Gå til innhold

Sexfantasier du ikke tør fortelle mannen din

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forteller dere kjæresten alt av hva dere fantaserer om? Hva slags fantasier kan dere ikke dele?

Er det fordi han blir stressa eller fordi dere ikke tør dele?

Anonymous poster hash: f781b...ddb

Forteller mye. Ikke alt.

Fantaserer om sex med jenter, sex med to av kameratene hans, sex med mange menn, urin, whipped cream ut fra musa, ++

Anonymous poster hash: e829f...25a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke jeg har listet opp hver eneste lille rare ting som har dukket opp i hodet mitt, men jeg har ikke bevisst skjult noen for han. Han vet om alle de flaueste så :P

AnonymBruker
Skrevet

Snodig? Det ligger vel ikke for alle å dele, eller for alle menn å ta i mot alle typer fantasier. En har vel krav på privatliv (i hodet) selv om man er i et forhold.

Jeg fantaserer også om andre, gjerne helt andre type mennesker enn min partner, og ting jeg kanskje ikke må leve ut på ordentlig. Min partner hadde ikke taklet det veldig godt.

:klo:

Snodig tråd....

Hvilke fantasier er det TS ikke tør å dele med sin partner lurer jeg på....

Svaret på hvilken fantasi som ikke tør fortelles er: Absolutt ingen, og det går jammen begge veier.

Anonymous poster hash: f781b...ddb
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Syns fantasier skal være privat. Nei, jeg kjenner ikke hans fantasier heller.

Tenker på mine fantasier når jeg onanerer, når jeg er ferdig med onaneringen så har jeg tenkt at fantasien er ikke noe i det virkelige for meg. Men det er deilig å onanere til......

Anonymous poster hash: b112a...471
AnonymBruker
Skrevet

ville anbefalt deg og spørre hva han tenner på.. så bytter dere på og så kommer dere nærmere sannheten etterhvert som dere deler fantasier.. for ingen vil si dem ekte fantasiene først. Eller ta dere et vinglass og bli tøffe. Anbefaler absolutt at du forteller det du egentlig fantaserer om. sexen blir 10x bedre om han kan gjøre ting du fantaserer om, eller om dere finner en annen måte og få det til og fungere.

Anonymous poster hash: be1b4...c1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...