Gå til innhold

Sex etter silikon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tok silikon for litt over en uke siden og lurer på om jeg kan snart begynne å ha sex? Har lite smerter nå, men tenker at det kanskje er best å ha på støttebh'en imens? Noen med erfaring? Ønsker heftig sex!!

Anonymous poster hash: ff29c...778
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heftig sex er nok ikke lurt på en stund, men man kan vel ha sex? Om man er forsiktig med puppene?

AnonymBruker
Skrevet

Så klart må du ha støttebhen på. Den skal du ikke ta av deg selv om du har sex.

Heftig sex tror jeg du må vente med. Jeg kunne ikke ligge på siden/magen, før på flere uker.

Anonymous poster hash: 317f0...e92
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt på din personlige tilstand. Jeg var stram i brystet i noen uker, men hadde nesten ikke smerter, eller sår/arr for den saks skyld. Vet derimot om andre som måtte ha fri fra selv en stillesittende jobb.

Kjenn det an selv.

Anonymous poster hash: 71be7...af8
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt på din personlige tilstand. Jeg var stram i brystet i noen uker, men hadde nesten ikke smerter, eller sår/arr for den saks skyld. Vet derimot om andre som måtte ha fri fra selv en stillesittende jobb.

Kjenn det an selv.

Anonymous poster hash: 71be7...af8

Jeg føler meg egentlig ganske bra! Litt stramt og ømt er det jo, men har blitt veldig mye lettere de siste dagene. Men skal jo enda ikke løfte armene høyere enn 90 grader på en stund :)

Skrevet

Rannveig Heitmann hadde sex samme dag som operasjonen. Gikk så bra atte. Ble tilogmed en baby ut av det.

...men når jeg tenker meg om er ikke hun den første jeg ville tatt råd fra.

• Liker 3
Skrevet

Rannveig Heitmann hadde sex samme dag som operasjonen. Gikk så bra atte. Ble tilogmed en baby ut av det.

...men når jeg tenker meg om er ikke hun den første jeg ville tatt råd fra.

Hahaha
Skrevet

Tok silikon for litt over en uke siden og lurer på om jeg kan snart begynne å ha sex? Har lite smerter nå, men tenker at det kanskje er best å ha på støttebh'en imens? Noen med erfaring? Ønsker heftig sex!!

Jeg må nesten få se dem før jeg kan svare ordentlig.

Skrevet

Jeg tok for en uke siden og jeg har allerede hatt sex to ganger :-) går fint det! Må bare ikke ha så mye andre stillinger en at du ligger på rygg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...