Gå til innhold

S&M eksperimentering etter opplevd voldtekt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fra jeg var liten og begynte å oppleve min egen seksualitet har S&M lignende fantasier tent meg. Jeg visste jo ikke hva det var en gang i begynnelsen på grunn av at jeg var ung, men holdt det skjult da jeg følte det var uvanlig. Husker til og med jeg pleide å holde pusten mens jeg onanerte og ikke "fikk lov" til å puste før jeg fikk orgasme.

Etter hvert som jeg ble seksuelt aktiv prøvde jeg å få tema på bordet hos daværende kjæreste, men turte ikke presentere det som en fantasi.. Han var ikke interessert. Forvirret tenåring som jeg var sendte jeg inn et spørsmål til Klara- Klok og presenterte tankene mine, og hva jeg burde gjøre. Der gikk jeg kanskje mer i detalj om hva fantasiene gikk ut på. Da fikk jeg svar om at slikt bør jeg holde for meg selv siden jeg var ung og folk kunne komme til å utnytte meg.. Jeg følte meg ganske sær.. Holdt det for meg selv.

Som 18 åring var jeg uheldig og ble utsatt for en voldtekt. Det var vondt og vanskelig en stund, og fortsatt et sårt tema. Det er noe jeg ikke liker å si til folk men et par av mine nærmeste vet det. Føler det er bak meg og vært det en god stund nå.

I et kjæresteforhold har det falt meg naturlig å fortelle om voldtekten, og jeg har vært i to forhold siden det skjedde, det siste er jeg i enda og det er ganske ferskt. Ingen av de har jeg turt å fortelle om mine fantasier, og nå mye på grunn av jeg er redd de vil tro jeg kanskje likte å bli voldtatt på grunn av fantasiene mine? Tanken om at jeg kanskje ikke tenner like mye på det i virkeligheten som i fantasien er der også, kanskje det bare faktisk vil vekke vonde minner? Tror nok heller ikke kjæresten min er typen til å klare å gjøre de tingene fantasien min innebærer.. Noen som har noen tanker rundt temaet?

Anonymous poster hash: 2a189...8b2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at du bør bearbeide voldtekten hos psykolog, og være åpen med psykologen at noe av målet ditt er å kunne ha et så fritt som mulig forhold til din seksualitet.

SM har ingenting med voldtekt å gjøre slik sett, ei heller playrape om det har vært en fantasi før.

Men akkurat det ville jeg unngått, da det kan skape traumer hos deg og ødelegge forholdet totalt.

Jeg ville fortalt kjærester om fantasiene dine, og bare si akkurat det du sier her. Endel vil kanskje ikke ha samme fantasier som deg, men jeg tror enhver oppegående person ser forskjellen og skjønner ingen liker å bli voldtatt.

Jeg personlig ser ikke problemet her, utover at du trenger reflektere og kommunisere godt og tydelig med en kjæreste om hva som er positive handlinger, og negative triggere.

Anonymous poster hash: 0cadf...cd7

AnonymBruker
Skrevet

Ja, mente selvsagt unngå direkte playrape og negative triggere du forbinder med voldtekten ;)

Ikke SM generelt.

Dersom eks overgriperen forsøkte kvele deg/gjorde noe spesifikt som du nå assosierer med det, så dropper du dette. Alt annet kan du jo gjøre.

Anonymous poster hash: 0cadf...cd7

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig i at du burde gå til psykolog for å snakke om det, slik at du ikke blir mer preget med tiden om det plutselig skulle skje et eller annet seksuelt som virkelig ikke falt i smak og ga deg dårlige minner.

Jeg synes også at du burde fortelle det til kjæresten din, sette deg ned og ta alt fra begynnelsen. Fortelle om fantasiene dine, og at du har lyst til å prøve å gjøre dem men at du ikke vet om du faktisk vil like å gjennomføre det. Og kanskje forklare at du er redd for at han skal tro at du likte voldtekten og derfor liker S&M og slikt- rett og slett bare være dønn ærlig.

Jeg var sammen med en som har blitt voldtatt, og som hadde S&M fantasier, likte tanken på at jeg "voldtok" henne og tvang henne til ting og slikt, dette fortalte hun etter mye om og men, og det hadde ikke jeg noe i mot. Men hun var også veldig redd for at jeg skulle tro at hun likte å bli voldtatt. Men man kaller det jo ikke voldtekt om man likte det heller. Jeg var bare glad hun var ærlig. Selv liker jeg ikke S&M på den måten at JEG f.eks ikke liker å bli "dasket", "pisket", bundet etc, men synes det er sexy når jeg får gjøre det mot henne! Og du kan jo også si at du bare ville være ærlig og ikke forventer at han skal like det samme eller være villig til å gjøre noe slikt, men at du bare ville lufte tankene. Hvis han synes det er SÅ fryktelig, så skjønner ikke jeg det i hvert fall. Så lenge du er forberedt på at han kanskje blir litt sjokkert og kanskje ikke vil gjøre slikt med deg.

Anonymous poster hash: 3ad4d...6d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...