Alja Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 (endret) Jeg har etter graviditet for flere år siden "ødelagt" piercinghullet i navelen. Den har grodd mye ut og henger så og si bare i en skinnfille. Går det an å ta nytt hull bak det gamle? Noen med slik erfaring? Tror ikke det kan vi seende særlig mye verre ut uansett. Endret 13. mai 2014 av Alja91
Chifru Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Det går fint ann å ta nytt hul bak det gamle. Det gamle vil såklart synes litt, men vil bli betraktelig mye bedre enn slik jeg tror det ser ut nå. Min er også veldig "slapp" nå, siden jeg tok den for herrens mange år siden.
Alja Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2014 Det går fint ann å ta nytt hul bak det gamle. Det gamle vil såklart synes litt, men vil bli betraktelig mye bedre enn slik jeg tror det ser ut nå. Min er også veldig "slapp" nå, siden jeg tok den for herrens mange år siden. Jeg har også en fin mistanke om at det vil se mye bedre ut! Dog sikkert vondere å ta den siden den trenger å plasseres så langt bak hvor huden er tykkere. Jeg tror det er verd det. Var bare usikker på om det faktisk gikk an. Det gamle hullet vil nok også trekke seg litt tilbake å bli mindre synelig med tiden.
Chifru Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Jeg har også en fin mistanke om at det vil se mye bedre ut! Dog sikkert vondere å ta den siden den trenger å plasseres så langt bak hvor huden er tykkere. Jeg tror det er verd det. Var bare usikker på om det faktisk gikk an. Det gamle hullet vil nok også trekke seg litt tilbake å bli mindre synelig med tiden. At det er tykkere hud tror jeg ikke vil være noe problem, det er vel heller mer smertefult at de piercer nytt hull i hud som er hard pga den forrige hullet (kan sammenlignes med den harde klumpen i øreflippen etter hull der) Det er fult mulig jo Har flere venninner som har gjort dette etter svangerskap, og etter litt så vil det gamle hullet ikke synes omtrent! Lykke til med ny piercing, blir garantert fint!
Alja Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2014 At det er tykkere hud tror jeg ikke vil være noe problem, det er vel heller mer smertefult at de piercer nytt hull i hud som er hard pga den forrige hullet (kan sammenlignes med den harde klumpen i øreflippen etter hull der) Det er fult mulig jo Har flere venninner som har gjort dette etter svangerskap, og etter litt så vil det gamle hullet ikke synes omtrent! Lykke til med ny piercing, blir garantert fint! Tusen takk for svar! Litt mer betryggende når man får høre om andre som har gjort det samme:-) Er på mobilen så får bare sendt deg kjedelige smilys:-P Klem til deg!
Chifru Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Tusen takk for svar! Litt mer betryggende når man får høre om andre som har gjort det samme:-) Er på mobilen så får bare sendt deg kjedelige smilys:-P Klem til deg! Skulle bare mangle! Ønsker deg en fin natt videre, og klemmer tilbake!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå