AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Jeg bare ELSKER maten i USA, der snakker vi triple matorgasmer. Mine favoritter er: * Bubba Gump * Chili's * Taco Bell (ja jeg vet det er fast food men det er helt amazing) Hva er deres favoritter? Trenger ikke være kjederestauranter,men det er disse jeg er innom når jeg er der. Prøver også lokale restauranter så klart. Anonymous poster hash: 188ee...b9c
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Applebees og Taco Bell. Anonymous poster hash: 7e13a...9b5
pølsebrød Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Taco bell, golden corral, denny's... sizzler's
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Hmmm, foretrekker BBQ steder som Franklins, Salt Lick og County Line. Ellers så liker jeg Taco Cabana og Maudies. Anonymous poster hash: 96b4b...412
JHF Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Når jeg er i USA, er noen av favorittene kjeder som Grotto, Laundry's, Pappasitos Cantina, Joe's crab shack og Saltgrass. Jeg veldig glad i Tex-Mex og liker å besøke små lokale resturanter. Taco Bell holder jeg meg langt unna. Maten smaker blæh. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 Spørs jo om man drar med hele familien eller som par, eller alene etc... Av fast food-kjedene er det nok KFC og gode gamle Mæccern som blir mest besøk. Om man tar med familien, synes jeg en kjede som heter Perkins er veldig fin. Rolig atmosfære og et svært godt utvalg av mat, alt fra hamburgermenyer til ulike biffretter. Andre gode alternativeer er Red Lobster og Olive Garden. Anonymous poster hash: 625d6...a11
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #10 Skrevet 15. mai 2014 McDonald's er selvsagt tingen. Anonymous poster hash: 204dd...9eb
ekkoet Skrevet 15. mai 2014 #11 Skrevet 15. mai 2014 Skulle gjerne hatt taco bell her. Ellers er jeg veldig glad i spareribs fra fridays.
Gjest Skrevet 15. mai 2014 #12 Skrevet 15. mai 2014 Definitivt Sbarro når man er på farten og har det litt travelt Eller Loris Diner, om jeg ikke husker helt feil.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #13 Skrevet 16. mai 2014 Skulle gjerne hatt taco bell her. Ellers er jeg veldig glad i spareribs fra fridays. Taco Bell er så orgasmisk at jeg nesten spruter Det første jeg skal gjøre når jeg kommer til USA er å ta taxi rett til nærmeste Taco Bell. Har allerede funnet ut hva jeg skal ha: en texmex combo. Litt taco, nachos og burritos. Og is-te. En SCHVÆR is-te. Gleder meg til festmåltid! Er på en måte greit at det ikke er Taco Bell i Norge. Da hadde jeg vært rimelig gladtjukk. Anonymous poster hash: 188ee...b9c
elvital Skrevet 17. mai 2014 #15 Skrevet 17. mai 2014 Kan ikke tro at ikke Panera Bread er nevnt-en fantastisk kjede. Og så liker jeg NinetyNine(99)
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #16 Skrevet 17. mai 2014 - Del Taco (mye bedre enn Taco Bell) - Panera Bread - The Cheesecake Factory - Hooters - Chipotle - Panda Express - In n Out (kun i California)Anonymous poster hash: 98a23...6f4 2
Miss Lucky Skrevet 17. mai 2014 #18 Skrevet 17. mai 2014 Panda Express <3 orange chicken må være verdens beste rett altså! Nam nam
Lista Skrevet 19. mai 2014 #19 Skrevet 19. mai 2014 Enig med siste taler! Panda Express sin orange chicken er amazing. Ellers: The Cheesecake factory Olive Garden Chipotle (verdens beste burrito) Qdoba (quesedillasen er fantastisk) The melting pot Det jeg kom på i farten Generelt er det altfor mye god mat i USA..
The Kitten Skrevet 19. mai 2014 #20 Skrevet 19. mai 2014 Jeg bare ELSKER maten i USA, der snakker vi triple matorgasmer. Mine favoritter er: * Bubba Gump* Chili's* Taco Bell (ja jeg vet det er fast food men det er helt amazing) Hva er deres favoritter? Trenger ikke være kjederestauranter,men det er disse jeg er innom når jeg er der. Prøver også lokale restauranter så klart. Anonymous poster hash: 188ee...b9c Jeg bare ELSKER maten i USA, der snakker vi triple matorgasmer. Mine favoritter er: * Bubba Gump* Chili's* Taco Bell (ja jeg vet det er fast food men det er helt amazing) Hva er deres favoritter? Trenger ikke være kjederestauranter,men det er disse jeg er innom når jeg er der. Prøver også lokale restauranter så klart. Anonymous poster hash: 188ee...b9c Chili's er fantastisk! Jeg og familien min var på en restaurant som heter "Le Mont" i Pittsburgh, den var veldig bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå