Gå til innhold

Barbering hos menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Problemet med glattbarbert er at en del menn føler seg som fjortisser da det "hjelper" på størrelsen å gjemme litt av den i "buskaset" selvom jeg selv gir F og barberer da det gir en deilig følse å leke med den når den er glattbarbert.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Problemet med glattbarbert er at en del menn føler seg som fjortisser da det "hjelper" på størrelsen å gjemme litt av den i "buskaset" selvom jeg selv gir F og barberer da det gir en deilig følse å leke med den når den er glattbarbert.

Den ser større ut når man barberer, da hele kommer frem.

Anonymous poster hash: be0dd...8aa

Skrevet

Hender at det gror ut noen hår på selve skaftet. Disse kan man jo nappe bort.

Men jeg lurer på hvordan damene her suger dersom de mener de får hår i munnen dersom mannen bare har en busk og ingenting på skaftet.

Nå er det ikke bare peniser hode og skaftet som er følsomt og suging involverer så mye mer om området er ryddet for kratt, busk og urskog og annet som ikke er innbydende å få i munn. Dessuten, hår har alltid en tendens til å finne veien rundt ganen om det er der.

Jeg foretrekker glatt barbert..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men når dere sier glattbarbert, mener dere at ALT skal vekk? at jeg skal ha masse hår på mage og brystkasse, og ingenting I skrittet? ser ikke det jævlig dumt ut???

Anonymous poster hash: 8fc49...261
Gjest Ung tøff mann
Skrevet

glattbabert :)

That`s the way I like it! Kroppshår er disgusting..

AnonymBruker
Skrevet

Har menn hår på skaftet?!

Trodde de bare hadde det på pungen og området rundt. Men ikke på selve skaftet?

Anonymous poster hash: ca487...224
Skrevet

Foretrekker at det er trimmet, men ikke noe mer. Liker ikke å kna glatte baller. :P

Skrevet

Men når dere sier glattbarbert, mener dere at ALT skal vekk? at jeg skal ha masse hår på mage og brystkasse, og ingenting I skrittet? ser ikke det jævlig dumt ut???

Anonymous poster hash: 8fc49...261

Jeg pleier å barbere ballene, og stusse over slik at det er normalt med hår og ikke et "skille" der som ser unaturlig ut.

AnonymBruker
Skrevet

La det være naturlig :)

Jeg liker hårete menn !

Anonymous poster hash: 51421...d84

AnonymBruker
Skrevet

Glattbarbert pung er digg. Ellers bør håret ikke røres. En mann skal ha hår på kroppen. Men som sagt, glatt pung, spesielt ved BJ er best.

24.media.tumblr.com/af2233bef06bd0c2d53cd96e8a3d496c/tumblr_n4d3o9i4jb1s271sdo1_500.jpg

Anonymous poster hash: 4e7a7...e39
AnonymBruker
Skrevet

Glatt!

Anonymous poster hash: ca544...7c4
Skrevet

Hender at det gror ut noen hår på selve skaftet. Disse kan man jo nappe bort.

Men jeg lurer på hvordan damene her suger dersom de mener de får hår i munnen dersom mannen bare har en busk og ingenting på skaftet.

Oralsex er ikke bare typisk å kun suge kuk, for oss menn som hos dere kvinner så er det sykt følsomt i hele området rundt kjønnsorganet, med masse hår der blir det ikke det samme verken for giver eller mottaker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om det blir evt blir et problem for en sexpartner sier jeg bare at hun kan være sin egen frisør der nede.

Da kan hun hvertfall ikke klage :)

Anonymous poster hash: e7098...74a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...