil elske deg som du er!



Anonymous poster hash: 26688...114
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg ikke er slående vakker, men likevel føler jeg meg som en million dollar sammen med kjæresten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...