AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Teit tittel, men jeg måtte bare Inspirert av en annen tråd der noen hevder at pene menn ikke er maskuline nok til å tiltrekke kvinner!Anonymous poster hash: 998a2...c9c
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Nei. Hehehe:-)Anonymous poster hash: fc687...13d
Gjest Minpin Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Njæ. Da må han i såfall være pen på en veldig mandig måte. Som Johnny Depp, f.eks.
kaffekjærring Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 Enig med Minpin. Tenner på "pene" menn hvis de er skikkelig macho i tillegg. Og Minpin brukte også ett godt eksempel når hun sa Johnny Depp! Men pene menn er ett "neyy" for meg! 1
Gjest Riskjeks Skrevet 13. mai 2014 #8 Skrevet 13. mai 2014 Selvfølgelig. Uten at pen=jeg tenner på ham. Er mange faktorer som spiller inn. Man må like utseende på personen. Det er mange mennesker jeg ser at er pene (både kvinner og menn), men liker liksom ikke utseendet deres likevel. Og motsatt mer alminnelig personer som jeg synes er veldig pene selv om jeg ser at han/hun objektivt sett egentlig ikke er noen skjønnhet.
Gjest Lille-pus Skrevet 13. mai 2014 #9 Skrevet 13. mai 2014 Ja, på det som i mine øyne er en pen mann med et pent og spennende indre. Bare innpakningen, uten innhold, blir for kjedelig. Er for sofistikert til å tenne kun på et 'glatt innpakningspapir'.
Gjest Riskjeks Skrevet 13. mai 2014 #10 Skrevet 13. mai 2014 Synes det er litt at så mange mener de ikke liker pene menn Eller er det bare jeg som definerer "pen mann" litt bredere enn feminint pene menn (som det er ganske få av, og ofte handler mer om stil enn utseende). Ser pene menn med damer overalt, hver dag. 1
chouette Skrevet 13. mai 2014 #11 Skrevet 13. mai 2014 Selvfølgelig. Så lenge han er mer enn bare pen.
kaffekjærring Skrevet 13. mai 2014 #12 Skrevet 13. mai 2014 Ja jeg må kanskje rette meg her! Hvis jeg BARE skal se på utseende så liker jeg ikke "pene" menn! Selvfølgelig ikke når det kommer til det å forholde seg til ett menneske.. Da er det jo personligheten som faktisk teller mest.
Cathrine88 Skrevet 13. mai 2014 #13 Skrevet 13. mai 2014 Ja, jeg har aldri tent på noen uten å synes de er pene. Og jeg lurer virkelig på hvordan noen kan se på Johhny Depps utseende som macho. 8
kaffekjærring Skrevet 13. mai 2014 #14 Skrevet 13. mai 2014 Ja, jeg har aldri tent på noen uten å synes de er pene. Og jeg lurer virkelig på hvordan noen kan se på Johhny Depps utseende som macho. Sånn som han ser ut nå(sist jeg så han iallefall) så hadde han macho hår, skjegg, tattoveringer og selvfølgelig muskler. Er ganske macho spørr du meg.
Cathrine88 Skrevet 13. mai 2014 #15 Skrevet 13. mai 2014 (endret) Sånn som han ser ut nå(sist jeg så han iallefall) så hadde han macho hår, skjegg, tattoveringer og selvfølgelig muskler. Er ganske macho spørr du meg. Vel... Ikke misforstå, jeg synes han er pen, men jeg liker da også 'jentepene' menn. Jeg blir nesten litt imponert dersom noen klarer å finne et mindre macho bilde av Justin Bieber. Endret 13. mai 2014 av Cathrine88 5
kaffekjærring Skrevet 13. mai 2014 #16 Skrevet 13. mai 2014 Vel... Ikke misforstå, jeg synes han er pen, men jeg liker da også 'jentepene' menn. Ja neida, jeg missforstår ikke! Ja på det der bilde var han IKKE noe kjekk haha Men jeg liker ikke jentepene menn, det er poenget mitt. skulle gjerne lagt ut bilde av samboeren min da han er ett JÆVLA godt eksempel på macho mann men det hadde han ikke likt haha
Chevelle Skrevet 13. mai 2014 #17 Skrevet 13. mai 2014 Tenner på pene menn, men ikke spesielt feminine menn 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #18 Skrevet 13. mai 2014 Selvfølggelig! Det er en grunn til at kvinner ser på serier som Prison break, Cons of Anarky, etc.... fine/pene menn er attraktivt... Anonymous poster hash: 70ae8...5ea 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #19 Skrevet 13. mai 2014 Selvfølgelig tenner jenter på pene menn, det er da allmenkjent? Anonymous poster hash: a6b66...6d0 1
Gjest New_Girl Skrevet 13. mai 2014 #20 Skrevet 13. mai 2014 Ja. Jeg kan tenne på de jeg syns er pene. Har en følelse av at "pen mann" i denne tråden betyr feminin, glatt osv? Sånne typiske mannlige modeller har jeg aldri tent på. Og Johnny Depp er jo feminin? Selv med skjegg og tatoveringer. Han er vel en av de få jeg syns er sexy på tross av sin femininitet. Han og Jared Leto. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå