Gå til innhold

brystopperasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei i dag har jeg vært hos plastikkirurgene å hatt en konsultasjonstime , vi avtalte at jeg kan få time der om 8 dager. Jeg kjenner jeg gruer meg men gleder meg også som en liten unge. Jeg lurte er det noen der ute som har lagt inn 400cc i hvert bryst? Har til vanlig 75c i bh , legen sa jeg kunne legge inn 450 men jeg valgte å gå for 400 i stede! Hvor lenge etter oppersjsonen tokk det før dere kunne gå tilbake til jobb/studiene? Håper det er noen vennlige sjeler her ute som kunne gi meg litt råd :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til med operasjon :-)

Jeg kom meg ganske raskt etterpå, har en veldig fysisk jobb så jeg venta en mnd før jeg var tilbake, og da tok jeg det rolig. Men kunne sikkert vært tilbake etter to uker om keg kunne sitte i ro :-)

Når det er sakt så fikk jeg mye problemer senere, protesene flytta på seg osv. jeg fikk også mye vondt i nake og rygg pga belastninge , jeg hadde 300. Så jec valgte å ta de ut etter tre år. Heldigvis strammet huden seg fort inn igjen og nå kan man ikke se at de har vært større :-)

Håper du blir fornøyd med din forandring, og tipset mitt et å få en god lotion du kan smøre på, og "massere" arret når det har grodd nok. Mye bedre resultat da :-)

Anonymous poster hash: 2fd6d...686

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Beklager mye skrivefeil. Skriver på mobil.

Anonymous poster hash: 2fd6d...686

Skrevet

Tusen takk for svar :) , leit å høre at du måtte ta de ut pga komplikasjoner man blir litt skremt når man hører om dette men jeg har siden jeg var 15 ønsket og spart til denne dagen så jeg har ikke tenkt å backeut nå. Skal bare komme meg gjennom nervøsiteten å bare hoppe i det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...