Sunshine89 Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Har eit lite "problem" med vaskemaskina som er i leilegheita vi leiger, etter at vi bytta oppvaskmiddel so må ofte glas setjast inn att i maskina fordi dei ikkje er reine innvendig og tallerkar har veldig ofte kvite "prikkar" (ser ut som restar av oppvaskmiddelet) på seg som må tørkast av og er ikkje alltid reine dei heller... Kva kan eg gjere? Det "verste" er vel at det oppvaskmiddelet som vi brukar no er i tillegg det som er anbefalt til Siemens sine maskiner.. Men no begynner eg å bli mektig lei av at halvparten av glasa må innatt i maskina ved tømming av maskina... Vurderar å byte tilbake til det middelet eg brukte før, om ikkje nokon har nokre gode forslag
ekkoet Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Jeg ville byttet tilbake først bare for å se at det faktisk er oppvaksemiddelet og ikke noe annet som har skjedd med maskinen. Ellers, se på instillingene på maskinen om det kan være noe spyling som er slått av, det finnes som regel ikke så mange innstillinger å velge mellom. Om man var fornøyd med det man hadde før ser jeg egentlig ingen grunn til å bytte.
Sunshine89 Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2014 Ja, trur eg kanskje skal bytte tilbake til dei eg brukte før.. Var berre at eg fekk eit innfall av å spare pengar og kjøpte då ein sånn megapakke av dei eg har no, men er jo ikkje hjelp i det når ting ikkje blir reint akkurat :/
ekkoet Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 (endret) Liten bihistorie, men jeg har en maskin hvor jeg opplevde at ting ikke ble rene, jeg kunne ikke skjønne hvorfor. Jeg måtte kjøre maskinen på nytt flere ganger, så plutselig var det som at "den virket". Så kunne det gå 2 uker der den virket helt fint før jeg fikk problemer igjen. Etter å ha hatt maskinen i 4 år fant jeg forklaringen på problemet. Dersom jeg satt en spesiell type kopp på et spesielt sted i maskinen hindret dette vaskepulverluken i å åpne og man fikk ikke vaskepulveret skikkelig ut i maskinen. Veldig tilfredsstillende å finne ut av etter å ha irritert seg så lenge, men dårlig patent på maskinen. Endret 15. mai 2014 av ekkoet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå