AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Jeg har de siste to dagene hatt veldige smerter i nedre del av magen, i livmor/eggstokk området, på høyre side. Det kommer og går i "tak" og er ikke annet enn ubehagelig imellom takene. Kan gå en stund imellom hver gang, eller de kan komme annethvert minutt. Krøker meg sammen når det skjer. Ringte legevakt igår og de sa at jeg skulle vente og se det an til idag. Ting har ikke blitt mye verre til idag, men det har heller ikke blitt bedre. Så jeg lurer på om jeg skal oppsøke lege? Er så redd for at de skal se på meg som hypokonder om det ikke er noe gale.. I tillegg er jeg student uten bil, så må få noen til å kjøre meg. Har ikke fastlege her i byen, så kan ikke dra dit på dagtid for å gjøre det "enklere". På en måte tror jeg egentlig ikke det er noe gale, men på en annen side så er det skummelt når det er eggstokker og det området det gjelder.. Noen som har erfaringer? Vente eller dra inn? Anonymous poster hash: 82340...901
Crobern Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Oppsøk lege igjen. Bedre å bli sett på som hypokonder enn å ikke ta vare på egen helse.
Gjest Funky Punk Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 Er du usikker så drar du til legen. Smertene du beskriver er samme type smerter jeg får når jeg har eggløsning eller når cyster sprekker, men det kan helt sikkert være noe verre også uten at jeg vet. Selv ville jeg dratt til legen dersom jeg får uforklarlige smerter jeg ikke har opplevd før.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå