Gå til innhold

Svart strømpebukse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan man bruke svart strømpebukse nå, til 17.mai-antrekket, ja eller nei?? Er det for vinterlig med svart, eller går det enda an å bruke det? Er ikke komfortabel med å bruke hudfarget strømpebukse!



Anonymous poster hash: 2fc16...82a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svart tynn? Ja.

Svart bomull? Nei.

Jeg tenkte nylon-strømpebukse. Må den være tynn? Hva menes med tynn (hvor mange "den")?

Anonymous poster hash: 2fc16...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte nylon-strømpebukse. Må den være tynn? Hva menes med tynn (hvor mange "den")?

Anonymous poster hash: 2fc16...82a

Sort nylon går fint :)

Anonymous poster hash: 65335...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart tynn? Ja.

Svart bomull? Nei.

Ser ikke problemet, spesielt om man bor i nord. Mange som bruker bomull her på 17 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sort nylon går fint :)

Anonymous poster hash: 65335...bf3

Flott! :)

jeg hadde tenkt å bruke en 60 den strømpebukse, men må kanskje kjøpe en 40 den i stedet.

Anonymous poster hash: 2fc16...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott! :)

jeg hadde tenkt å bruke en 60 den strømpebukse, men må kanskje kjøpe en 40 den i stedet.

Anonymous poster hash: 2fc16...82a

For min del kommer det litt an på kjolen. Jeg bruker høy den på korte kjoler og lav den på lengre kjoler. I år skal jeg ha på meg en knelang kjole og svarte strømpebukser i 40 den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del kommer det litt an på kjolen. Jeg bruker høy den på korte kjoler og lav den på lengre kjoler. I år skal jeg ha på meg en knelang kjole og svarte strømpebukser i 40 den. :)

Ja, er nettopp det at jeg skal ha på meg et skjørt som er litt kort, kortere enn det jeg egentlig trives med. Så da vil jeg dekke til bena så mye som mulig, tror jeg går for 40 den! :)

Anonymous poster hash: 2fc16...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...