AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Jeg fikk smerter i hode når jeg stod opp i dag. Det hjalp å ta en ibux, men jeg kan ikke bevege meg ordentlig. For da får jeg skallebank. Også høyre side av nakke/hode er vond og veldig stiv. Hjelper ikke å masere. Har vært svært dårlig idet siste, kvalm, halsbrann og vært svært trøtt! Er dette vanlig? Anonymous poster hash: f958d...2c4
Gjest Tris Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Kan være du har en infeksjon evt en betennelse. Kom deg til legen imorgen tidlig. God bedring!
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Å si at det er vanlig er nok å ta hardt i. Men nakkevondt er en folkesykdom. Alle dine symptomer foruten halsbrann kan stamme fra nakken. Opplevde selv nylig å få nakkestrekk på venstre side. Jeg ble da stiv i nakken, fikk en brennende følelse i nakken. Våknet i perioden opp med hodepine en gang. Denne varte hele dagen til tross for maksdose paracet. Nakkeplager lar seg ikke fikse på dagen. Jeg ble bedre etter en uke. Jeg hadde da brukt kinesiotape, triggerpunktsmassasje og stretching. Men du bør absolutt vurdere å dra til legen.Anonymous poster hash: 829a3...c88
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 Kan være du har en infeksjon evt en betennelse. Kom deg til legen imorgen tidlig. God bedring! Jeg skal på røntgen, å det er ganske langt å reise, så for meg så vet jeg ikke om jeg rekker legen. Men kan jo ringe å høre. Anonymous poster hash: f958d...2c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå