AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #41 Skrevet 25. mai 2014 Joda, men rapportering er vel i første omgang tiltenkt ovetredelse av reglene, og blir vel da glatt oversett om det ikke anses som en faktisk overtredelse? Selv er jeg ikke særlig ofte innom og leser i seksualitetsforumet, fordi det har holdt lenge å skumme gjennom alle de gjentakende (barnslige) overskriftene. Og apropos regler, er det ikke et klart regelbrudd å pepre forumet med temaer som har blitt diskutert sånn ca 1000 ganger før, ala penisstørrelses (eller "tiss" som det jo heter )-trådene? For ikke å snakke om "glatt, trimmet eller busk"-diskusjonen. Trenger man den diskusjonen på nytt annenhver dag? Anonymous poster hash: 39494...cfe 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #42 Skrevet 25. mai 2014 For ikke å snakke om "glatt, trimmet eller busk"-diskusjonen. Trenger man den diskusjonen på nytt annenhver dag? Anonymous poster hash: 39494...cfe Ja jøss, det er like viktig å ha en diskusjon om det annenhver dag, på samme måte som det er viktig å opprette tråd nr 40 000 om hvor mange sexpartnere jenter har hatt og hvor bra/dårlig det er. Anonymous poster hash: 62e3b...3d8
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #43 Skrevet 25. mai 2014 Kan dere ikke lage en interessant tråd på sexforumet hver da? Jeg skal også prøve å tenke ut noe. Kanskje vi får til å snu tendensen hvis vi prøver Det nytter hvertfall ikke å stikke fra forumet og la de barnslige få det!Anonymous poster hash: 7ecee...213 2
Gjest heihade Skrevet 25. mai 2014 #44 Skrevet 25. mai 2014 Jeg sier meg enig med TS. Nivået på diskusjonene her inne er veldig lavt. Jeg orker ikke prøve å diskutere seksualitet med nyklekkede fjortiser som fniser av ordet "sex" og bruker forumet til å prøve flørte og forføre.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #45 Skrevet 25. mai 2014 Jeg sier meg enig med TS. Nivået på diskusjonene her inne er veldig lavt. Jeg orker ikke prøve å diskutere seksualitet med nyklekkede fjortiser som fniser av ordet "sex" og bruker forumet til å prøve flørte og forføre. Døren er *der* borte. Anonymous poster hash: 6f1a6...d46
Gjest heihade Skrevet 25. mai 2014 #46 Skrevet 25. mai 2014 Døren er *der* borte. Anonymous poster hash: 6f1a6...d46 Spurte jeg? Eller er det tourettes som snakker? Noen er faktisk interessert i å ta tilbake et underforum som kan være både informativt og interessant når det ikke er befengt av hormonelle småunger. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå