Gå til innhold

Hvilke norske kjendiser irritetrer deg mest?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

.... og hvorfor?

Jeg kan starte

Fotballfrue (for obvious reasons)

og Tone Damlie, fordi hun virker så totalt blottet for selvironi...

Anonymous poster hash: 06421...76e
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen egentlig.. de er ikke en del av mitt liv og jeg ser derfor ingen grunn til å la dem påvirke mitt liv på negativ måte.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen egentlig.. de er ikke en del av mitt liv og jeg ser derfor ingen grunn til å la dem påvirke mitt liv på negativ måte.

Samme her!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hele Oslo-klanen. Pia Tjelta, Vanessa Rudjord, Celine Aagaard, Maria Skappel osv. Jeg kan ikke sett fingeren på det, men de er MAX irriterende! Ser de på Løkka til stadighet. De svisjer rundt i outfitene sine som om de er med i en Sex and the city-episode.

Jenny Skavlan er vel forsåvidt med i den gjengen, men hun liker jeg.

Anonymous poster hash: d3d0a...89f
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tone Damli og Northug.

Anonymous poster hash: 2e8fe...7df
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke mange av de yngre som irriterer meg, men Rune Rudberg, Rune Larsen og Halvdan Sivertsen er noen ansikter jeg bare ikke klarer å se eller høre etter at alt i mediene handlet om de fra ca år 1990 til 2000 omtrent.

Anonymous poster hash: ea956...2e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg gikk inn på denne tråden viste jeg at Fotballfruen og Tone ville bli nevnt. Humret litt når de ble nevnt allerede i første post :)

Hva er det med dere jenter og kjendisdamer? Er dere så misunnelig at dere må lage tråd på tråd på tråd om hvor teite og rare de er?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nico og

.... og hvorfor?

Jeg kan starte

Hvorfor har du så forferdelig mye imot dem?

Tenk at du sløser bort ditt liv på å være bitter på andre :)

Anonymous poster hash: b6c59...a5c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heihade

.... og hvorfor?

Jeg kan starte

Hva er disse åpenbare grunnene?

For meg er det ikke åpenbart å irritere meg over noen kjendiser. Jeg ser de aldri med mindre jeg oppsøker saker om dem selv. Jeg har aldri ført en samtale med dem. Jeg tenker at hvis det har gått så langt at du irriterer deg over kjendiser, så må det jo være bedre å unngå dem, når du tross alt har valget selv. Eller kanskje du nyter følelsen av irritasjon, hva vet vel jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Hele Oslo-klanen. Pia Tjelta, Vanessa Rudjord, Celine Aagaard, Maria Skappel osv. Jeg kan ikke sett fingeren på det, men de er MAX irriterende! Ser de på Løkka til stadighet. De svisjer rundt i outfitene sine som om de er med i en Sex and the city-episode.

Jenny Skavlan er vel forsåvidt med i den gjengen, men hun liker jeg.

Anonymous poster hash: d3d0a...89f

Hahaha! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ari Behn og Aune Sand.

Kun pga det jeg har sett av dem på TV.

Anonymous poster hash: 0b08b...de3
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bryr meg veldig lite om norske "kjendiser" men det er jo mennesker som popper opp i media pga. deres posisjon. Eskil Pederson f.eks. og jeg blir kvalm hver gang jeg ser trynet i avisen.

Ikke begeistret for endel andre heller, men jeg leser ikke deres blogger uansett.

Anonymous poster hash: 53b13...465
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jenny Skavlan (er sinnsykt lei den hese stemmen hennes og bare væremåten)

Tone Damli (vet ikke hvorfor, men bare takler henne ikke)

Anonymous poster hash: 0d31f...e5a
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med AB over her: Aune Sand! Han byr meg virkelig imot! Ingen andre kommer i nærheten av han i "ekkelhet" heller. :kvalm:

Leser ikke fotballfrue-bloggen, men så henne på Else og der var hun jo bare kjempesøt!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vel ikke akkurat påstå at det er noe som ødelegger hverdagen min, men jeg liker i grunn ingen norske kjendiser. Ikke at jeg har møtt alle, men de jeg har møtt er så jævlig selvopptatte, og det takler ikke jeg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Tone Damli Aaberge og Rune Rudberg. De to hadde vært et knakende flott par, forresten. Passer sammen som hånd i hanske!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Egentlig ingen, men så at Aune Sand ble nevnt. Han er vel i den mildeste beskrivelsen kronisk høy på ett eller annet, og jeg merker at han irriterer meg litt når jeg ser han på tv/leser om han. Ikke sjalu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone Damli, Chirster Falck og Dorthe Skappel.. Liker ikke Sophie Elise heller i perioder, men leser likevel bloggen hennes :tunge1:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...