Gjest Runforit Skrevet 15. mai 2014 #21 Skrevet 15. mai 2014 Med mindre du har en alien i magen(noe jeg innbiller meg vil gjøre ekstremt vondt da bulingen starter rett før de spretter ut av brystet ditt) så høres det ut som en baby. Luft og tarmaktivitet vil man ikke kunne fysisk se komme bulende ut av kroppen. Gå til lege!
Capricorn Skrevet 15. mai 2014 #22 Skrevet 15. mai 2014 Med mindre du har en alien i magen(noe jeg innbiller meg vil gjøre ekstremt vondt da bulingen starter rett før de spretter ut av brystet ditt) så høres det ut som en baby. Luft og tarmaktivitet vil man ikke kunne fysisk se komme bulende ut av kroppen. Gå til lege! Brokk kan både synes og kjennes veldig godt fra utsiden..... 2
Gjest Runforit Skrevet 15. mai 2014 #23 Skrevet 15. mai 2014 Brokk kan både synes og kjennes veldig godt fra utsiden..... Beveger det seg på forskjelllge steder? Ewww...
Capricorn Skrevet 15. mai 2014 #24 Skrevet 15. mai 2014 Beveger det seg på forskjelllge steder? Ewww... Ja, der brokken er kan tarmen bule ut ja. 1
Sura Skrevet 15. mai 2014 #26 Skrevet 15. mai 2014 Er det helt feil av meg å håpe på at det faktisk ER en alien der inne...? 15
Capricorn Skrevet 15. mai 2014 #27 Skrevet 15. mai 2014 (endret) Er det helt feil av meg å håpe på at det faktisk ER en alien der inne...? Her, he. Brokk kan visst fikses ganske enkelt og uten operasjon. Hadde nok tatt en tur til legen om det ikke gir seg. Endret 15. mai 2014 av Capricorn
nocebo Skrevet 15. mai 2014 #28 Skrevet 15. mai 2014 Her, he. Brokk kan visst fikses ganske enkelt og uten operasjon. Hadde nok tatt en tur til London om det ikke gir seg. Hva med å finne en lege litt nærmere enn London? 3
Bambsemums Skrevet 15. mai 2014 #29 Skrevet 15. mai 2014 Jeg har det akkurat som deg Det har beveget seg i magen min i over en måned nå, kan ikke skjønne at det er noe annet enn en baby. Men tre negative graviditetstester og blodprøve som også var negativ sier det motsatte. Jeg skal bestille time til privat ultralyd nå og virkelig få et svar på dette. Jeg har også barn fra før. Her er tråden jeg opprettet om det: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=832512
Capricorn Skrevet 15. mai 2014 #30 Skrevet 15. mai 2014 Hva med å finne en lege litt nærmere enn London? Legen! Stavekontroll :-P
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #31 Skrevet 15. mai 2014 Med mindre du har en alien i magen(noe jeg innbiller meg vil gjøre ekstremt vondt da bulingen starter rett før de spretter ut av brystet ditt) så høres det ut som en baby. Luft og tarmaktivitet vil man ikke kunne fysisk se komme bulende ut av kroppen. Gå til lege! Jo, det kan man. Har sett det mange ganger, ofte på tynne/magre pasienter med tarmproblemer. Brokk kan bli veldig stort, og det kan både bevege seg og bli stor/liten om hverandre. Men det må ikke være brokk selv om man kan se tarmbevegelsene. Anonymous poster hash: 472dc...9ec 3
Gjest Evans Skrevet 16. mai 2014 #33 Skrevet 16. mai 2014 Bendelorm? Da jeg var veldig tynn kunne jeg faktisk se hvor det var opphoping av mat i tarmen. Da ble det en kul som du beskriver og som logisk nok flyttet på seg etterhvert. Det var ikke noe farlig i det hele tatt. Jeg tror det kan være noe så enkelt som mat og væske og at dette flytter på seg. Men er du bekymret og har store smerter skader det ikke å gå til legen heller
snoker Skrevet 16. mai 2014 #34 Skrevet 16. mai 2014 Jeg vet ikke hva det kan være men følger spent med
Gjest Lino Skrevet 16. mai 2014 #35 Skrevet 16. mai 2014 Bendelorm? Da jeg var veldig tynn kunne jeg faktisk se hvor det var opphoping av mat i tarmen. Da ble det en kul som du beskriver og som logisk nok flyttet på seg etterhvert. Det var ikke noe farlig i det hele tatt. Jeg tror det kan være noe så enkelt som mat og væske og at dette flytter på seg. Men er du bekymret og har store smerter skader det ikke å gå til legen heller Det kan du hos meg også. Jeg er tynn, og kan ofte se det bule ut av magen på venstre side, rett nedenfor navlen. Har ikke sjekket det hos lege, for har ikke mageproblemer. Som jeg vet om iallefall. La merke til det for ca 1 år siden, men vet ikke om det var da det nødvendigvis startet. Buler ut, går tilbake, buler igjen, osv. Veldig rart å kjenne på..
Gjest lurven Skrevet 16. mai 2014 #36 Skrevet 16. mai 2014 det er bare 3 mulighter. 1 Baby 2 Bendelorm 3 Alien :omg:
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #37 Skrevet 16. mai 2014 det er 5 mulighter. 1 Baby 2 Bendelorm 3 Alien :omg: 4. BROKK! 5. Avføring. Anonymous poster hash: 630ed...eda 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #38 Skrevet 21. mai 2014 Hei dere, nå er det en stund siden jeg startet tråden og jeg blir bare mer og mer forvirret for hver dag. Helt siden jeg opprettet tråden og jeg kjente første bevegelse i magen, har det ikke stoppet opp. Nå kjenner jeg bevegelse litt her og litt der i løpet av døgnet, og ikke bare på kvelden. Man ser også mange av bevegelsene fra utsiden også enda, både med at det buler ut i forskjellige størrelser og grader. Det er ikke bare over navlen på venstre side, men overalt ved mageområdet egentlig. Når jeg kjenner på magen føles det ut som om det er noe på undersiden, og magen kjennes ofte ganske hard ut og har fått en litt rar rund oppblåst form (er ganske tynn og har veldig flat mage). Noen ganger når det er mye aktivitet og det buler ut, prøver jeg å presse på det punktet etter at kulen har trukket seg tilbake. Da kan "det" gjerne respondere med å poppe ut et annet sted på magen eller komme kjapt opp på samme sted...Når jeg går løper rundt på jobb i stramme bukser kan jeg plutselig kjenne noe som "stikker" ut på et punkt, for å hilse nærmest..Akkurat som når man er gravid altså. På en annen side akkurat som hvis man har luft og mat i tarmene også.. Jeg føler jeg slipper ut ekstremt mye luft nå for tiden, har ikke fjertet så her mye siden forrige svangerskap. Dette høres mer ut som tarmproblemer tenker jeg, men det var jo også en av de største symptomene jeg hadde sist jeg var gravid. Fjertet seriøst hele tiden for jeg ble så mye plaget med luft. Har drevet og lest litt om kvinner som oppdager graviditeter sent, og at det er mulig at man har månedlige blødninger som ligner mensen. For det er vel det som tilsier at jeg umulig kan være gravid nå, har nemlig hatt blødninger i en uke nå. Det startet med så lite blod at jeg så vidt trengte bind, har aldri blødd så lite under mensen. Først de siste par dagene har jeg virkelig startet å blø. Kjenner veldig mensensmerter nederst i magen. Nå har jeg tatt en test i dag som jeg kjøpte på apoteket og den visste negativ. Så da kan jeg vel umulig være gravid da? Når jeg tisset i en kopp hos legen for snart to måneder siden og den visst nok var negativ, og testen jeg selv tok i dag var negativ. Er det i det hele tatt noen mulighet da? Så hva tror dere, er det tarmen som buler ut hele tiden nå og beveger seg rundt om i hele mageområdet til alle døgnets tider? Spiser ikke akkurat så veldig mye, så er jo rart at det skal være så mye mat som kan bule ut da hele tiden. Kan vel ikke være fantomspark siden man ser det fra utsiden og det er så ofte? Kan det være svulst, kreft? Orm? Brokk kan det vel ikke være siden det buler ut ved hele mageområdet, ikke er det vondt heller. Anonymous poster hash: e530c...992
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #39 Skrevet 21. mai 2014 Hei dere, nå er det en stund siden jeg startet tråden og jeg blir bare mer og mer forvirret for hver dag. Helt siden jeg opprettet tråden og jeg kjente første bevegelse i magen, har det ikke stoppet opp. Nå kjenner jeg bevegelse litt her og litt der i løpet av døgnet, og ikke bare på kvelden. Man ser også mange av bevegelsene fra utsiden også enda, både med at det buler ut i forskjellige størrelser og grader. Det er ikke bare over navlen på venstre side, men overalt ved mageområdet egentlig. Når jeg kjenner på magen føles det ut som om det er noe på undersiden, og magen kjennes ofte ganske hard ut og har fått en litt rar rund oppblåst form (er ganske tynn og har veldig flat mage). Noen ganger når det er mye aktivitet og det buler ut, prøver jeg å presse på det punktet etter at kulen har trukket seg tilbake. Da kan "det" gjerne respondere med å poppe ut et annet sted på magen eller komme kjapt opp på samme sted...Når jeg går løper rundt på jobb i stramme bukser kan jeg plutselig kjenne noe som "stikker" ut på et punkt, for å hilse nærmest..Akkurat som når man er gravid altså. På en annen side akkurat som hvis man har luft og mat i tarmene også.. Jeg føler jeg slipper ut ekstremt mye luft nå for tiden, har ikke fjertet så her mye siden forrige svangerskap. Dette høres mer ut som tarmproblemer tenker jeg, men det var jo også en av de største symptomene jeg hadde sist jeg var gravid. Fjertet seriøst hele tiden for jeg ble så mye plaget med luft. Har drevet og lest litt om kvinner som oppdager graviditeter sent, og at det er mulig at man har månedlige blødninger som ligner mensen. For det er vel det som tilsier at jeg umulig kan være gravid nå, har nemlig hatt blødninger i en uke nå. Det startet med så lite blod at jeg så vidt trengte bind, har aldri blødd så lite under mensen. Først de siste par dagene har jeg virkelig startet å blø. Kjenner veldig mensensmerter nederst i magen. Nå har jeg tatt en test i dag som jeg kjøpte på apoteket og den visste negativ. Så da kan jeg vel umulig være gravid da? Når jeg tisset i en kopp hos legen for snart to måneder siden og den visst nok var negativ, og testen jeg selv tok i dag var negativ. Er det i det hele tatt noen mulighet da? Så hva tror dere, er det tarmen som buler ut hele tiden nå og beveger seg rundt om i hele mageområdet til alle døgnets tider? Spiser ikke akkurat så veldig mye, så er jo rart at det skal være så mye mat som kan bule ut da hele tiden. Kan vel ikke være fantomspark siden man ser det fra utsiden og det er så ofte? Kan det være svulst, kreft? Orm? Brokk kan det vel ikke være siden det buler ut ved hele mageområdet, ikke er det vondt heller. Anonymous poster hash: e530c...992 Du burde dra til legen, ts!!! Anonymous poster hash: 494d7...e26 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #40 Skrevet 21. mai 2014 Det er ingen her inne som kan si hva det er. Mange har gitt deg beskjed om å dra til legen, og det burde du gjøre når det fremdeles er et problem med magen. Anonymous poster hash: d494e...a56 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå