TEK Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Jeg er en gift mann i 40-årene. Har barn i tenårene. De siste årene har vi hatt sex 8-11 ganger i året. Det er jeg som har tatt iniativet hver gang. Så har vi hatt noen samtaler, hvor vi snakker om det. Prøver å finne årsakene til at det ikke skjer så ofte. Jeg vaske klær, støvsuger, vasker gulv. Hjelper til bra hjemme. Men lite endring i sexlivet. Jeg har blitt sterilisert, ettersom hun mente p-pillene gjorde noe med lysten, det er 7 år siden. Hun har sagt at hun vil ta iniativet. Så i år har vi hatt sex 2. ganger. En gang i februar og en i mars. Jeg teller nå på knappene om jeg gidder dette mer. Begynner å bli lei tørketiden. Er jeg utålmodig eller bør jeg gå?
Gjest heihade Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Jeg ville funnet ut om det finnes en god grunn til dette før jeg bare gikk min vei. Men jeg synes ikke det er noe galt i å slå opp/skilles over mangel på sex, i grunn. Det er viktig og en stor del av forholdet. Er det ikke der lengre kan man jo lure på hva mer som har forsvunnet ut av forholdet. Man skal ikke være sammen bare for å være sammen.
Hapa Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 (endret) Du skal ha kreditt for å være en meget tålmodig mann, det er helt sikkert! Jeg skjønner godt at du er lei og ville selv endt forholdet på grunn av mangel på nærhet, lidenskap og sex. Etter min mening er det ikke noe forhold i det hele tatt uten disse tre, bare et platonisk vennskap... Endret 14. mai 2014 av Hapa
Mike Waters Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 Jeg syntes du bør kreve endring eller varsle at det er en reel fare for at du kan gå lei og/eller falle for fristelser du egentlig ikke har særlig lyst til å falle for. Sett henne litt til veggs! Spør henne om hun er ok med at du er seksuellt frustrert og misfornøyd! Det hjelper forøvrig ikke å vaske huset om hun ikke lenger tenner instinktivt på deg lenger - just sayin! Da må du finne ut hva som får henne i gang, og det innebærer en ærlig samtale om sex, lyst og begjær. Ha et åpent sinn 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #5 Skrevet 14. mai 2014 Hun har vel bare ikke så lyst... Synd det.Anonymous poster hash: 9ba52...bd2
Zilas Skrevet 14. mai 2014 #6 Skrevet 14. mai 2014 Først og fremst cred for å holde ut så lenge. Jeg ville bestilt time hos en terapaut eller noe i den duren som et siste forsøk. Det er jo ikke som at sexlivet stopper etter fylte xx.. Kompisen min presterte å overraske besteforeldrene sine på hytta her forleden, så det er fremdeles håp. Selv om du skulle bli singel er det jo ikke sikkert at jomfruene kommer til å dale ned fra himmelen heller, så tenk nøye over hva du verdsetter i forholdet før du bestemmer deg.. 1
TEK Skrevet 19. mai 2014 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2014 Ja, det er jo synd. Jeg er jo glad i henne, men sex og nærhet er viktig. Så viktig at jeg ikke kan være i et forhold uten.
lillbilly Skrevet 19. mai 2014 #8 Skrevet 19. mai 2014 For meg er det uforståelig at noen orker å være i et forhold uten sex. Den intimiteten, nærheten, fellesskapet osv man har i et forhold er avhengig av næringen fra sex. Det er stor forskjell på å være alene og uten sex i et forhold, og å være alene og uten sex når man ikke er i et forhold. Mitt siste forhold endte på grunn av at han ikke ville ha sex. Jeg følte meg verdiløs siden han ikke ville ha meg på den måten også. Jeg sa til han hvordan jeg følte det, og han bare: Du er ikke verdiløs, bla bla, og så var det bra, kanskje en mnd. og så var det tilbake igjen til nosex ,
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #9 Skrevet 19. mai 2014 Har dere hatt reelle samtaler, eller har det blitt oppfattet som mas tror du? Ingenting er så avtennende som mas. Anonymous poster hash: 91930...392
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #10 Skrevet 19. mai 2014 Hva med å gi henne komplimenter? Kjøpe blomster, sjokolade, bare en lite oppmerksomhet? Gjøre det med jevne mellomrom.. Bestille en weekend tur til Riga, Paris eller bare Oslo/Trondheim/Bergen...? Reise bort bare dere to og gjøre noe koselig sammen. Kanskje telttur med vin og se på stjernene? Jobb litt mer for det ihvertfall, annet enn å "ta initiativ"... Hva mener du med det? "Kan vi knulle?" Kyss henne lidenskaplig minst en gang hver dag, klem på henne uten grunn, hold rundt midjen hennes når hun lager mat... Skru av tven, sett dere ned og ha fine samtaler inn i natten med drinker eller vin :) Etter hvert så kan du kanskje kinke det opp litt. Tenker ikke på gagball eller skikkelig SM, men kanskje oljesex, eller bindt foran øynene. Syns ikke du skal gi opp så "lett". Jeg forstår at du er lei og at du tenker du har prøvd, men du får heller prøve å tenke hva det er hun virkelig vil. Jeg tror at alle damer ønsker at mannen/kjæresten gjør de overnevnte tingene jevnlig. Jeg og kjæresten har ikke hatt sex på en stund vi heller, selvom det ikke er like sjelden som deg (nå har ikke vi vært sammen i mer enn tre år heller), men pga eksamenstid og mye turnusjobbing er jeg sliten og føler meg svært lite seksuell. Men det hjelper med spontane kyss, klemmer, bli holdt rundt, vin og null tv. Og stjerner, stjerner hjelper alltid! Kanskje klisje, men du kan faktisk ikke mislykkes. -jente22. Anonymous poster hash: 220b8...bd3 1
Gjest Lille-pus Skrevet 19. mai 2014 #11 Skrevet 19. mai 2014 Føler hun seg attraktiv? Attraktiv som kvinne 'mellom 40 og 50'? - jeg antar nå at dere er i samme alderssegment. Eller har hun falt ned i den 'gropen' mange snubler ned i når de plutselig ikke lenger er 'mellom 30 og 40', men 'mellom 40 og 50'?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå