AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Hei, for to dager siden hadde jeg og kjæresten sex, og kondomet sprakk. Jeg kjøpte angrepille igår, og tok den etter 12 timer men innenfor 24. Har igår kveld og idag hatt skikkelig smertefulle stikkinger i livmor-området (vil jeg tro), på høyre side. Samme stedet hver gang. Er dette normal bivirkning av angrepillen? Er veldig ubehagelig og vondt når det står på. Har lest om graviditet utenfor livmoren etter angrepillen også, kan det være det, eller er det for tidlig å merke noe til det enda? Er ca et døgn siden jeg tok angrepillen nå, og idag akkurat 14 dager siden forrige mens startet. Anonymous poster hash: a3882...71f
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Ingen? :/Anonymous poster hash: a3882...71f
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Tror ikke jeg har hørt om noen som har merket noe etter å ha tatt angrepille. Kanskje det bare er tilfeldig at du har smerter? Anonymous poster hash: a736e...b7e
misstealover Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Hm... Jeg tok en angrepille for et par uker siden, men jeg fikk ingen bivirkninger. Jeg husker fra info-lappen at man kan få kvalme, svimmelhet, trøtthet, osv. Men vet ikke om slike smerter er vanlig. Kanskje det er en litt mer uvanlig bivirkning da...? Eller så er det tilfeldighet. Ellers har jeg ikke peiling.
Notisblokk Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Når jeg tok en angrepille fikk jeg også vondt i nedre del av magen. Husker ikke om det bare var på en side, da det er noen år siden. Men jeg husker at mensen gikk i hytt å pine den første gangen etter pillen. Jeg gikk også på p-piller på det tidspunktet, men hadde slurvet litt. Er du bekymret kan du ta en tur til legen. Så slipper du å tenke på det!
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Hadde skikkelige bivirkninger av angrepillen. Forsinket mens + sterke graviditetssymptomer hadde litt panikk, men det er normalt. Er en skikkelig hormonbombe i den angrepillen. Ble ikke helt normal før det hadde gått et halvt år.. Anonymous poster hash: 9d2dc...0d1
ohdeergod Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 Jeg fikk skikkelig vondt i magen av angrepille.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #9 Skrevet 13. mai 2014 Jeg blir skikkelig dårlig av angrepillen. Kvalm, migrene osv. Så normalt med bivirkninger. Anonymous poster hash: 63f38...a46
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #10 Skrevet 14. mai 2014 TS her. Ringte legevakten igår kveld etter "ordre" fra kjæresten. Det ble rett og slett uutholdelig. Sykepleieren der snakket om at det kunne være alt fra cyster på eggstokken til nyrestein. Skulle ta mer smertestillende og ringe tilbake om det ikke ble bedre. Ringte igjen på natten fordi jeg ikke fikk sove, og fikk snakke med en lege som sa det kunne være eggløsningssmerter...:o jeg har aldri hatt sånne smerter rundt eggløsning før, og håper ikke det er det..er ikke det det som er meningen med en angrepille - at den skal hindre eggløsning!? :/Anonymous poster hash: a3882...71f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå