AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #121 Del Skrevet 31. mai 2014 Er drittlei de på Frokost TV2! Blir IKKE en god morgen om jeg ser på det programmet, nei! Masete og kjedelig. Anonymous poster hash: ff7e4...4a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferie Skrevet 31. mai 2014 #122 Del Skrevet 31. mai 2014 Riise og co. irriterer på en herlig måte. Forfriskende irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferie Skrevet 31. mai 2014 #123 Del Skrevet 31. mai 2014 Else Kåss Furuseth - hun bør ta det mer rolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #124 Del Skrevet 6. juni 2014 Sigrid Bonde Tusvik og Kristian Valen. Anonymous poster hash: 3eaf1...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #125 Del Skrevet 7. juni 2014 Sigrid Bonde Tusvig, Jenny Skavlan, Kristian Valen, Vår Staude Anonymous poster hash: f1ff3...b89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #126 Del Skrevet 7. juni 2014 Sigrid Bonde Tusvig, Jenny Skavlan, Kristian Valen, Vår Staude Anonymous poster hash: f1ff3...b89 Kristian Valen!! Herregud, ja! Anonymous poster hash: d3d0a...89f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 7. juni 2014 #127 Del Skrevet 7. juni 2014 Alle som går i og støtter pels. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #128 Del Skrevet 7. juni 2014 På grunnlag av hva man leser og ser i media, gjør man seg gjerne opp et bilde av hvordan folk er. Det er mitt eneste grunnlag for å ikke tåle flere kjendiser. Men noen er mer irriterende enn andre, og her er min topp 5 liste: 1: Petter Stordalen- Grusom fyr, som elsker å vise hvor mange penger han har, og som er et godt eksempel på en mann med dobbelt moral. Bruker ukritisk privatfly, men er "ivrig miljøkjemper". 2. Kona hans Gunhild Stordalen- An akkurat samme grunner som over. 3. Jarle Andhøy- Alt han ikke har lov til, skal han på død og liv gjøre. Tror mannen stoppet opp i videre utvikling da han var i den verste trassalderen. Tror lover og regler ikke gjelder for ham. Han sier også at folk er folk, og liker ikke at noen dømmer andre. I neste setning dømmer han hele generasjoner ved å kalle dem for pizza-generasjonen og en gjeng med sofasittere. Hvem dømte sa du?? 4. Tone Damli- Tror hun er veldig forelsket i seg selv, og selvopptatte mennesker er bare ikke tiltrekkende. 5. Leo Ajkic- Det får da være måte på til kul "attitude" da. Han er jo for kul for seg selv. Det blir bare for mye. Alt for mye! Anonymous poster hash: 3b1af...7c5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #129 Del Skrevet 7. juni 2014 Liker faktisk veldig mange norske kjendiser, men har så klart et par jeg misliker også. Morten Ramm. Har støtt på han et par ganger gjennom felles bekjente og han virker som en veldig arrogant og ufyselig fyr. Kan heller ikke fordra Christer Falck, på grunn av mange av tingene han har sagt. "Anoreksi viser bare viljestyrke." Helt latterlig. Irriterer meg over ham hver gang jeg ser den reklamen hans på TV3 nå. Synes forresten folk kan la vær å komme inn her for å klage på at andre irriterer seg over kjendiser. Det er jo helt normalt og jeg nekter å tro på at de ikke irriterer seg over en eneste kjendis. Vi blir jo bombadert med kjendisers utsagn enten vi vil eller ikke, i for eksempel aviser, så det blir for dumt å si at man bare skal holde seg unna. Det blir dessuten litt off topic, da denne tråden spør om hvilke norske kjendiser du irriterer deg over og ikke om du irriterer deg over noen. Anonymous poster hash: 657fd...c60 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #130 Del Skrevet 7. juni 2014 Rachel Nordtømme. Greit nok, hun er ei utrolig pen jente, men hun ble kjendis pga. exen Petter Northug og vært flink å utnytte det. Hun har ikke gjort noe veldig stort for å bli kjendis, men sånn er mange.. Anonymous poster hash: cb7fa...987 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #131 Del Skrevet 8. juni 2014 Denne dama!Anonymous poster hash: 04a64...9ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #132 Del Skrevet 8. juni 2014 Denne dama!Anonymous poster hash: 04a64...9ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #133 Del Skrevet 8. juni 2014 Finnes det en motvektstråd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #134 Del Skrevet 8. juni 2014 Stian Blipp - hvorfor er han så populær, egentlig? Tommy Steine - altfor sjølgod. Kristian Valen - finnes ikke morsom. Sigrid Bonde Tusvik - bare gå vekk, a... Nok av deg. Omer Bhatti - kjent fordi han var venn med Michael Jackson. Har ikke gjort noe selv av betydning. Og hvorfor snakker han så gebrokkent når han har bodd i Norge nesten hele livet? Tipper han gjør det med vilje. Leo Ajkic - snakk skikkelig. Vi veit du kan. Også den wannabe-gansta holdningen, da. Pinlig. Guri Solberg. Alexander Rybak - for obvious reasons. Anja Johansen - seriøst, ingen visste hvem hun var før kjæresten hennes døde? Litt av en vei til kjendisstatus, spør du meg. Rannveig Heitmann - babystemmen er grunn nok. Anonymous poster hash: 06e51...73c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2014 #135 Del Skrevet 8. juni 2014 Tone Damli Ingen music skills, et under at dama har platekontrakt. Konstant på jakt etter oppmerksomhet, spiller på sex i alle videoene sine (og generelt ellers) Overeksponert, overvurdert, lite sjarmerende. Ja hele dama irriterer vettet av meg Og exen henns Axel Hennie, like overeksponert som henne. (dog med noe større talent) Liker han faktisk enda dårligere Han prøvde seg på meg på byen engang, mer slesk gubbe skal du lete lenge etter Han er kjent som tyster i miljøet han vokste opp i. Det vil jeg høre mer om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #136 Del Skrevet 8. juni 2014 Aqua-Lene Kristian Valen Tone Damli Sigrid Bonde Tusvik Anonymous poster hash: 3eaf1...87d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #137 Del Skrevet 8. juni 2014 Finnes det en motvektstråd? Ja - her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=843671 Men det er nok lettere å irritere seg over norske kjendiser enn å innrømme at det er noe man liker. Anonymous poster hash: 3eaf1...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ånei Skrevet 8. juni 2014 #138 Del Skrevet 8. juni 2014 sandra lyng haugen! Hu kan jo ikke synge?!!??! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2014 #139 Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg synes Lahlum er en snodig skrue. Som jeg vet at jeg hadde blir dødsirritert av hvis jeg måtte ha vært sammen med han. Men i små doser på TV er det greit. Røed Ødegård er jo bare morsom Men begge de er jo kunnskapsrike, så det kan hende det gjør at jeg ser litt anderledes på de. Men kom på nå, Hellstrøm irriterer meg grådig. Arrogant, belærende og ser ned på folk. Ikke min cup of tea. Jeg derimot forguder Hellstrøm, så lidenskapelig der han driver på kjøkkenet. Herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 9. juni 2014 #140 Del Skrevet 9. juni 2014 Ryddet for spekulasjoner. Niennas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg