Gå til innhold

Hvilke norske kjendiser irritetrer deg mest?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oj, at folk har SÅ sterke tanker om fremmede folk, jeg blir både sjokkert og lattermild!

Nei, folk irriterer seg ikke over fremmede folk, dem irriterer seg over kjente folk. Slik man kjenner dem gjennom media. Er ikke det et kriterium for å være kjendis? At folk flest kjenner personen gjennom media?

Mange av dem som er nevnt her, er kanskje kjempetrivelige irl, men gjennom medier, er dem kjent som ekle/irriterende. Er vel det som diskuteres her?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

John Brungot troner høyt her, blir irritert hver gang han er å se på skjermen. Forstår virkelig ikke hva som er så veldig morsomt med den fyren?
Når det er sagt, jeg er kjapp med å bytte kanal om noen jeg bare ikke klarer dukker opp, gidder ikke bruke for mye tid på å irritere meg over noe jeg lett kan gjøre noe med ;)

Likevel, om man vil det eller ei...det er lett å irritere seg over folk, med kjendiser er det intrykket jeg får som irriterer, men hadde jeg kjent dem irl hadde det kanskje vært annerledes :)

Men for å nevne noen flere i mangel på bedre å ta meg til:

Tone Damli - Ser ut som hun prøver for hardt å virke jordnær...prøver egentlig for hardt å fremstå som seriøs kjendis også i grunn..

Axel Hennie - Virker for høy på seg selv

Jan Thomas - Bare fordi jeg har vanskelig for å ta en plastdukke seriøst

Sikkert flere også, men gidder ikke bruke tid på å tenke meg frem til dem...har vel sløst bort nok tid allerede ;)

Anonymous poster hash: 129a6...ee8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke vitsen med å henge ut kjendiser og de samme hele tiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Signe i God Morgen Norge.

Jeg syns hun virker litt lei av å intervjue gjester og avbryter de ofte og er utolmodig.

Hun er sikkert grei nok, men det irriterer meg når hun gjør det.

Så irriterer blomster Finn meg litt. Han skal liksom være så kreativ på GMN, men så er det jo aldri noen farger han bruker. Brune eller gråe potter og planter og blomster som er kjedelige i fargen. Litt overrasket over at han ikke er mer kreativ enn han fremstår.

Anonymous poster hash: fffe3...96e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg får helt fnatt av Tone Damli (av samme grunner som alle andre har nevnt her inne), Stian Blipp og Leo Ajkic. Sistnevnte er fryktelig slitsom, med den grusomme Balkan-bergensken sin, og den tøff-i-trynet-attituden.. Spy!!!

Anonymous poster hash: 9d13b...0dc

En av få norske kjendiser jeg ikke irriterer meg over :fnise:

Anonymous poster hash: 1d167...8d9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Skavlan. Synes han er helt talentløs.

Torsdag kveld fra Nydalen-gjengen. Makan til lite morsomme folk!

Alle rosabloggere. Spesielt ff og hun Sophie Elise. Det er jo ikke nok å unngå å besøke bloggene deres. De blir jo intervjuet i vanlige aviser som man kjøper på butikken også. :sinnatagg:

Så blir jeg irritert over at barn til norske kjendiser også skal være kjendiser, uten at de har noe talent. For eksempel døtrene til Skappel og hun Charlotte Thorstvedt.

Og alle de som skal vise fram kroppen sin. Det spiller ingen rolle om det er Charter-Hilde, som tar oppgjør med tynnhet, eller ff, som skal skryte av stramme magemuskler rett etter fødsel. Det er like irriterende.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skavlan. Synes han er helt talentløs.

Torsdag kveld fra Nydalen-gjengen. Makan til lite morsomme folk!

Alle rosabloggere. Spesielt ff og hun Sophie Elise. Det er jo ikke nok å unngå å besøke bloggene deres. De blir jo intervjuet i vanlige aviser som man kjøper på butikken også. :sinnatagg:

Så blir jeg irritert over at barn til norske kjendiser også skal være kjendiser, uten at de har noe talent. For eksempel døtrene til Skappel og hun Charlotte Thorstvedt.

Og alle de som skal vise fram kroppen sin. Det spiller ingen rolle om det er Charter-Hilde, som tar oppgjør med tynnhet, eller ff, som skal skryte av stramme magemuskler rett etter fødsel. Det er like irriterende.

Er det noen som ikke irriterer deg? :fnise:

Anonymous poster hash: b6c59...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Noen som har møtt noen av disse kjendisene IRL? Hvordan var de? Nyskjerrig :-)

Anonymous poster hash: 0959f...96c

Bare Pia Tjelta av de som er nevnt i tråden, og hun var veldig hyggelig egentlig. Søs var naboen til Aksel Hennie, og han var visst også veldig trivelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det noen som ikke irriterer deg? :fnise:

Anonymous poster hash: b6c59...a5c

Jepp ;)

Men de er ikke relevant for denne tråden :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg scroller alltid forbi tone... Rett og slett fordi hun er kjedelig å lese om.

koser meg med økonomisidene i stedet. ;)

Anonymous poster hash: 366a8...58f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. Etter å ha sett noen episoder av Norske Talenter må jeg innrømme ar jeg finner Mia Gundersen svært irriterende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men er det noen som syns f.eks at Lahlum eller Røed Ødegaard er irriterende?

Det er jo en del likhetstrekk mellom de som går igjen her. Pene, unge jenter og damer som er eksponert mye i media etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Lahlum er en snodig skrue. Som jeg vet at jeg hadde blir dødsirritert av hvis jeg måtte ha vært sammen med han. Men i små doser på TV er det greit.

Røed Ødegård er jo bare morsom :ler:

Men begge de er jo kunnskapsrike, så det kan hende det gjør at jeg ser litt anderledes på de.

Men kom på nå, Hellstrøm irriterer meg grådig. Arrogant, belærende og ser ned på folk. Ikke min cup of tea.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Men hva er egentlig greia med Ida Fladen?

Jeg ser de skriver om henne i avisene hele tiden, og hun vant visstnok noe på Gullruten. Jeg så en halv episode av det programmet hun var med i, og det var jo ikke bra i det hele tatt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Lahlum er en snodig skrue. Som jeg vet at jeg hadde blir dødsirritert av hvis jeg måtte ha vært sammen med han. Men i små doser på TV er det greit.

Røed Ødegård er jo bare morsom :ler:

Men begge de er jo kunnskapsrike, så det kan hende det gjør at jeg ser litt anderledes på de.

Men kom på nå, Hellstrøm irriterer meg grådig. Arrogant, belærende og ser ned på folk. Ikke min cup of tea.

Ja, det er nok en grunn. De er kjent på grunn av noe vesentlig, ikke på grunn av vås..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanne sørvåg!

JA VI VET AT DU ER SINGEL!!!!!

Jeg er lite bevandret når det gjelder kjendiser og måtte google dama, det første treffet jeg fikk var "singer & songwriter", leste så klart feil og trodde det sto "singel & songwriter" og tenkte bare "er hun så desperat?!"

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hehe, dette ble litt mange kjendiser jeg irriterer meg mye over, men godt å få det ut ;)

Leo Ajkic synes jeg er veldig slitsom å høre på, han er ingen god programleder/intervjuer i "typen til". Det er slitsomt å høre på dialekten hans. Han kan faktisk prate vanlig bokmål-dialekt om han vil, men nei, han må absolutt snakke en slags bergensk dialekt med bosnisk preg. Om han kan prate bokmål kan han vel prate ordentlig bergensk også. Utrolig kleint at han svarer seriøse intervjuere med "Ja, mann" osv. Og han prøver å være så kul med de gullgreiene han har på tenna.

Anne Rimmen. Vet de fleste elsker henne, men jeg synes hun er veldig stiv og irriterende. Hun snakker som om hun leser manus. Har alltid smilet klistra på og utrolig intense øyne.

Jenny Skavlan. Synes hun virker frekk, og hun prøver å være morsom hele tiden.

Hele "torsdag kveld fra Nydalen"-gjengen, de prøver for hardt og er ikke morsomme. Spesielt når Henrik Thodesen og John Brungot dukker opp på skjermen må jeg bare skifte kanal.

Siri Kristiansen. Liker programmet "Rådet", men synes hun er irriterende som programleder, og hver gang hun sier ordet "problem" grøsser jeg.

Live Nelvik, og de i Radioresepsjonen. Veldig lei ironi og sarkasme-vitser.

Alle Paradise-deltakere og bloggere. De er ikke interessante å lese om i media.

John Arne Riise. Han snakker så mye imot seg selv. Bl.a liker han liksom ikke at privatlivet blir skrevet om i media, men så blir han med på en serie om seg selv og forloveden.

Men hva er egentlig greia med Ida Fladen?

Jeg ser de skriver om henne i avisene hele tiden, og hun vant visstnok noe på Gullruten. Jeg så en halv episode av det programmet hun var med i, og det var jo ikke bra i det hele tatt.

Ida Fladen virker ganske jordnær i motsetning til mange andre kjente folk, og for mange var prosjektet hennes interessant. Hun tok opp noe som veldig mange unge bryr seg om. Selve programmet kunne vært gjort bedre, men hun er sjarmerende og flink.

Anonymous poster hash: a3a78...bfe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...