Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Uansett sivilstatus, og om dere har barn/ikke har barn.

Jeg er singel, og nå har jeg ikke hatt sex på flere måneder, og slik vil det vel bli inntil videre. Men da jeg hadde et lengre forhold, ble det sex nesten hver dag. Vi hadde ikke barn sammen da og i et forhold med en annen eks ble det sex noen ganger i uken variert med nesten ingen sex.

Så, hva er det med dere? Hvor ofte har dere sex, og har det å ha fått barn innvirkning? Hva med jobb, stress etc virker det inn?

Endret av Tris
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har passert 40 begge to, Vært sammen i over tyve år, barn på barne- og ungdomsskolen. Har sex alt fra 2 til 5-6 ganger i uken, vil anslå gjennomsnittet til 3-4 ganger i uken. Var mye sjeldnere når barna var mindre.

• Liker 1
Skrevet

Har passert 40 begge to, Vært sammen i over tyve år, barn på barne- og ungdomsskolen. Har sex alt fra 2 til 5-6 ganger i uken, vil anslå gjennomsnittet til 3-4 ganger i uken. Var mye sjeldnere når barna var mindre.

Så da har det tatt seg opp når barna ble eldre?

AnonymBruker
Skrevet

Har kjæreste, null barn.

Varierer veldig hvor ofte vi har sex. I perioder kan det bli 1-3 ganger i uka, mens andre ganger kan det bli hver dag.

Anonymous poster hash: cfd03...eb1

AnonymBruker
Skrevet

Kjærester i ca 7 mnd. I snitt tipper jeg 6-7 ganger i uka. Hender at vi ikke har sex en dag eller to, men dette blir raskt tatt igjen ved flere runder på en dag.

Anonymous poster hash: 9e063...2ce
Skrevet

Vi ligger på et snitt på 4 ganger i uken, har vært sammen/gift i over 20 år har barn, men antall dager sex i uken har vært stabilt.

ja jobb og sånn har mye å bety for henne, men jeg er kåt og klar 24/7 355 dager i året

Gjest Heartbeat
Skrevet

2-3 ganger dagen :) Love it ;) Jeg har barn men vi finner alltids tid til sex ;)

• Liker 1
Skrevet

Så da har det tatt seg opp når barna ble eldre?

Ja, da barna var små så blir det naturlig litt mindre sex. Men helt "tørke" har det aldri vært heldigvis, og det har tatt seg veldig opp for oss når barna har blitt eldre.

Skrevet

30 og 40, sammen i halvannet år, to barneskolebarn (og åpen dør-policy :grine: ) annenhver uke. Likevel regnet vi ut her om dagen at vi har et snitt på 10 i uka. Da er det selvsagt mye mer i de barnefri ukene.

AnonymBruker
Skrevet

Sammen i 7 år, tre barn. Sexlivet vårt går veldig i bølger. Nå har jeg vært gravid store deler av forholdet vårt, og jeg er IKKE en av de gravide som får økt sexlyst! Men når jeg ikke er gravid har et snitt på 4-5 ganger i uka. I perioder hver dag, men stress og lite søvn er helt klart en faktor som bidrar til mindre sex.

Anonymous poster hash: 727c9...457
AnonymBruker
Skrevet

Sammen i 7 år, tre barn. Sexlivet vårt går veldig i bølger. Nå har jeg vært gravid store deler av forholdet vårt, og jeg er IKKE en av de gravide som får økt sexlyst! Men når jeg ikke er gravid har et snitt på 4-5 ganger i uka. I perioder hver dag, men stress og lite søvn er helt klart en faktor som bidrar til mindre sex.

Må legge til at kvaliteten på sexen bare har blitt bedre og bedre, til tross for tre svangerskap og fødsler.

Skrevet

Det er så flott å se at så mange svarer så åpent! Takk! :) Jeg var litt spent på reaksjonen på dette spørsmålet mitt, da det er et veldig privat tema egentlig.

AnonymBruker
Skrevet

Aldri. Har trukket meg helt fra markedet. Og trives med det.

Anonymous poster hash: e35b0...b66
Skrevet

Er samboere og har vel sex 2-9 ganger i uka alt etter hvor opptatte eller slitne vi er.

Gjest alegria
Skrevet (endret)

Hver dag, 1-2 ganger dagen :) Travle dager blir det bare en gang om dagen.

Edit: Er samboere

Endret av alegria
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjæreste, men vi har pause i forholdet. Hadde sex sist for 2 uker siden :( Og må nok vente 1 måned til..

Anonymous poster hash: 7ed7d...a45
AnonymBruker
Skrevet

Vi har aldri sex oftere enn 6 ganger i uka fordi han er så stor at det sliter for mye på meg.

Anonymous poster hash: bc362...0d5
AnonymBruker
Skrevet

Er singel. og ikke typen til å ha ONS. 2 år siden sist jeg hadde sex :(

Anonymous poster hash: 25cf6...c74
AnonymBruker
Skrevet

Gift, begge er 35 år, 2 barn

Svinger veldig. Man har gode og dårlige perioder. Dårlige er 1 gang i mnd. Gode er kanskje 3 ganger i uken.

Anonymous poster hash: 25142...9a7
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har aldri sex oftere enn 6 ganger i uka fordi han er så stor at det sliter for mye på meg.

Anonymous poster hash: bc362...0d5

Han er så stor at det sliter på deg? Altså overvektig, eller?

Anonymous poster hash: 0adb6...ca9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...