AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Har en elsker som jeg har veldig deilig sex med. Men, vi har møttes fem ganger til nå, og han har aldri slikket meg! Hver gang suger jeg ham, han forventer det og "beordrer" meg til det. Og det er greit, jeg liker å gjøre det. Men, i det siste har jeg begynt å ha en vond følelse inni meg, føle meg ekkel og skitten fordi han ikke har slikket meg. Spurte han om det, og han sa at han gjør det han har mest lyst til der og da, han planlegger ikke på forhånd, så han kan hverken bekrefte eller avkrefte om han kommer til å slikke meg i fremtiden(!). Blir ganske lei meg av dette, for jeg liker jo å bli slikket - og alle jeg har hatt sex med tidligere har gjort det helt frivillig. Har til og med fått høre av alle at jeg lukter og smaker veldig godt, at jeg ser bra ut der nede etc. Så jeg hadde gledet meg til at han skulle gjøre dette mot meg....men nei, ingenting. Skal jeg nevne det igjen? Vi skal møtes i neste uke, men jeg kjenner at jeg egentlig ikke har så veldig lyst som før. Er så vondt å føle seg avvist på den måten, sexen føles så "halvveis," vanskelig å forklare. Men, hva kan jeg si eller gjøre? Vil jo ikke mase heller, men er lei meg pga. dette. Anonymous poster hash: af091...9c3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Alle jeg har pult vil slikke, men jeg hater å bli slikket, så jeg avviser dem. Du kan få de hvis du vil Dere har jo ikke holdt på så veldig lenge enda, så jeg ville ventet å sett det ann. Hvis han aldri gjør det fremover, spesielt etter du har nevnt det ville jeg revurdert hele greia. Anonymous poster hash: 074f3...b8e
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Kan hverken "bekrefte eller avkrevte". Hahah. Sex er spontant, men man vet jo hva man liker. Hvis du hadde sagt det samme til en fyr hadde han vel antatt at det aldri ville skje. Jeg kunne ikke hatt en fyr som ikke likte og slikke. Oralsex - gi og få - er en essensiell del av sexlivet. Eller mer presist - en fyr jeg er kompatibel med, som elsker sex og elsker å tilfredsstille, vil slikke med en gang, slik jeg gir blowjobs med en gang. Uansett om det "kan skje" i fremtiden er ikke dette noe han er spesielt glad i. Og ja, jeg ville sagt det samme til en fyr som fortvilet over at damen hans ikke ville suge. Da er man forskjellige seksuelt, og når sexen er skranten etter noen uker, er den over etter et år. Anonymous poster hash: 433c1...0f8
Cathrine88 Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Når sex er det eneste dere har sammen og du ikke er fornøyd med sexen, ser jeg ikke helt poenget med å ha ham som elsker. 4
Gjest alegria Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Når sex er det eneste dere har sammen og du ikke er fornøyd med sexen, ser jeg ikke helt poenget med å ha ham som elsker. Enig i dette. Skjønner ikke at du gidder å ha en egoistisk elsker når du kan få en som tenker på deg også. Vi kvinner kan knipse og få en pulevenn på minuttet, jeg tviler på at noen gutter (bortsett fra opptatte) takker nei til en fast knullepartner hvis de har sjangsen til det. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Hvor fant du han? Vil ha en knullevenn selv Anonymous poster hash: 422fe...37e
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 Kan hverken "bekrefte eller avkrevte". Hahah. Sex er spontant, men man vet jo hva man liker. Hvis du hadde sagt det samme til en fyr hadde han vel antatt at det aldri ville skje. Jeg kunne ikke hatt en fyr som ikke likte og slikke. Oralsex - gi og få - er en essensiell del av sexlivet. Eller mer presist - en fyr jeg er kompatibel med, som elsker sex og elsker å tilfredsstille, vil slikke med en gang, slik jeg gir blowjobs med en gang. Uansett om det "kan skje" i fremtiden er ikke dette noe han er spesielt glad i. Og ja, jeg ville sagt det samme til en fyr som fortvilet over at damen hans ikke ville suge. Da er man forskjellige seksuelt, og når sexen er skranten etter noen uker, er den over etter et år. Anonymous poster hash: 433c1...0f8 Synes også det var latterlig av ham å ta den "hverken bekrefte eller avkrefte," deprimerende, rett og slett. Han har sagt før at han ikke kan si at hverken liker eller ikke liker å slikke....Så vagt. Men jeg har sagt at det er viktig for meg. Nå når jeg har sagt det så tydelig, og direkte spurt hvorfor han ikke har slikket meg, tror jeg at jeg kommer til å møte ham igjen, ikke si noe mer om det, og så se om han slikker meg. Om han ikke slikker meg neste gang heller, tror jeg ikke jeg gidder å møte ham lenger. Føler meg jo jævlig siden han ikke slikker meg, føler han synes det er noe galt med meg, at jeg ikke er tiltrekkende nok. Anonymous poster hash: af091...9c3 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #8 Skrevet 13. mai 2014 Hvor fant du han? Vil ha en knullevenn selv Anonymous poster hash: 422fe...37e Hehe. Cupido. Lykke til. Anonymous poster hash: af091...9c3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #9 Skrevet 13. mai 2014 Når sex er det eneste dere har sammen og du ikke er fornøyd med sexen, ser jeg ikke helt poenget med å ha ham som elsker. Alt vi gjør sammen er jo deilig, det er bare denne ene tingen som mangler. Vil så gjerne at han skal slikke meg, for at sexen skal bli "komplett...." Når opplevelsen er så deilig uten, så tenker jeg jo på hvor fantastisk det kan bli om han begynner å slikke meg. Anonymous poster hash: af091...9c3
Gjest Lille-pus Skrevet 13. mai 2014 #10 Skrevet 13. mai 2014 Alt vi gjør sammen er jo deilig, det er bare denne ene tingen som mangler. Vil så gjerne at han skal slikke meg, for at sexen skal bli "komplett...." Når opplevelsen er så deilig uten, så tenker jeg jo på hvor fantastisk det kan bli om han begynner å slikke meg. Anonymous poster hash: af091...9c3 Det minste problem i verden er jo å finne en teknisk ok elsker. Og med mindre du har kommet på tanker om å gå fullstendig submissiv overfor ham.... så ta både styring og kontroll og bare gi ham beskjed om hva han skal gjøre. Vet du... jeg må bare signere, Catherine her... Den eneste grunnen til at dere møtes er fordi dere ønsker å ha god sex. Og når preferansene er ulike og den ene føler seg slik du føler deg....så må man spørre hvorfor fortsette? Evaluer om det kanskje er en god idè å bytte elsker.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #11 Skrevet 13. mai 2014 Det minste problem i verden er jo å finne en teknisk ok elsker. Og med mindre du har kommet på tanker om å gå fullstendig submissiv overfor ham.... så ta både styring og kontroll og bare gi ham beskjed om hva han skal gjøre. Vet du... jeg må bare signere, Catherine her... Den eneste grunnen til at dere møtes er fordi dere ønsker å ha god sex. Og når preferansene er ulike og den ene føler seg slik du føler deg....så må man spørre hvorfor fortsette? Evaluer om det kanskje er en god idè å bytte elsker. Ja, kanskje jeg burde finne en annen. Vanligvis pleier jeg jo å oppleve at mannen slikker meg første gang vi har sex. Det er jo ikke normalt at han fremdeles ikke har slikket meg etter fem ganger ??? Har fortalt ham tydelig og direkte at jeg synes oralsex, både å gi og å få, er veldig viktig for meg -så skal møte ham en gang til og se hva han gjør. Anonymous poster hash: af091...9c3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå