AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #61 Del Skrevet 16. mai 2014 Akkurat idag; Stordalen. Anonymous poster hash: 6e08a...c89 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 16. mai 2014 #62 Del Skrevet 16. mai 2014 Charter-Svein! Snakk om ekkel type!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #63 Del Skrevet 16. mai 2014 Carina Dahl, Jenny Skavlan, Sandra Lyng og Stian Blipp topper lista. Bah. Når det er sagt er det mange norske kjendiser jeg synes er ålreite også. Anonymous poster hash: c2526...afd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeyoree Skrevet 16. mai 2014 #64 Del Skrevet 16. mai 2014 Jenny Skavlan kanskje. Synes hun virker så utrolig frekk? Uansett setting, er hun så spydig liksom. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma1984 Skrevet 17. mai 2014 #65 Del Skrevet 17. mai 2014 Soleklart Trine Grung. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #66 Del Skrevet 17. mai 2014 Lars Kristian Eriksen og John Arne Riise. Anonymous poster hash: 07305...16d 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #67 Del Skrevet 17. mai 2014 Charter-Svein! Snakk om ekkel type!! Haha ja! Venninna mi har fått han til nabo.. er visst helt jævlig. Anonymous poster hash: ba602...553 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 17. mai 2014 #68 Del Skrevet 17. mai 2014 Haha ja! Venninna mi har fått han til nabo.. er visst helt jævlig. Anonymous poster hash: ba602...553 Å herregud, er det sant? Stakkars jente! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #69 Del Skrevet 17. mai 2014 Mette-Marit, Haakon, Ari, Martha Louise, Sonja og Harald! Anonymous poster hash: f4776...092 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #70 Del Skrevet 17. mai 2014 Alexander Rybak, trenger ikke utdypes.Anonymous poster hash: e1f6d...a79 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aliqua Skrevet 17. mai 2014 #71 Del Skrevet 17. mai 2014 Trine Grung og Lene Nystrøm. Sikkelig irriterende begge to. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #72 Del Skrevet 18. mai 2014 Må nok si Tone Damli. Har verken sansen for musikken eller henne som person. Hvorfor ikke bare gi blaffen, som noen av dere sier? Jo, fordi det er nærmest umulig å åpne en avis eller nettavis uten å få en overdose Tone, og da blir jeg lei. Det er flere kjendiser som jeg ikke er så glad i, men de andre er litt lettere å unngå. Anonymous poster hash: 499d2...3a2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #73 Del Skrevet 18. mai 2014 Mette-Marit, Haakon, Ari, Martha Louise, Sonja og Harald! Anonymous poster hash: f4776...092 Og i motsetning til andre irriterende kjendiser, er det VI som betaler deres ekstravagantiske livsstil, der de fremfører deres moralistiske formaninger om å gi mer til fattige og andre stakkarer, - formaninger som gjelder alle andre enn dem selv! Anonymous poster hash: f4776...092 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #74 Del Skrevet 18. mai 2014 Tore Strømøy fordi han har disse kosemose-påtrengende-hyggelige tv-programmene samt måten som han hele tiden klarer å snike seg inn i fokuset selv. Anonymous poster hash: 4c3b6...cbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #75 Del Skrevet 18. mai 2014 Tore Strømøy fordi han har disse kosemose-påtrengende-hyggelige tv-programmene samt måten som han hele tiden klarer å snike seg inn i fokuset selv. Anonymous poster hash: 4c3b6...cbf Det er jeg enig i. Blir for mye kosmose greier med han. Jeg blir generelt lett irritert på trønderdialekten. Det er bare nordlendinger og haugalendinger som slår den dialekten når det kommer til listen over "landets tre mest irriterende dialekter". Ellers kan jeg nevne min topp 5 liste over de mest irriterende kjendisene: -Mia Gundersen. (Grøss!!!) -Tone Damli -Kathrine Moholt -Han treneren i puls, Yngve(?) et eller annet... -Therese Johaug -Fotballfrue + veeeldig mange flere. Anonymous poster hash: 9f292...59c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 18. mai 2014 #76 Del Skrevet 18. mai 2014 (endret) Jeg irriterer meg bare over enkelte jeg har truffet eller som mannen jobber med og som er noen egosentriske grinebitere som synes fansen er en plage og noe herk ( og behandler en del av dem deretter) irl, mens de fremstår i media som verdens hyggeligste, reflekterte og er gjerne publikumsyndlinger. En jeg har irritert meg litt over fordi han virket både dum og småkvalm, sånn som han blir fremstilt i media,men som viste seg å være et svært hyggelig menneske som setter stor pris på de som jobber med ham i forskjellige sammenhenger og var ganske overraskende proff musiker ( selv om jeg ikke liker musikken) er faktisk den utskjelte Rune Rudberg - Så der fikk jeg gå gjennom mine egne fordommer! Endret 18. mai 2014 av absinthia 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #77 Del Skrevet 18. mai 2014 Det er jeg enig i. Blir for mye kosmose greier med han. Jeg blir generelt lett irritert på trønderdialekten. Det er bare nordlendinger og haugalendinger som slår den dialekten når det kommer til listen over "landets tre mest irriterende dialekter". Ellers kan jeg nevne min topp 5 liste over de mest irriterende kjendisene: -Mia Gundersen. (Grøss!!!) -Tone Damli -Kathrine Moholt -Han treneren i puls, Yngve(?) et eller annet... -Therese Johaug -Fotballfrue + veeeldig mange flere. Anonymous poster hash: 9f292...59c Anonymous poster hash: 45158...e8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apocalypse Skrevet 18. mai 2014 #78 Del Skrevet 18. mai 2014 Jeg klarer ikke komme på noen... Norske "kjendiser" kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #79 Del Skrevet 18. mai 2014 Skulle gjerne svart som mange her at ingen irriterer meg, for jeg kjenner dem jo trossalt ikke. Men la oss være ærlige - noen er mer irriterende enn andre. For min del, Dorthe Skappel. Anonymous poster hash: bd7ab...466 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #80 Del Skrevet 19. mai 2014 Alle de som poster trening og kostholdstips etter å ha trent/spist sunt en uke... I hovedsak bloggere Anonymous poster hash: 85ca0...bcf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg