Gå til innhold

Tisse inni meg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min tisset inni meg uten forvarsel en gang. Syns det var heslig, rett og slett! :P

Anonymous poster hash: 900d9...2e1

Videoannonse
Annonse
Gjest HarryDotter
Skrevet

Eksen min tisset inni meg uten forvarsel en gang. Syns det var heslig, rett og slett! :P

Anonymous poster hash: 900d9...2e1

Oioioi

Så mye rart man kan oppleve her i livet :nigo: Hvordan klarte han å prestere det?!?

AnonymBruker
Skrevet

Dette var nytt for meg. Hvor har du det fra?

Man mente det i gamle dager, bla ble det brukt til å rengjøre kirurgiske instrumenter på slagmarken under første verdenskrig.

Urin er visstnok steril inne i urinblæren, men med en gang det kommer i kontakt med luft og kjønnsorganer vil bakterier begynne å utvikle seg. Wet-sex går vanligvis fint, så lenge man vasker seg med en gang etterpå, siden det er begrenset med bakterier i helt fersk urin.

Anonymous poster hash: aac7b...2ef

• Liker 2
Skrevet

Kanskje han kan få tisse i munnen din?

Anonymous poster hash: 42899...cbc

Å fy faen så ekkelt!!

Skrevet

Man mente det i gamle dager, bla ble det brukt til å rengjøre kirurgiske instrumenter på slagmarken under første verdenskrig.

Urin er visstnok steril inne i urinblæren, men med en gang det kommer i kontakt med luft og kjønnsorganer vil bakterier begynne å utvikle seg. Wet-sex går vanligvis fint, så lenge man vasker seg med en gang etterpå, siden det er begrenset med bakterier i helt fersk urin.

Anonymous poster hash: aac7b...2ef

Okay:

1. Urin i seg selv er sterilt. Det er stort sett saltvann og innholder normalt sett ingen biologisk komponent. Siden saltene som skilles ut faktisk er kroppens avfall, er det ikke sundt; men det er irrelevant i forhold til denne diskusjonen.

2. Veien FRA blæren og ut, er kjøtt, og det finnes ingen kjøttdel av din kropp som ikke opprettholder bakterier. Men dette er også stort sett samme bakteriekulturene som sæden skal igjennom. Sæd på den andre siden innholder proteiner og bakterier kan derfor vokse fort i det; det tar typisk LENGRE tid for bakterier å vokse i saltvann. Faktisk kan urin være så konsentrert at det DREPER bakterier.

3. Vi ser typisk MERE bakterier i kvinners urin enn menn. Dette har med at kvinner er feildesignet ( :fnise: ) og at det derfor er lett for tarmbakterier å komme inn i urinveiene og vokse der. Og tarm ER en bakterie bombe, det er der alt vårt biologiske avfall støtes ut.

Så fra ett rent fysiologisk standpunkt er det å få tiss inn i skjeden fra en mann, bakterie og virusmessig SIKRERE enn å få penis med etterfølgende sæd.

Grunnen til at man brukte og vil fortsatt bruke urin i NØDTILFELLE i kampsituasjoner, er fordi man i NØDTILFELLER velger beste tilgjengelige mulighet; vis man overlever ved å bli pisset på, velger man det før å dø mens man venter på EVAC

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å fy faen så ekkelt!!

:ol:

Anonymous poster hash: 42899...cbc

Skrevet

Hvordan får man det til egentlig? Fleste menn klarer ikke tisse med hard on, og å få pikken inn uten hard on er vel ikke det letteste det heller.

Jeg klarer ikke, for når den står stiv som en stokk får jeg ikke tissa :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...