Gå til innhold

Trakk visdomstanna, ettervirkninger?

jenta27

Anbefalte innlegg

Trakk visdomstannen på onsdag. Hun fikk den ikke helt ur, så brukte 30 minutter før hun tilslutt klarte det. Brukte ikke noe annet en paracet for smertene i ettertid, men tok endel. Hadde veldig vondt, og på fredag dro jeg tilbake til tannlegen. Lett betennelse. Fikk pencelin i såret, og fikk beskjed om å ta den ut etter 1 døgn. Tror ikke jeg har betennelse mer, men er vondt til tider ennå.

Problemet er at jeg er så svimmel! Kan dette ha en samenheng med trekningen av tannen? Eller pga masse annet ubehagelig jeg har opplevd i det siste? Er mest redd for at det er pga tannen..........har slitt med angstproblemer i mange år, men har vært helt frisk de siste 2 årene!:) Også skal jeg trekke neste visdomstann om 2 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke vanlig og være svimmel så lenge etter en tannbehandling, men jeg kan ikke utelukke at det er på grunn av ekstraksjonen.

Prøv og ta det litt med ro, en visdomstanns utrekkning er en opprasjon, og er derfor en ganske stor belastning for kroppen.

Mot smerter, relatert til tenner og tannbehandling, anbefales som regen Ibux som virker langt bedre enn paracet. Obs! skal ikke taes ved astma eller graviditet.

Om det ikke er noen spesiell grunn til at du ikke kan ta Ibux; be tannlegen din om å skrive ut ibux 600mg til deg!

GOD BEDRING :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...