Gå til innhold

Disse knullbar-trådene.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Joda, men rapportering er vel i første omgang tiltenkt ovetredelse av reglene, og blir vel da glatt oversett om det ikke anses som en faktisk overtredelse?

Selv er jeg ikke særlig ofte innom og leser i seksualitetsforumet, fordi det har holdt lenge å skumme gjennom alle de gjentakende (barnslige) overskriftene. Og apropos regler, er det ikke et klart regelbrudd å pepre forumet med temaer som har blitt diskutert sånn ca 1000 ganger før, ala penisstørrelses (eller "tiss" som det jo heter :fnise: )-trådene?

For ikke å snakke om "glatt, trimmet eller busk"-diskusjonen. Trenger man den diskusjonen på nytt annenhver dag?

Anonymous poster hash: 39494...cfe

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For ikke å snakke om "glatt, trimmet eller busk"-diskusjonen. Trenger man den diskusjonen på nytt annenhver dag?

Anonymous poster hash: 39494...cfe

Ja jøss, det er like viktig å ha en diskusjon om det annenhver dag, på samme måte som det er viktig å opprette tråd nr 40 000 om hvor mange sexpartnere jenter har hatt og hvor bra/dårlig det er.

Anonymous poster hash: 62e3b...3d8

AnonymBruker
Skrevet

Kan dere ikke lage en interessant tråd på sexforumet hver da? :) Jeg skal også prøve å tenke ut noe. Kanskje vi får til å snu tendensen hvis vi prøver :) Det nytter hvertfall ikke å stikke fra forumet og la de barnslige få det!

Anonymous poster hash: 7ecee...213

• Liker 2
Gjest heihade
Skrevet

Jeg sier meg enig med TS. Nivået på diskusjonene her inne er veldig lavt. Jeg orker ikke prøve å diskutere seksualitet med nyklekkede fjortiser som fniser av ordet "sex" og bruker forumet til å prøve flørte og forføre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier meg enig med TS. Nivået på diskusjonene her inne er veldig lavt. Jeg orker ikke prøve å diskutere seksualitet med nyklekkede fjortiser som fniser av ordet "sex" og bruker forumet til å prøve flørte og forføre.

Døren er *der* borte.

Anonymous poster hash: 6f1a6...d46

Gjest heihade
Skrevet

Døren er *der* borte. Anonymous poster hash: 6f1a6...d46

Spurte jeg? Eller er det tourettes som snakker?

Noen er faktisk interessert i å ta tilbake et underforum som kan være både informativt og interessant når det ikke er befengt av hormonelle småunger.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...