Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

HJEEELP, noe beveger seg i magen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor spør du meg om det?

Det var til Ts, som en fortsettelse på ditt spm. Er så nyskjerrig.

AnonymBruker
Skrevet

Har du forsøkt lakserende middel?

Anonymous poster hash: 630ed...eda

Ja og det forbedret seg ikke.

Får se om jeg får filmet det i kveld en gang når mannen kommer hjem fra jobb. Har så dårlig kamera selv at det måtte blitt med hans telefon i så fall.

Anonymous poster hash: e530c...992

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er kostholdet ditt? Vet ikke om det er skrevet før men hvordan er avføringen?

Anonymous poster hash: 450ed...02b

AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du har en alien i magen(noe jeg innbiller meg vil gjøre ekstremt vondt da bulingen starter rett før de spretter ut av brystet ditt) så høres det ut som en baby. Luft og tarmaktivitet vil man ikke kunne fysisk se komme bulende ut av kroppen.

Gå til lege!

Jo det kan du vel. Når jeg er oppblåst eller forstoppet ser jeg en liten bump som flytter rundt på seg når jeg ligger på ryggen. Kjenner også alltid når luft flytter seg rundt om i tarmene.

Anonymous poster hash: 285c6...e2c

• 3 år senere...
Skrevet

hvis mann har kryptisk graviditet vil mann fortsatt ha mensen og oftest ikke få positivt på graviditetets test. Har hørt at grunnen er at siden mann har mensen skylles det hormonet som gir utslag på graviditetets tester ut sånn at det ikke har samme nivå. Kryptisk graviditet er sjeldent og vises så å si aldri på noen form for test eller ultralyd. Hvis du f.eks har blitt gravid med spiral kan det også sikkert være ting som faller utenfor sjema siden da spiralen er der. 

Denne tråden var for tre år siden, så har kanskje blitt ett svar siden da. Hadde vært veldig glad for å høre hva det var. 

Skrevet
2 timer siden, Mimimedini skrev:

hvis mann har kryptisk graviditet vil mann fortsatt ha mensen og oftest ikke få positivt på graviditetets test. Har hørt at grunnen er at siden mann har mensen skylles det hormonet som gir utslag på graviditetets tester ut sånn at det ikke har samme nivå. Kryptisk graviditet er sjeldent og vises så å si aldri på noen form for test eller ultralyd. Hvis du f.eks har blitt gravid med spiral kan det også sikkert være ting som faller utenfor sjema siden da spiralen er der. 

Denne tråden var for tre år siden, så har kanskje blitt ett svar siden da. Hadde vært veldig glad for å høre hva det var. 

Nei, nei. En graviditetstest vil alltid bli positiv ved en graviditet selv om man har mensen. Det er hormonet hcg som slår ut på tester og det er det som lages av (i starten) det befruktede egget. Uten hcg så forstår ikke kroppen at den er gravid og vil heller ikke klare å holde på et egg/embryo. 

Men ja, noen få har en menstruasjons lignende blødning de første månedene. Hos de fleste så er den mindre enn normalt. 

Samspillet mellom hormonene våre under en syklus og graviditet er utrolig spennende. 

Anonymkode: 7b39d...f6a

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Nysgjerrig på hva legen til sist konkluderte med? 😮

Anonymkode: 9ba9d...abe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være en bendelorm?

Anonymkode: 553ac...6cd

Skrevet (endret)

Uansett hva det var, vil jeg håpe TS er blitt frisk på 5 år 🙄

Endret av charactouy
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du her enda Ts? Hva var det som plaget deg?

Anonymkode: f5635...485

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...