Gå til innhold

Jobb på bensinstasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har fått tilbud om jobbintervju som nattevakt på en besinstasjon. Jeg lurer på om noen av dere har erfaring med lønnen, og tillegg for kveld/natt. Skjønner at det kan variere, men kan være en god pekepinn!

Anonymous poster hash: 5c6d5...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Vil ikke si at lønnen på bensinstasjoner er superbra. Jobber selv deltid på en bensinstasjon, og vi har vel rundt 135-137 i grunnlønn. Jeg har dessverre ikke helt peiling på alle tilleggene, men hos oss har nattevakten rundt 30 kr tillegg. Ikke så veldig mye, med andre ord. Men det er en helt grei jobb, alltid mye fart og kunder :-) (spørs hvor i landet du jobber, selvsagt!)



Anonymous poster hash: f6b26...c65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Takk for svar. Skal kun jobbe natt. Vet at det ikke er den beste lønnen på bensinstasjon, men blir helt grei med tillegget da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg var på intervju på bensinstasjon-jobb for en stund siden. Dette var også nattevakt, 7 dager på og 7 dager av. Jeg fikk vite at lønnen min ville være på 150 kr timen, og ca. 20 kr (husker ikke 100 %) nattetillegg.



Anonymous poster hash: 2caea...9e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)
Jeg har selv jobbet på bensinstasjon noen år, og det er faktisk en av de morsomste jobbene jeg har hatt! Men ting du bør tenke på vedrørende nattevakt er jo HVOR bensinstasjonen ligger f.eks. Det er ikke koselig å jobbe natt midt i byen, da det er mye merkelig folk ute på denne tiden av døgnet. Du må også tenke på ransfare og det faktum at døgnrytmen din vil bli helt ustabil, det er ikke alle som er laget for å jobbe natt.

På den positive siden får du mye fritid, og veldig mye frihet på jobben så lenge du er flink til å distrubere tiden din.

Med tanke på lønn så ligger den på ca 120-138 i distriktene (pluss ca 30 kr hver time), og rundt 130-150 i storbyene som f.eks. Oslo, (også ca 30 kr i nattillegg i timen her).

Så om du tror du passer til jobben er det jo bare å kjøre på! Det går også an å spørre sjefen om en uforpliktende prøveperiode på f.eks. to måneder, der du får testet ut om dette er noe for deg.

Lykke til! :)



Anonymous poster hash: 298e6...945
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lønnen virkelig så dårlig? Kan jo ikke leve 120 kr timen.



Anonymous poster hash: 565f6...11d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på jobb nå faktisk og kan si at det er helt grusomt :P Men hver sin smak antar jeg. Har utrolig dårlig betalt, utrolig kjedelig; gjør de samme oppgavene hele tiden. Og jeg gleder meg vilt til jeg har funnet noe annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 130 kroner i timen. Aner ikke hvor mye det er på natta.

Tror faktisk jeg hadde mer i timen ved å plukke jordbær/bringebær når jeg var 14 år. Noe så tragisk.

Men nå er det vel bare en midlertidig jobb for de fleste håper jeg :)

Anonymous poster hash: 565f6...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk jeg hadde mer i timen ved å plukke jordbær/bringebær når jeg var 14 år. Noe så tragisk.

Men nå er det vel bare en midlertidig jobb for de fleste håper jeg :)

Anonymous poster hash: 565f6...11d

Ja, takk gud for det. Helt grusomt. Lønninga mi er på ca 13 000 og husleia er på 6 500. Ikke inkludert noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tjener 130 kr timen, pluss eventuell tillegg på bensinstasjonen jeg jobber på. Er 18 år.



Anonymous poster hash: 96252...0fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...