Gjest Eurodice Skrevet 15. mai 2014 #41 Del Skrevet 15. mai 2014 Really? ... Beklager; Brystvorter og bryster. Måten jeg sier ting på har ingenting med saken her å gjøre, og jeg må virkelig si at her jeg bor er det sjeldent du hører folk si bryster og brystvorter. Uavhengig av alderen på dem. Hvis jeg velger å kalle det nippler og tits, er det min sak. Ikke din. Du skjønte hva jeg mente uansett. Og jeg er 24. Engelske betegnelser på kroppsdeler over beltestedet skal det være, må vite. Men du sier sikkert fitte og ikke cunt eller pussy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabrina Skrevet 15. mai 2014 #42 Del Skrevet 15. mai 2014 Brystknopp? haha! Ser for meg en eller annen budeie som ber en eller annen bondegut om å vera venleg og strykja litt på brystknoppen hennar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #43 Del Skrevet 15. mai 2014 Hvilket fagmiljø? Dokumentasjon? Prøv google. Anonymous poster hash: 598f1...d0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khaosick Skrevet 15. mai 2014 #44 Del Skrevet 15. mai 2014 Engelske betegnelser på kroppsdeler over beltestedet skal det være, må vite. Men du sier sikkert fitte og ikke cunt eller pussy? Sier ingen av dem faktisk. Syns alle tre ordene er like ulekre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ransfelt are Skrevet 15. mai 2014 #45 Del Skrevet 15. mai 2014 Disse her må jo også være helt greie å vise påTV..? http://www.clasohlson.com/medias/sys_master/9008893886494.jpg Jeg tror neppe jeg hadde reagert nevneverdig. Og den passer perfekt til denne: http://www.okonomi-deler.no/Product.aspx?ProductId=DC%20849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. mai 2014 #46 Del Skrevet 17. mai 2014 Jeg syns det spiller svært liten rolle om man ser brystvorta eller ikke - særlig om det er en kjempeutringet kjole feks - da ser man jo i utgangspunktet nesten hele puppen uansett, også er det helt kriiiiise om man tilfeldigvis skulle vise brystvorta. Forstår ikke hvorfor den er et hellig område, og resten av puppen ikke er det? Vedrørende nakenhet tenker jeg de gjør det dels fordi det selger og skaper oppmerksomhet og fordi de ikke har noe i mot å vise seg nakne. Fordi brystvorter har en seksuell funksjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #47 Del Skrevet 17. mai 2014 Var kanskje litt feil å si, men jeg mente i hovedsak damenippler og tits generelt Hvis du er bort i fra moobs.. *grøss* Blue tits or great tits? Anonymous poster hash: 09b10...4ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #48 Del Skrevet 17. mai 2014 Sier ingen av dem faktisk. Syns alle tre ordene er like ulekre. Og det synes du ikke "nippel" eller "tits" er? ... Anonymous poster hash: d30a4...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå