Gå til innhold

Tory burch


Gjest Evans

Anbefalte innlegg

Gjest Evans

Mulig jeg virker uvitende og litt bakpå her, men jeg har aldri hørt om Tory burch før nå i det siste, og er litt nysgjerrig på hvordan merke dette er :)

Er det noen som kjenner til det som kan fortelle litt? Er det god kvalitet? Har dere noe der i fra som dere er fornøyd med? Liker dere stilen?

Sett litt inne på siden til Tory burch og det virker som det er mye fint. Kanskje ikke helt min stil, men noen fine sko og gensere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det begynner å bli mer og mer populært her i Norge, ettersom det er litt dyrt og til dels kan være "eksklusivst" for noen.

Jeg var innom Tory butikken i Roma i sommer og det er utrolig mye fint der. Jeg skulle kjøpe en Double Zip tote, men valgte å la vær da kvaliteten ikke er helt opp til prisen. Kvaliteten til veskene er som så, kanskje ikke vert pengene. Men klærene og skoene har jeg hørt mye fint om fra reviews på div. nettsider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Det begynner å bli mer og mer populært her i Norge, ettersom det er litt dyrt og til dels kan være "eksklusivst" for noen.

Jeg var innom Tory butikken i Roma i sommer og det er utrolig mye fint der. Jeg skulle kjøpe en Double Zip tote, men valgte å la vær da kvaliteten ikke er helt opp til prisen. Kvaliteten til veskene er som så, kanskje ikke vert pengene. Men klærene og skoene har jeg hørt mye fint om fra reviews på div. nettsider.

Takk for svar :)

Ja, det ligger kanskje litt som marc by marc i pris ser det ut som? Syns ikke noe om den store logoen - den minner meg om et eller annet, men klarer ikke å sette fingeren på hva det er. Men fant i hvert fall fem ting jeg gjerne kunne tenkt meg :)

Denne blant annet syns jeg var fin:

http://www.toryburch.com/alexandria-top/11142135.html?start=23&cgid=clothing-tops&dwvar_11142135_color=486

Noen andre som har noe på hjeret også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...