Gå til innhold

i stedet for bunad(igjen)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg har da altså ikke bunad og har bestilt noen nye kjoler til 17.mai. har også tenkt til å bruke en av dem til bryllup litt senere i sommer og trenger litt hjelp til hvilken jeg skal bruke til hva :)

vet at mange her har fordommer mot "sånne" butikker og vil derfor spørre dere om å bare gi meg saklige og voksene svar.

det står mellom disse:

http://www.superkul.no/sexy-svart-minikjole-med-apning

http://www.superkul.no/tubekjole-med-flere-stoff-lag-pa-skjortdelen-rosa

http://www.superkul.no/lekker-hvit-minikjole-med-apning-i-ryggen

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/john-zack-911/racer-cut-rib-dress-911122-92/

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/rare-london-475/metallic-bandeau-dress-475491-23/

den rosa er kanskje litt "barnslig" men 17mai er jo en litt barnslig dag så hvorfor ikke? :P den er jo veldig søt

har aldri vært i bryllup før og har hørt at det er noen sånne "regler" for hva man skal ha på seg og ikke... hvorfor det egentlig? for eksempel at man ikke skal bruke rødt og svart som jeg kanskje skjønner, men hvorfor ikke hvitt. alle ser jo at du ikke er bruden uansett

og før noen kjefter og sier at det "ikke er passende med familie" ellernoe sånt, så skal jeg ikke være med familie ;) jeg skal på grillfest hos en venninne og hennens venner men tenkte kanskje og se på toget på morgningen. er derfor jeg spør;)



Anonymous poster hash: ea849...9ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skjedde med "classy" egentlig? Mer Coco Chanel, mindre Linni Meister! :rope:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette tull? For å få i gang en sint diskusjon om at man skal kle seg pent på nasjonaldagen? Jeg går ikke på denne trolligen :)

Anonymous poster hash: 0f229...bed

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med "classy" egentlig? Mer Coco Chanel, mindre Linni Meister! :rope:

hehe, jeg er ikke så "classy" av meg;) blir litt feil for personligheten min

Er dette tull? For å få i gang en sint diskusjon om at man skal kle seg pent på nasjonaldagen? Jeg går ikke på denne trolligen :)

Anonymous poster hash: 0f229...bed

skjønner kanskje at det kan virke som en tulletråd men jeg lurer da også på hvorfor folk på kvinne guiden har så mye i mot superkul og illusion og nelly og sånne butikker... jeg er 27 år så er kanskje litt mindre enn "gjennomsnittsalderen" her inne så er kanskje derfor.

Anonymous poster hash: ea849...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager, men altså...nei. Jeg kan faktisk ikke tenke meg at en eneste av dem er passende for 17 mai og aller mindre for en på 27 år?? Den siste var ok, mens resten er no go for meg altså, og jeg er 25..



Anonymous poster hash: a6f71...f16
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 26 og syns egentlig ikke at hverken illusion eller superkul har så mye annet enn tacky klær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du skal kle deg ut som en prostituert er de kjolene perfekte! Dersom ikke, dropp dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!

Nei til tråden.

Nei til ts.

Nei til trolling.

Nei til kjolene.

Nei til stilen.

Nei til alderen.

Nei!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei, nei. Ingen av de kjolene passer seg verken til 17.mai eller bryllup. At du er 27 gjør det bare værre, da man skulle trodd at en 27 åring var mer moden i klesstilen. Jeg er 21 og ville ALDRI vurdert nor sånt til 17.mai eller bryllup.

Anonymous poster hash: 7798a...c06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Nå skal jeg være kjempevoksen og saklig som du ber om: Du kan ikke gå i disse kjolene hverken på 17. mai eller bryllup. PUNKTUM .

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saklig og voksent svar: Ta på deg den siste på 17.mai, kjøp ny til bryllupet og returner resten.

Deretter: Forkast superkul.no som aktuell butikk, og gjerne Nelly også, hvis du ikke klarer å velge kjoler som kun har hull til hals/hode, armer og bein.



Anonymous poster hash: 85d66...06c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

hehe, jeg er ikke så "classy" av meg;) blir litt feil for personligheten min skjønner kanskje at det kan virke som en tulletråd men jeg lurer da også på hvorfor folk på kvinne guiden har så mye i mot superkul og illusion og nelly og sånne butikker... jeg er 27 år så er kanskje litt mindre enn "gjennomsnittsalderen" her inne så er kanskje derfor. Anonymous poster hash: ea849...9ee

Håper dette er tull! De kjolene der hører kun hjemme på bad taste party eller hore og hallik-aften! Ikke på 17.mai eller i bryllup!

Nelly har noen fine kjoler, men mange stygge og tacky også. Jeg har selv kjøpt en veldig fin hvit en som rekker litt over knærne derfra.

Og det heter YNGRE, ikke mindre! Det burde du som 27-åring vite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ER jo trolling! Du rekker ikke få det til 17 mai uansett, så bare legg opp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg beklager, men altså...nei. Jeg kan faktisk ikke tenke meg at en eneste av dem er passende for 17 mai og aller mindre for en på 27 år?? Den siste var ok, mens resten er no go for meg altså, og jeg er 25..

Anonymous poster hash: a6f71...f16

Den siste var ok om TS var 14 og skulle på skoleball. Når man er 27 og vil kle seg slikt? Må Gud være med oss alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Nå er vi alle sånn passende fornøyd av å bli servert filler og frynser àla 'Nedre Slottsgate/Rådhusgata' tenker jeg.

Husk voksing før festen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...