Gå til innhold

Menskopp og p-ring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en stund vurdert å begynne med menskopp, fordi det sparer miljøet og skal være veldig greit. Men Jeg bruker p-ring, og er veldig usikker på hvordan de vil fungere sammen. Er det noen som har erfaring med å bruke både menskopp og p-ring sammen?



Anonymous poster hash: aa756...7a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ciegus

For min del fungerer det ikke, fordi ringen ligger såpass langt nede at den enten havner i koppen (og da fungerer ikke ringen optimalt), eller mellom koppen og skjeden, og da sitter ikke koppen riktig.

Jeg bruker derfor koppen de første 4-5 dagene, og de siste 1-2 dagene, når ringen skal i, bruker jeg truseinnlegg.

For andre fungerer det helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del fungerer det ikke, fordi ringen ligger såpass langt nede at den enten havner i koppen (og da fungerer ikke ringen optimalt), eller mellom koppen og skjeden, og da sitter ikke koppen riktig.

Jeg bruker derfor koppen de første 4-5 dagene, og de siste 1-2 dagene, når ringen skal i, bruker jeg truseinnlegg.

For andre fungerer det helt fint.

ikke bind?

Anonymous poster hash: 35728...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del fungerer det ikke, fordi ringen ligger såpass langt nede at den enten havner i koppen (og da fungerer ikke ringen optimalt), eller mellom koppen og skjeden, og da sitter ikke koppen riktig.

Jeg bruker derfor koppen de første 4-5 dagene, og de siste 1-2 dagene, når ringen skal i, bruker jeg truseinnlegg.

For andre fungerer det helt fint.

Anonymous poster hash: aa756...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del fungerer det ikke, fordi ringen ligger såpass langt nede at den enten havner i koppen (og da fungerer ikke ringen optimalt), eller mellom koppen og skjeden, og da sitter ikke koppen riktig.

Jeg bruker derfor koppen de første 4-5 dagene, og de siste 1-2 dagene, når ringen skal i, bruker jeg truseinnlegg.

For andre fungerer det helt fint.

Sukk, det var dette jeg fryktet. Min sitter også ganske langt nede, så jeg får fortsette med tamponger og bind noen år til.

TS

Anonymous poster hash: aa756...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ciegus

ikke bind?

Anonymous poster hash: 35728...e6f

Nei, holder med truseinnlegg de siste dagene.

Sukk, det var dette jeg fryktet. Min sitter også ganske langt nede, så jeg får fortsette med tamponger og bind noen år til.

TS

Anonymous poster hash: aa756...7a4

Har du i ringen samtidig som du blør da? Jeg setter i ringen på slutten av syklusen, dermed er det ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...