Gå til innhold

Smerter i hode ved bevegelse.++

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk smerter i hode når jeg stod opp i dag. Det hjalp å ta en ibux, men jeg kan ikke bevege meg ordentlig. For da får jeg skallebank. Også høyre side av nakke/hode er vond og veldig stiv. Hjelper ikke å masere. Har vært svært dårlig idet siste, kvalm, halsbrann og vært svært trøtt!

Er dette vanlig?

Anonymous poster hash: f958d...2c4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være du har en infeksjon evt en betennelse. Kom deg til legen imorgen tidlig. God bedring!

AnonymBruker
Skrevet

Å si at det er vanlig er nok å ta hardt i. Men nakkevondt er en folkesykdom. Alle dine symptomer foruten halsbrann kan stamme fra nakken.

Opplevde selv nylig å få nakkestrekk på venstre side. Jeg ble da stiv i nakken, fikk en brennende følelse i nakken. Våknet i perioden opp med hodepine en gang. Denne varte hele dagen til tross for maksdose paracet. Nakkeplager lar seg ikke fikse på dagen. Jeg ble bedre etter en uke. Jeg hadde da brukt kinesiotape, triggerpunktsmassasje og stretching.

Men du bør absolutt vurdere å dra til legen.

Anonymous poster hash: 829a3...c88

AnonymBruker
Skrevet

Kan være du har en infeksjon evt en betennelse. Kom deg til legen imorgen tidlig. God bedring!

Jeg skal på røntgen, å det er ganske langt å reise, så for meg så vet jeg ikke om jeg rekker legen. Men kan jo ringe å høre. :)

Anonymous poster hash: f958d...2c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...