Gå til innhold

Musikal i London?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg og to veninner skal til London snart. Vi har lyst å dra på musikal, men vet ikke hvordan enda.

Så er det noen som har vært på en eller flere musikaler i London som dere vil anbefale videre? :)

Anonymous poster hash: 9718e...1be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare vært på Phantom of the Opera, som jeg absolutt vil anbefale :) Kommer nok til å se den igjen neste gang vi drar til London ...

Skrevet

Den aller beste av de jeg har sett er Sound of Music! Helt fantastisk!

Gjest Offensive Pie
Skrevet

West End tilbyr nesten hva det skal være av musikaler. Hvilken musikk og filmsmak har dere? Dere finner sikkert noe som kombinerer dette.

Om jeg skal anbefale noe, må det nesten være klassikere. Det er en grunn til at Les Mis har gått så lenge som den har gjort. Wicked er også på god vei til å være en ny klassiker, og Willemijn Verkaik er en god Elphaba. Om dere vil ha noe med litt mer humor, er We Will Rock You morsom og lettbeint - men det spørs om dere får billetter til denne ;)

Skrevet

Jeg vil på det varmeste anbefale Book of Mormon! Jeg holdt på å tisse på meg fordi jeg lo sånn. Virkelig helt fantastisk! Sangene er også utrolig bra og fengende, og de gjør kanskje litt narr av den "klassiske" musikalstilen. Det er riktignok vulgært og offensive, ettersom den er skrevet av folkene bak South Park, men hvertfall helt utrolig morsom!

Skrevet

Har sett Phantom of the Opera, absolutt verdt å få med seg med veldig mange fine sanger.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tips! Vi er 18 år, men er åpen for det meste :)

Anonymous poster hash: 9718e...1be

Gjest Achlys
Skrevet

Jeg var på Les Misérables(?) i London, da var jeg 18år. Elsket det :danse:

Skrevet

Jeg ville sett Lion King.

Har sett Starlight Express, Miss Saigon, Cats og Sunset Boulevard.

Skrevet

Da jeg var 16 så vi Grease! For en fantastisk forestilling det var! Nå ville jeg kanskje gått for phantom of the opera, men det kommer jo an på smak og behag!

Skrevet

Jeg har sett We Will Rock You to ganger og blir ikke lei. Fantastisk underholdning. Neste gang jeg skal til London skal jeg se Book of Mormon. Gleder meg!

AnonymBruker
Skrevet

Spam-a-lot var gøy! Sett dere lengst mulig til høyre (lavt tall) på rad D. ;)

Anonymous poster hash: 986f9...6ae
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett We Will Rock You og Spam-a-lot, og likte begge to veldig godt! We Will Rock you er vel mer show/sang, mens Spam-a-lot inneholder jo masse genial Monty Python-humor :)

Anonymous poster hash: 1eb05...2b8
Skrevet

Les Mis er min absolutte favoritt, og besetningen de har nå er helt fantastisk med blant annet Carrie Hope Fletcher, Tam Mutu, Anton Zetterholm og Wendy Ferguson. Det er skuespillerbytte 14. juni, men de er nok fantastiske de som kommer da og.

Wicked har også Willemjin Verkaik som Elphaba for tida, som er fantastisk! Anbefales også virkelig.

AnonymBruker
Skrevet

har sett the Lion King og We Will Rock You, begge anbefales på det sterkeste!!!

Anonymous poster hash: 08711...f92
Skrevet (endret)

Følger opp det som er sagt lenger opp med Book of Mormon. Jeg har sett den i New York, og har med glede fått med meg at den nå går i London også. Det er helt fantastisk morsomt. Fikk billetter dit i julegave av en venninne som bor der borte, og jeg var litt sånn "jaja, det kan vel være hyggelig..." Men det var helt RÅTT! Lo så mye at jeg fikk vondt. Det er så lite politisk korrekt og absurd og merkelig morsomt at...bare må sees!

Har også sett Billy Elliot, Lion King, Wicked, Guys and Dolls, We Will Rock You og War Horse. Mange av dem er det mange år siden jeg så, men var egentlig fornøyd med alle. Lion King er kul fordi det er tegnefilmen på scenen, og War Horse er utrolig godt lagd.

Edit: Når dere er 18 tror jeg definitivt dere vil like Book of Mormon! Det passer for alle, altså, men tror et ungt publikum har ekstra moro av den!

Endret av Rainbow81
Skrevet

har sett we will rock you x3, lion king og mamma mia. For stemning og all sang- faktor er we will rock you og mamma mia best, lion king er litt mer sær og "artsy". Ble positivt overrasket over mamma mia, hater filmen, men musicalen var overraskende bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...