Gå til innhold

Viser niplene på TV


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det som får kjendiser til å stille opp naken på TV? Da snakker jeg ikke om Paradise Hotel-deltakere, men skuespillere? Janne Formoe spiller for tiden i Neste sommer og forrige helg vistes en episode hvor hun sto kliss naken i dusjen og niplene og puppene vistes. Jeg bare lurer på hvordan skuespillere tenker i sånne situasjoner? Blir det sett på som en jobb bare. Hva tenker foreldre når de ser dattera/sønnen sin nakne på TV?



Anonymous poster hash: 1ddf8...7a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

60 år siden var det helt vanlig å vise nipplene, nå har derimot undertøysbransjen tjent ufattelig mye på noe som ikke trengtes til å begynne med (snakker om bh/bikinier her).

Så det at det skal være flaut å vise niplene er bare tøys, menn gjør jo det hele tiden uansett.

Anonymous poster hash: 0a29b...344

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET HETER BRYSTVORTE.



Anonymous poster hash: 4b1ae...3d8
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET HETER BRYSTVORTE.

Anonymous poster hash: 4b1ae...3d8

Enig

Man kan tro at det er bremseniplene man snakker om

Anonymous poster hash: ddf56...93e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du fobi mot alle typer skruer, pakninger osv.? Eller gjelder det kun nipler? Hvorfor?

Anonymous poster hash: 5361e...6de

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge lurt på hvorfor mange er så hysteriske ved synet av en brystvorte. Og attpå til en som er dekket av et plagg eller en bikini. Det dummeste er menn som kommer med: Hey, fryser du eller er du glad for å se meg..? Som om det har så mye med menn å gjøre når brystvorten trekker seg sammen. For den trekker seg ikke alltid sammen som en følge av opphisselse akkurat.

Det rare, er at hver bidige film, så har en kvinne en synlig brystvorte tapp som stikker ut under plaggene. Mens mennene uansett hvor tynn tskjorte det er, IKKE har det. Så i filmindustrien fokuseres det på synlige brystvorter for å dra sex inn i filmen.

Brystvorter er naturlige, så slutt å vær så opphengt i de!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Jeg syns det spiller svært liten rolle om man ser brystvorta eller ikke - særlig om det er en kjempeutringet kjole feks - da ser man jo i utgangspunktet nesten hele puppen uansett, også er det helt kriiiiise om man tilfeldigvis skulle vise brystvorta. Forstår ikke hvorfor den er et hellig område, og resten av puppen ikke er det?

Vedrørende nakenhet tenker jeg de gjør det dels fordi det selger og skaper oppmerksomhet og fordi de ikke har noe i mot å vise seg nakne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det spiller svært liten rolle om man ser brystvorta eller ikke - særlig om det er en kjempeutringet kjole feks - da ser man jo i utgangspunktet nesten hele puppen uansett, også er det helt kriiiiise om man tilfeldigvis skulle vise brystvorta. Forstår ikke hvorfor den er et hellig område, og resten av puppen ikke er det?

Vedrørende nakenhet tenker jeg de gjør det dels fordi det selger og skaper oppmerksomhet og fordi de ikke har noe i mot å vise seg nakne.

Det der har jeg lurt på i mange år. Virker helt merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge lurt på hvorfor mange er så hysteriske ved synet av en brystvorte. Og attpå til en som er dekket av et plagg eller en bikini. Det dummeste er menn som kommer med: Hey, fryser du eller er du glad for å se meg..? Som om det har så mye med menn å gjøre når brystvorten trekker seg sammen. For den trekker seg ikke alltid sammen som en følge av opphisselse akkurat.

Det rare, er at hver bidige film, så har en kvinne en synlig brystvorte tapp som stikker ut under plaggene. Mens mennene uansett hvor tynn tskjorte det er, IKKE har det. Så i filmindustrien fokuseres det på synlige brystvorter for å dra sex inn i filmen.

Brystvorter er naturlige, så slutt å vær så opphengt i de!

Show us

Anonymous poster hash: c5944...7e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BRYSTVORTE FOR SVARTE FAEN!!!!!!

Ro deg ned. Du trenger beroligende.

Anonymous poster hash: 5c9c7...bb0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med de pengene de tjener på det, hadde jeg gladelig vist nipplene (...*host* *grøss* brystvortene) for Norges befolkning jeg også. Halvparten av landet har dem selv og resten har sett eller kommer til å se det en gang i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pheel

"Alle" sier jo nipler? Brystvorter har jeg vel bare hørt blitt brukt til å beskrive menn eller barn sine, eventuelt dyr.

Synes nakenhet er ok for kjente skuespillere, men forstår ikke de som stiller opp som anonym i serie/film som statist liksom, da spesielt i en tacky setting. Aldri skjønt hvorfor noen gjør noe slikt for å få så lite igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med de pengene de tjener på det, hadde jeg gladelig vist nipplene (...*host* *grøss* brystvortene) for Norges befolkning jeg også. Halvparten av landet har dem selv og resten har sett eller kommer til å se det en gang i livet.

Er det bare halvparten av landets befolkning som har brystvorter?

Anonymous poster hash: aa16c...48c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare halvparten av landets befolkning som har brystvorter?

Anonymous poster hash: aa16c...48c

Var kanskje litt feil å si, men jeg mente i hovedsak damenippler og tits generelt :) Hvis du er bort i fra moobs.. *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Med de pengene de tjener på det, hadde jeg gladelig vist nipplene (...*host* *grøss* brystvortene) for Norges befolkning jeg også. Halvparten av landet har dem selv og resten har sett eller kommer til å se det en gang i livet.

Det nok tilnærmet 100% av befolkningen som (ennå) har brystvorter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...