Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er sikkert mange tråder om dette, men er det noen som har noen ambefalinger om ting man bare må gjøre eller se når man er i London? :)

Vi er en jentegjeng i slutten av tenårene som skal dit til høsten.

Anonymous poster hash: c6cae...b15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SHOPPE :bolledeig:

Skrevet

Borough market (masse god mat) og å vandre langs South Bank hvis det er fint vær :)

Skrevet

Å se en eller annen musikal. Og jeg som elsker teater likte veldig godt The mousetrap teaterforestillingen :)

Skrevet

Madame Tussaude var en morsom opplevelse :)

AnonymBruker
Skrevet

London Dungeons. Jeg har vært i London mange ganger, men aldri vært der før høsten 2013. Trodde det skulle være litt ekkelt, men det var rett og slett kjempegøy. Veldig informativt, men på en morsom måte!

Anonymous poster hash: 5ee63...9e2
Skrevet

Notting hill og de ulike loppemarkedene! Supermye kult å få kjøpt som ingen andre har - også til en bitteliten billig penge :)

Soho er jo også en drøm å vandre rundt i, masse små butikker som er helt unike! Ikke veldig dyrt alle plasser heller!

Også ville jeg tatt meg en tur ut, siden dere er i alderen :P er et ufattelig kult uteliv i London, bare hør på hotellet eller hostellet dere skal bo på hva som er kult i nærheten! Men pass på vesker og ikke bli for fulle!

Skrevet

London Dungeons. Jeg har vært i London mange ganger, men aldri vært der før høsten 2013. Trodde det skulle være litt ekkelt, men det var rett og slett kjempegøy. Veldig informativt, men på en morsom måte!

Anonymous poster hash: 5ee63...9e2

Hva er det man gjør på en sånn tur egentlig? Jeg er pissredd for spøkelseshus osv, så jeg lurer vel mest på om det er "for meg" ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...