Gå til innhold

Er hun ikke flott ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes hun var pen! :)

Godt det kommer ut bilder "vanlige" pene kropper også. Ikke kun overvektige, godt trente eller spinkle.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Mye mer sunt? Går vel ann å være sunn selv om man er slank.

Anonymous poster hash: 0a696...d36
  • Liker 20
Skrevet (endret)

Mye mer sunt en hva og hvem?

Jo vist var hun flott :) En kan se slik ut å være knall fin og andre kan se helt annerledes ut og være like flott. Dette er EN "normal" sunn kvinnekropp, en flott en sådan, og det finnes veldig mange av de normale sunne der ute som hun eller som både er langt tynnere og/eller mer trent. Å forherlige denne kroppen som den ultimate normale normen på kropp er like ille som å gjøre catwalk damene som den ene normen vi alle skal ha. Folk bør generelt være litt mer stolt av seg selv enten en ser slik eller sånn ut.

Ingen trenger å verken sulte seg, trene seg eller spise seg i hjel for å være sunn og flott. En sunn sjel i et sunt legge handler vel nettopp om balanse.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Sunt å være småfeit?

Anonymous poster hash: 89ecc...b91
  • Liker 14
Skrevet

Flott er liksom ikke ordet jeg tenker på når jeg ser henne....

At det ikke er sunt å være for tynn er jeg helt enig i.... Men å si at hun er FLOTT, det er sterkt overdrevent.

• Liker 9
Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg syns vedkommende ser veldig bra ut. Og ja, tror det er mer sunt å se slik ut og være i god fysisk form enn mange andre som presser og stresser kroppen til lavt kroppsfett. Det virker som om folk har glemt hva som er sunt for en kropp. Mennesker skal ha litt fett, både i maten og på kroppen.

Denne jenta er ikke småfeit.

Men som alle andre slike tråder, det dukker alltid opp kommentarer at vanlige sunne kropper er feite. Lurer på hvorfor. Er synet på kropp her inne så skakkjørt at enkelte ikke vet hva som er normalt og sunt mer ? Eller er det bare viktig å holde andre mennesker nede fordi man ikke har det bra med seg selv ? Slutt med det folkens.

Skrevet

Uansett hva man gjør, hvordan man gjør det eller hvor, er det galt.

I et øyeblikk er det Susanne svanevik som er imponerende fordi hun har en vilje av stål og en sinnsyk kropp, i det andre er det normale Camilla som forgudes fordi hun er normal.

Uansett peker de alltid på hvem som gjør noe feil, i svanevik-sakene er det pinglete å være "svak", i Camilla-saken er det ukvinnelig å ikke ha fett.

Hvorfor må det vinkles sånn?

• Liker 7
Gjest Mr. Toad
Skrevet

Uansett hva man gjør, hvordan man gjør det eller hvor, er det galt.

I et øyeblikk er det Susanne svanevik som er imponerende fordi hun har en vilje av stål og en sinnsyk kropp, i det andre er det normale Camilla som forgudes fordi hun er normal.

Uansett peker de alltid på hvem som gjør noe feil, i svanevik-sakene er det pinglete å være "svak", i Camilla-saken er det ukvinnelig å ikke ha fett.

Hvorfor må det vinkles sånn?

Fordi verden er sort/hvit. Enten så skal vi forherlige det kunstig vakre eller det naturlige vakre. Det finnes ikke rom for å si at mennesker er ulike og at vi alle har forskjellige preferanser knyttet til dette.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst: Hun var kjempesøt! :)
Jeg er helt enig i at folk må få se ut slik de vil, og elske sin egen kropp hvordan den enn måtte se ut, og jeg synes det er flott at han legger ut et bilde der han viser at han er stolt av dama si.

Men:

Jeg synes ikke like mye om teksten ved bildet, der det fremstilles som at denne kroppen er sunnere enn andre. At vi er alt for kritiske til våre egne kropper er det ingen tvil om, men dette bidrar jo bare til dette.

Jeg blir litt skuffet, for jeg føler at han gjør det samme som han kritiserer andre for å gjøre: å "bestemme" hva som er en idealkropp. Når han legger ved "fakta" som skal indikere at lavere fettprosent enn dette er skadelig blir det hele litt uheldig, synes jeg.

Ja, hun ser sunn og flott ut, men man kan fint veie 10 kg mindre (eller mer) og fortsatt være sunn og flott.
JA til bildet, NEI til siste avsnitt av teksten.

Anonymous poster hash: b5e89...e18
  • Liker 5
Skrevet

Jeg syns hun har veldig fin kropp. Hun har mage, slik en kvinne etter mine preferanser bør ha. Så ja, hun var kjempeflott i mine øyne.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjempesøt jente! Men er enig med de som er litt kritiske til teksten - hun er ikke på noen måte det eneste kvinneidealet som finnes. Er også enig i at kroppspresset er høyt og det stemmer sikkert at en altfor lav fettprosent ikke er sunt over tid. Men det må være mulig å finne en balansert vei som viser at akkurat en kropp ikke nødvendigvis er det eneste rette.

Etter mine preferanser er hun litt for lubben, men jeg påberoper meg ikke å ha definisjonsmakt på hva som er en vakker kvinnekropp av den grunn. ;)

Anonymous poster hash: b49f5...0e3
  • Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Hun ser helt normal ut. Hverken penere eller mindre pen enn andre

• Liker 1
Gjest Nightwich
Skrevet

Først og fremst: Hun var kjempesøt! :)

Jeg er helt enig i at folk må få se ut slik de vil, og elske sin egen kropp hvordan den enn måtte se ut, og jeg synes det er flott at han legger ut et bilde der han viser at han er stolt av dama si.

Men:

Jeg synes ikke like mye om teksten ved bildet, der det fremstilles som at denne kroppen er sunnere enn andre. At vi er alt for kritiske til våre egne kropper er det ingen tvil om, men dette bidrar jo bare til dette.

Jeg blir litt skuffet, for jeg føler at han gjør det samme som han kritiserer andre for å gjøre: å "bestemme" hva som er en idealkropp. Når han legger ved "fakta" som skal indikere at lavere fettprosent enn dette er skadelig blir det hele litt uheldig, synes jeg.

Ja, hun ser sunn og flott ut, men man kan fint veie 10 kg mindre (eller mer) og fortsatt være sunn og flott.

JA til bildet, NEI til siste avsnitt av teksten.

Anonymous poster hash: b5e89...e18

10 kg mindre !!!? Er du sjuk ? Jenta er ikke overvektig !!
  • Liker 7
Skrevet

Se på alt magefettet hennes. Hun er kanskje ikke overvektig i ordets rette forstand, men det er en god del å ta av før hun er i nærheten av undervekt.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Se på alt magefettet hennes. Hun er kanskje ikke overvektig i ordets rette forstand, men det er en god del å ta av før hun er i nærheten av undervekt.

alt fettet? Det henger ikke over som muffinsform engang. Flott dame!

Anonymous poster hash: 3dbcb...9ed

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ser av kommentarene i artikkelen folk hyller hennes kjæreste som er personlig trener. At hun, som er tjukk, blir godtatt av en PT kjæreste som kanskje normalt sett ville gått etter slank jente. Men ser dere bildene av han kjæreste så ser man jo han er av samme kroppstype. Med hengende manboobs og dobbelthake. Selvfølgelig synes han kjæreste er flott. Ville vært urimelig om han som selv er tjukk skulle mene noe annet..

Anonymous poster hash: cd3e6...6c0
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jo, hun har garantert en BMI på over 25, og er dermed lett overvektig.

Anonymous poster hash: fd66b...f41

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ser av kommentarene i artikkelen folk hyller hennes kjæreste som er personlig trener. At hun, som er tjukk, blir godtatt av en PT kjæreste som kanskje normalt sett ville gått etter slank jente. Men ser dere bildene av han kjæreste så ser man jo han er av samme kroppstype. Med hengende manboobs og dobbelthake. Selvfølgelig synes han kjæreste er flott. Ville vært urimelig om han som selv er tjukk skulle mene noe annet..

Anonymous poster hash: cd3e6...6c0

Enig

Anonymous poster hash: fd66b...f41

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...