Gå til innhold

Hjelp mot sterk migrene!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboeren ligger rett ut med sitt første migreneannfall.. Er det noe som hjelper? Paracett funker ikke.. Apoteket er stengt. Anyone? Noe man kan kjøpe på 7/11 eller liknende?



Anonymous poster hash: 6ad46...6aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygd hjelper visst har jeg hørt.



Anonymous poster hash: bde8c...8f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trygd hjelper visst har jeg hørt.

Anonymous poster hash: bde8c...8f1

Ha ha ha..

Anonymous poster hash: 6ad46...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet dere at det er migrene?



Anonymous poster hash: c9984...567
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om noen fix.

Såg ett program på Tv der en diett kurerte en gutt med ekstrem migrene på en uke var han helt frisk.

Tror det var på TLC der de kurerte mange plager bare med en spesialdesignet diett. Kanskje dere skulle prøvd å finne ut av det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lege i morgen for en akutt time. Kraftig hodepine skal utredes når man får det første gang (første gang jeg fikk det ble jeg lagt inn på sykehus med en gang, siden det kan være andre ting også). Og det er viktig for å få riktig diagnose og medisiner som fungerer om dette er gjentagene.

Verken paracet eller ibux hjelper mot migrene nei, så ingen vits i å dytte i seg mer.

Mørkt rom, stille og rolig. Vekk fra alt av skjermer.



Anonymous poster hash: ad317...18d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får ikke noe reseptfritt som hjelper på ordentlig migreneanfall. Han bør holde seg unna lys for ikke å gjøre det verre. Hvis dere har noe som kan hjelpe med søvn så hadde jeg tatt det hvis jeg var han, og håpe på han klarer å sove seg i gjennom.

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paracet eller ibux er ikke sterkt nok mot migrene. Dra til legen når det har gått over, og sørg for å få utskrevet noe sterkere enn paracet, i tilfelle det skal gjenta seg.

Per nå er det eneste som hjelper et mørkt, kjølig og stille rom. Kan være vanskelig å få sove med så sterke smerter, men om han kan sove seg gjennom smertene er det det beste.



Anonymous poster hash: 63947...4b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren ligger rett ut med sitt første migreneannfall.. Er det noe som hjelper? Paracett funker ikke.. Apoteket er stengt. Anyone? Noe man kan kjøpe på 7/11 eller liknende?

Anonymous poster hash: 6ad46...6aa

Det eneste som hjelper er utredning hos lege og riktig medisinering med reseptbelagte tabletter. Og noen ganger hjelper ikke det engang.

Få ham til lege så fort som pokker, det beste hadde vært om dere hadde klart å komme dere til legevakten mens anfallet stod på, for det er enklere å diagnosere migrenen under anfall enn utenom anfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...