Gå til innhold

Disse knullbar-trådene.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere som synes det er veldig ubehagelig med slike tråder?

Jeg synes vi burde være spart for dette på KG.

Det finnes så mange andre arenaer som passer for dette og jeg er redd for hva det kan gjøre med KG om det eskalerer, og at det tiltrekker seg en type brukere vi ikke ønsker her.

Anonymous poster hash: 9afea...949
  • Liker 16
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, seksualitetsforumet har nå blitt på grensen til latterlig. Det har faktisk skjedd en merkbar endring der inne de siste ukene, nå er det et par overkåte og rabiate brukere som har tatt over hele underforumet med penis-, puppe-, og fittepratet sitt. Det ligner mer på nettsex enn på diskusjon der inne, og det ER.SÅ.KLEINT.

Anonymous poster hash: e050d...f73
  • Liker 17
Skrevet

Overskriftene sier sitt. Er det ikke noe jeg gidder å lese om, så går jeg heller ikke inn. Men jeg er enig i at det er bltt mange sånne tråder nå!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, seksualitetsforumet har nå blitt på grensen til latterlig. Det har faktisk skjedd en merkbar endring der inne de siste ukene, nå er det et par overkåte og rabiate brukere som har tatt over hele underforumet med penis-, puppe-, og fittepratet sitt. Det ligner mer på nettsex enn på diskusjon der inne, og det ER.SÅ.KLEINT.

Enig!

Veldig synd om det skal få utvikle seg enda mer i den retningen.

Og som sagt, jeg er redd det vil tiltrekke seg feil folk. En versting som har vært utestengt utallige ganger før har vært på banen i dag, men det kan se ut som moddene kanskje har tatt affære der.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enig!

Veldig synd om det skal få utvikle seg enda mer i den retningen.

Og som sagt, jeg er redd det vil tiltrekke seg feil folk. En versting som har vært utestengt utallige ganger før har vært på banen i dag, men det kan se ut som moddene kanskje har tatt affære der.

Ja, det finnes virkelig mer egnede steder for den typen sexprat enn Kvinneguiden, som er et av få norskspråklige fora for meningsutveksling og debatt på internett.

Det gjør jo at folk ikke gidder å engasjere seg også, ikke sant? Når man leser oppad vegge og nedad stolpe med " :wow: du er sikkert deilig, skal vi bytte bilder? :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: ", så er det begrenset hvor mange innlegg saklige folk orker å bidra med.

• Liker 6
Gjest Sabrina
Skrevet

Hvordan skal trollene få ha mulighet til sexy time, hvis ikke de kan få ha det her inne? :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig, ts.

Syns det er på tide igjen med en opprydding både av brukere som overtramper hele tiden, klikkbare linker og store kvalmende bilder direkte på sidene. Det er forsøpling av forumet det som nå pågår. Hva folk gjør privat av utveksling av bilder etc er deres egen sak, men ikke i offentlighet på et ellers så hyggelig forum. Sånn som det er nå, så er Kg en søppelplass på seksualitetssidene.

Anonymous poster hash: e382a...441
  • Liker 4
Skrevet

Jeg vet ikke om gjennomsnittsalderen på seksualitetsforumet er blitt mye lavere, men jeg føler meg i hvert fall omtrent ti år for gammel til å svare der for tiden. Og jeg er 25.

• Liker 14
Gjest HarryDotter
Skrevet

Overskriftene sier sitt. Er det ikke noe jeg gidder å lese om, så går jeg heller ikke inn. Men jeg er enig i at det er bltt mange sånne tråder nå!

Du har rett. Tenker litt sånn selv....Jeg kan diskutere alt mellom himmel og jord. Helst teamer som engasjerer folk skikkelig. Men noen ganger er det bare morsomt med noe litt teit også.

Jeg styrer jo bare unna de trådene jeg syntes virker teite i overskriften. Problem solved. Er jo ingen som tvinger meg til å delta i en tåpelig debatt?

Men ja...jeg skjønner poenget til TS

• Liker 2
Gjest Sabrina
Skrevet

Folk er vårkåte på denne tiden av året da.

AnonymBruker
Skrevet

Du har rett. Tenker litt sånn selv....Jeg kan diskutere alt mellom himmel og jord. Helst teamer som engasjerer folk skikkelig. Men noen ganger er det bare morsomt med noe litt teit også.

Jeg styrer jo bare unna de trådene jeg syntes virker teite i overskriften. Problem solved. Er jo ingen som tvinger meg til å delta i en tåpelig debatt?

Men ja...jeg skjønner poenget til TS

Ok, mm, flott. Kom deg inn på seksualforumet igjen nå og diskuter kjønnsorganer og størrelser, som du jo er så flink til.

Anonymous poster hash: 9bc62...9ee

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ok, mm, flott. Kom deg inn på seksualforumet igjen nå og diskuter kjønnsorganer og størrelser, som du jo er så flink til.

Bitter og sjau over å ikke bli sett blant gutta i forumet eller? Dette lukter misunnelse lang vei.

Anonymous poster hash: 1670e...f13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bitter og sjau over å ikke bli sett blant gutta i forumet eller? Dette lukter misunnelse lang vei.

For noe vås.

• Liker 4
Gjest HarryDotter
Skrevet

Barnslig....rett og slett. Om du hadde heva øyelokka dine litt, vil du se at jeg er inne på veldig mange av de forskjellige trådene og legger igjen meninger om det meste. Ja jeg er også aktiv i noen av "tulletrådene" men det er for artighetens skyld...nå har det blitt gæli også ;)

Og om du trenger en reality check, så vil du oppdage at svært mange er veldig opptatte og usikre på spørsmål rundt sitt kjønnsorgan.

Kjønnsorganene hører vel inn under "seksualitet" eller??

Dra deg ned fra den rosa skyen du sitter på!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bitter og sjau over å ikke bli sett blant gutta i forumet eller? Dette lukter misunnelse lang vei. Anonymous poster hash: 1670e...f13

Hvorfor vil man bli siklet over av alle de "fjortisvårkåte snørrungene" som disse gutta her på forumet virker som? Æsj.

Anonymous poster hash: 12c26...f1c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke prøv å lat som den tråden er for de som er usikre på kjønnsorganet sitt og som poster bilder til dere for at dere skal komme med forstørrelsesglassene og bare "Neida, f*tta di er veldig fin". Det er RUNKETRÅDER, som det forøvrig blir fler og fler av.

• Liker 3
Gjest HarryDotter
Skrevet

Hvorfor vil man bli siklet over av alle de "fjortisvårkåte snørrungene" som disse gutta her på forumet virker som? Æsj.

Anonymous poster hash: 12c26...f1c

Voldsomt til aggressive kvinnfolk her da..... :sjokkert:

Er du en velutdannet advokatfrue som er for god til å snakke om tiss du da?

Litt artig at det aldri er disse "fjortisene" som skaper noe bråk og kvalme rundt på forum

Alltid de gamle grinebiterne.....Hold deg unna de trådene du syntes er ÆSJ da vetu...så slipper du den grusomme lidelsen det er.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ah, det klassiske du er bitter, sjalu og misunnelig-svaret. How creative.

Anonymous poster hash: dae8d...62d

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...