Gå til innhold

Kjolen for drøy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en kjole som minner litt om denne: http://www.asos.com/Lipsy/Lipsy-Bandage-Bodycon-Dress-with-Lace-Wrap-Front/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3853403&cid=13720&sh=0&pge=1&pgesize=204&sort=-1&clr=Cream

Min er i en mørk farge, har blonder på hele kjolen og er kanskje litt trangere. Jeg er også ganske lav, så min kjole er litt lenger. Den er likevel fremdeles godt over kneet.

Er denne kjolen for drøy å bruke? Er 25 år, grei kropp og skal bruke den på en vanlig bursdagsfest med venner.



Anonymous poster hash: 37681...e7c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns ikke det, men det kommer kanskje litt an på hva de andre har på seg. Om de har heldekkende, så vil jo din se mye drøyere ut. Syns den så fin ut jeg, så med mindre du skal i kirken tror jeg ikke du trenger å bekymre deg så veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ann på størrelsen på puppene dine, har du store kan den fort drøy.

Men det var en veldig fin kjole =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt størrelse på puppene, men de er ikke enorme. Bruker 65f (høres stort ut, men med så liten omkrets blir det ikke så stort likevel). Så da går det vel greit? Tror jeg satser på å bruke kjolen, så kan jeg jo heller bytte om jeg føler meg for på display når jeg bruker den.



Anonymous poster hash: 37681...e7c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar forresten :)



Anonymous poster hash: 37681...e7c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Det er nok mang en mann som vil kikke på deg i den. Om du synes det er ok så er kjolen ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...