AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Min "eks-eks-eks", som jeg var sammen med for 7-8 år siden, maser om sex hele tiden. Han kom nylig ut av ett forhold, og jeg ante ikke at det var slutt engang, før det tikka inn melding på tlf min. "Hvordan går det?" "Det går bra. Med deg?" "Er så kåt om dagen.." Jeg avviste han. Likte ikke fremgangsmåten hans. Fikk sex-sms'er daglig, prøvde å svare kort og avvisende. Sånn har det pågått i ett halvt år nå, med noen stille-perioder. Nå er vi i gang igjen. "Vil du ha sex i kveld?" "Vil du ha sex i morgen?" Til slutt fant jeg på unnskyldninger, som at "Jo mer du maser, jo mindre har jeg lyst.." "Jeg gidder ikke å planlegge sex.." Men sannheten er vel at jeg ikke er så veldig keen på å ha sex med han i utgangspunktet. Dey gir meg liksom ingenting, og jeg tenner ikke på han lenger heller, det begynner å bli noen kilo siden vi var sammen og siden jeg fant han attraktiv. Greit nok som en fyllegreie, men å holde på sånn midt i uka kjenner jeg at ikke appellerer til meg. Jeg er rett og slett ikke keen på å ha noe "fuck-friend". Noe annet som kan være grunnen til at han gir meg litt avsmak også, er at han har blitt forferdelig klysete med årene. Fyren har runda 30 år og går fortsatt kledd som en fjortis. Noen har tydeligvis også fortalt han at han er selveste Don Juan, og han tror det selv også. Han har selvtillit høyere enn Mount Everest. Hvor han henter all selvtilliten fra, begriper jeg virkelig ikke, da han ikke er den mest ettertrakta "hunken" rundt her.. Vi møttes for en stund siden, og ble sittende å prate om sex-preferanser. Han lurer fælt på hvordan jeg som singel, overlever seksuelt å jeg sier som sant er; at jeg klarer meg fint, på egen hånd. Har ingen store seksuelle behov å fylle, men hender seg jo at jeg har sex jeg og! Men nei, jeg går ikke rundt steinkåt hver dag å lurer på hvordan jeg skal overleve.. Han derimot, snakker ut om sine nymfomane eks-kjærester og hvor fantastisk det var å ha sex 6-7 ganger om dagen, og i mitt stille sinn lurer jeg på hvorfor han ikke kontakter de oftere, om det er mer å hente der. Hun ene vet jeg at fortsatt er interessert i han også, så hun hadde neppe vært vond å be. Hvor ville jeg hen med dette igjen? Jo, jeg er forferdelig dårlig på å avvise folk, for jeg liker ikke å såre noen, så hvordan få frem på en "snill" måte at jeg ikke er interessert? Og at han må tone seg ned litt? For under den klysete personligheten, vet jeg at det skjuler seg en litt hårsår side også. Anonymous poster hash: 2db77...15c
Gjest Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Bare si/skriv rett ut at du ikke er interessert i å ha sex med ham og at du vil han skal slutte å kontakte deg på den måten. Såpass må man tåle å høre når man er så frampå som han har vært og ikke tar hintet. 1
Eriks Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Det virker ikke som du er helt over han... Vil du avvise anbefaler jeg å være kald og bestemt (uten å si stygge ting). 2
Crobern Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 HAHA, syntes det sto klyster eks og sex mas. Tenkte at dette kan jo bli interessant Tilbake til det du spurte om. Du vil heller gå på akkord med deg selv, enn å si i at du ikke er interessert?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Hvorfor har du kontakt med han fortsatt når han behandler deg sånn? Du virker ikke så avvisende akkurat. Kom deg unna han, slett han! Anonymous poster hash: b5ecd...ff9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå