Gå til innhold

Shorts og strømpebukse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt meg noen nye shorts til sommeren, men er for kaldt å bruke de med bare legger nå. Er det helt teit å bruke shorts og strømpebukse sammen (til hverdags)?

Og hvilken strømpebukse er evt. finest å bruke til? Og hva slags overdeler passer til?

Kan legge til linker av noen shortser som jeg har i skapet, men som enda ikke er blitt brukt. :)

http://bikbok.com/no/Categories/Collection/Shorts/PS-Mindy/p/7151364-002-Print

(Har den samme også i et annet mønster, men den er utsolgt på nettsiden, så får ikke vist bilde)

http://bikbok.com/no/Categories/Collection/Shorts/PS-Linda-hotie/p/7151500-990-Black

http://www.veromoda.no/vero-moda/shorts/paula-nw-lace-shorts-gu023-pc7/10108570,no_NO,pd.html?dwvar_10108570_colorPattern=10108570_MediumBlueDenim&forceScope=

Anonymous poster hash: 20b1e...a3d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svaret mitt blir litt farget av at det styggeste jeg ser er shorts + ribbestrikket strømpebukse. Men:

Den første kunne jeg brukt med en tynn, svart strømpebukse til. Av topp kan du bruke litt forskjellig, men en svart eller lys bluse kan være fint til. Kanskje en kul, kort og blazer og smykker i sølv. Shortsen funker jo egentlig som et morsomt skjørt :)

Den andre samme som den første, og jeg ville holdt antrekket litt enkelt og elegant. Gjerne litt løs overdel sånn at du ikke ender opp som catwoman. Og ikke kline til med rosa topp. Trang shorts og kraftig strømpebukse er ihvertfall et stort nei i mine øyne.

Den siste ville jeg spart til sommerferien.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

shorts+strømpebukse=horebekledning, men for all del, gjør som du vil.

Anonymous poster hash: b9032...865
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det ser helt vanvittig teit ut med shorts og strømpebukse. Til sort shorts kan man av og til slippe unna med en tynn, sort nylonstrømpebukse hvis man skal pynte seg litt, ellers er strømpebukse alltid nei under shorts.

Anonymous poster hash: 5079f...2ed
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Stort nei fra meg.

Anonymous poster hash: 0ea6c...c39
  • Liker 2
Gjest earthquake
Skrevet

Sort tynn strømpebukse er greit, alt annet blir veldig harry

• Liker 1
Skrevet

Hvordan er den blondeshortsen fra Vero Moda? Er den high waist? Er det stretch i den? Å er den normal i størrelsen? Den var veldig fin, så vurderer å bestille! :)

AnonymBruker
Skrevet

Strømpebukse under shorts: Nei, nei, nei!

Vent til det blir temperatur til å bruke shorts :).

Anonymous poster hash: d303a...710

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Ser det er en del delte meninger her, men er nok enig i at det er finest med en tynn, svart strømpebukse. :laugh:

Er bare så dumt at her jeg bor er det sjelden veldig fint vær, så er jo greit å kunne bruke shortsene mer enn en uke og to også!

Og tusen takk for forslag til overdeler og inspirasjon! Tar gjerne i mot flere tips. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er den blondeshortsen fra Vero Moda? Er den high waist? Er det stretch i den? Å er den normal i størrelsen? Den var veldig fin, så vurderer å bestille! :)

Den er veldig behagelig faktisk! Den er ikke ment som en høytlivsshorts, men den er definitivt ikke lav i livet. Den går vel til et lite stykke under navelen, og er stretchy i stoffet. Jeg har den i størrelse 38, og bruker som regel S/M. :)

AnonymBruker
Skrevet

Den er veldig behagelig faktisk! Den er ikke ment som en høytlivsshorts, men den er definitivt ikke lav i livet. Den går vel til et lite stykke under navelen, og er stretchy i stoffet. Jeg har den i størrelse 38, og bruker som regel S/M. :)

Ser det er andre størrelser på nettbutikken som den fysiske butikken, men vil si den er normal i størrelsen! :)

Skrevet

shorts+strømpebukse=horebekledning, men for all del, gjør som du vil.

Ja, noe så horete som dette er det lenge siden jeg har sett. Fysj.

dac06e845e85f8d83fd77533ce62afc4.jpg

698b65cac0d5d4372729b46ca81112f6.jpg

• Liker 19
Skrevet

Herregud! Hadde aldri trodd at folk skulle være så negative til strømpebukser under shorts :P Har brukt det mange ganger jeg. Jeg ser absolutt ikke problemet.

• Liker 7
Skrevet

Mange kler det kjempe godt :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, glad det ikke bare er meg som IKKE syntes det er noe horete. :) Tror jeg skal prøve meg litt frem og se! Kommer jo helt ann på hva man har til vil jeg si. Er bare at det er vanskelig å finne noe å ha til, er det bare å tenke som at man har en svart jeans istedetfor, eller er det noen "regler"? :)

AnonymBruker
Skrevet

Her er det bare å vente på at et mannfolk finner lommeboka, grusom er det, rett og slett helt forferdelig stygt. Hei ungdom, hva koster du?

il_340x270.417768435_foo4.jpg

10051340920_400.jpg

532490-10-1353154851240.jpgIMG_0800.JPG1131105-10-1351527934632.jpg

• Liker 1
Skrevet

Min mening er at det aldri har vært fint, verken da det var på moten og du knapt så noe annet på folk dessverre, eller nå eller noensinne kommer det til å bli fint. Det ser mildt sagt grønn jævlig stygt ut. Men for all del om du synes det ser fint ut så bør du gå med det, jeg har sikkert noe i garderoben som andre igjen får lyst til å hive på bålet også.. Folk har forskjellig smak, uten at det er et problem som jeg ser en ab her har fått for seg at det er.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Syns shorts og strømpebukse sammen er dritstygt og ultraharry. Vent til det er varmt nok til å bruke shorts! Er ikke så lenge til.

Skrevet

Jeg synes det ser kjempeteit ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...