AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Jeg blir så irritert på meg selv! Skjønner ikke hva som er galt. Jeg har begynt i ny jobb (salgsjobb), som jeg føler at jeg ikke mestrer. Er ikke noe flink til å selge Uansett, i går og i dag klarte jeg ikke dra på jobb! Jeg sminket meg, kledde på meg, alt klart, men jeg klarte søren ikke gå ut døra. Jeg så for meg ulike jobbscenarioer, og begynte å gråte. Ringte jobben og sa jeg var syk. Har utrolig dårlig samvittighet for dette!! Vet at de klarer seg fint uten meg (er "overflødig" nå som jeg er ny), men likevel, sånt gjør man jo bare ikke. Kollegaene er utrolig hyggelige og hjelpsomme, så skjønner ikke hvorfor jeg friker sånn ut Må ta meg sammen, men hvordan?? Noen vært i lignende situasjon? Anonymous poster hash: 9d2f2...896
Gjest Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Tja.... Det er vel kanskje fordi du føler deg usikker og at dette er noe du føler at du ikke mestrer! Ta deg selv i nakken og stå på og ta i mot hjelp fra kollegaer og ledelse. Om en liten stund er du inne i det og da kommer selvtilliten til å blomstre igjen! Tommel opp og lykke til!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå