Gå til innhold

Shorts og strømpebukse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

shorts+strømpebukse=horebekledning, men for all del, gjør som du vil.

Anonymous poster hash: b9032...865

Hvordan er det egentlig horebekledning? :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denimshorts er jeg enig i at ikke ser så bra ut med svart strømpebukse, ihvertfall på de færreste.

Men under en shorts i en annen farge eller annet stoff kan det faktisk være kjempefint og classy, bare se her:

b609835b1b35e6903d47c75a96ccc770.jpg

41d408ca89de0106848a1191defe4a79.jpg

2a12e2546102539c5b4f2b99e68405b9.jpg

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dess flere bilder folk poster dess mer overbevist blir jeg at dette må være den styggeste komboen av tekstiler folk har dratt på seg. Demin shorts eller annen type, det ser bare ikke bra ut med strømpebukse under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått i dongerishorts med tykk strømpebukse under. I tillegg så er jeg overvektig og har ikke de aller lengste bena Jeg burde virkelig bli slaktet når det kommer til mote, men merkelig nok så følte jeg meg smashing og fikk en del positiv oppmerksomhet fra motsatt kjønn når jeg gikk slik.

Kle deg slik DU føler deg vel. Det er tross alt du som skal gå med det. :)

Anonymous poster hash: 19c2a...9b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker nesten alltid strømpebukse under shorts, som regel tynne eller med blomstermønster. Bruker det fordi jeg ikke liker å gå med nakne bein.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bruker det hele tiden, jeg!

kjerringene på KG hater det kanskje, men den generelle internettkulturen og motesamfunn over hele verden synes det er flott. hvem har mest peiling, tror du? ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått i dongerishorts med tykk strømpebukse under. I tillegg så er jeg overvektig og har ikke de aller lengste bena Jeg burde virkelig bli slaktet når det kommer til mote, men merkelig nok så følte jeg meg smashing og fikk en del positiv oppmerksomhet fra motsatt kjønn når jeg gikk slik.

Kle deg slik DU føler deg vel. Det er tross alt du som skal gå med det. :)

Anonymous poster hash: 19c2a...9b4

Jepp, fordi de trodde du var en løstøs som kunne kjøpes for penger.

bruker det hele tiden, jeg!

kjerringene på KG hater det kanskje, men den generelle internettkulturen og motesamfunn over hele verden synes det er flott. hvem har mest peiling, tror du? ;)

Motesamfunn har ikke peiling, de må stadig komme med noe nytt og endringsfokusert for å selge mest mulig. Jeg husker når det var inn med tynn strømpebukse under sykkelshorts på 90-tallet (hvilket jeg også syns var horete) og alle syns det var såååå fint, helt til folk innså at det var faktisk jævlig stygt og trende ble lagt på hyllen. Mange flere trender som har gått den veien, så moteindustrien har ikke peil, moteindustrien forteller deg det de vil ha deg til å tro for å tjene penger. Shorts og strømpebukse er ikke lekkert og flott, det er det som for øyeblikket selger. Så snart du og andre slaver har skapet fult og salget stuper, så er det noe annet som er inn igjen. Kanskje det grusomme ankellange bukseskjørtet er på vei inn? Da kjøper vel du i bøtter og spann fordi motesamfunnet sier det er flott, men egentlig, egentlig er det grusomt stygt. Bukseskjørt:

moteshow_11.jpg

Anonymous poster hash: b9032...865

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JMotesamfunn har ikke peiling, de må stadig komme med noe nytt og endringsfokusert for å selge mest mulig. Jeg husker når det var inn med tynn strømpebukse under sykkelshorts på 90-tallet (hvilket jeg også syns var horete) og alle syns det var såååå fint, helt til folk innså at det var faktisk jævlig stygt og trende ble lagt på hyllen. Mange flere trender som har gått den veien, så moteindustrien har ikke peil, moteindustrien forteller deg det de vil ha deg til å tro for å tjene penger. Shorts og strømpebukse er ikke lekkert og flott, det er det som for øyeblikket selger. Så snart du og andre slaver har skapet fult og salget stuper, så er det noe annet som er inn igjen. Kanskje det grusomme ankellange bukseskjørtet er på vei inn? Da kjøper vel du i bøtter og spann fordi motesamfunnet sier det er flott, men egentlig, egentlig er det grusomt stygt. Bukseskjørt:

moteshow_11.jpg

Anonymous poster hash: b9032...865

motesamfunn, ikke moteindustrien.

jeg snakker om samfunn og samfunnsgrupper som er opptatt av mote og stil, jeg snakker om lookbook, tumblr og gatemote. gruppene som er kjent for å være de mest stilsikre og trendy.

i følge mange av trådene her er flesteparten av KG-brukerne "grå mus", kjedelige og konforme i klesveien. veldig få som tør å tråkke utenfor normen.

jeg ville virkelig IKKE tatt stiltips fra majoriteten av brukerne her inne.

strømpebukse under shorts har for øvrig blitt brukt i snart ti år, så det er ingen "døgnfluetrend".

Endret av Chanchan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horete??? Nå får folk gi seg! Man dekker seg jo faktisk mer til om man har en strømpebukse under, så det henger ikke helt sammen..

Synes strømpebukse under shorts kan være veldig fint, noen ganger helt feit. Synes ikke det passer til olashorts, men til andre stoffer kan det være fint.

Anonymous poster hash: c6572...150

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mye finere med strømpebukse under shortsen enn at hele r*** henger på utsiden i alt for korte shorts.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det er bare trist å se hvordan damer omtaler andre damer sin bekleding. Hvorfor kan vi ikke være konstruktive i våre tilbakemeldinger? Noen synes shorts og strømpebuske er pent, andre ikke. Men gir det noen noen som helst rett til å være ubehøvlede og nedlatende i sine svar?

I mine øyne er dette klesplagg som passer best til unge kvinner i tenårene og til midten av 20-årene. Dette er plagg for den unge kvinnen med hofter og midje. Da kan det være riktig så flott. En dame på 60, i en slik oppkledning, vil ikke være det mest tiltalende for øyet. Eldre kvinner bør satse på kjoler og skjørt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shorts og strømper er jo helt o.k. selv om jeg personlig foretrekker et kort skjørt.Hudfargede strømper eller stayups må jo være helt greit på vinterbleke legger og lår som ikke har fått naturlig brunfarge ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mange kler det kjempe godt :)

Helt enig! Så mange på 17-mai som hadde kledd seg i shorts og hudfargede strømpebukser, det var faktisk mye anna påkledninger som var direkte stygt av andre kledninger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shorts nr ein var ikkje så fin synst eg då.

Shorts nr 2 var den einaste fine :wow: Den kunnje eg sikkar ha sjølve også :sjarmor::gave: Men får sjå, har jo ikkje akkuratt så mykje pengar for tio :handle: Så eg veit ikkje.

Shorts nr 3 var litt spesiell på ein måte. :( Likte ikkje blondedritet nede på sido av buksena :gravid: . Da kvite veit du, med hull i :ol::helen:

Men ein har alle ulike meiningar. :is: Lykke til med å finne din eigen.



Anonymous poster hash: fd1f3...cc5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...