Gjest brutal_mann Skrevet 15. mai 2014 #21 Skrevet 15. mai 2014 "Alle" sier jo nipler? Brystvorter har jeg vel bare hørt blitt brukt til å beskrive menn eller barn sine, eventuelt dyr. Synes nakenhet er ok for kjente skuespillere, men forstår ikke de som stiller opp som anonym i serie/film som statist liksom, da spesielt i en tacky setting. Aldri skjønt hvorfor noen gjør noe slikt for å få så lite igjen. Nei, det er bare de unge som bruker dette litt triste nyordet. Nipple er et teknisk uttrykk tradisjonelt sett. Ordet brystvorte er betraktelig mer beskrivende. Jeg kommr aldri til å omtale mine egne som annet enn brystvorter. Følsomme sådann. 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #22 Skrevet 15. mai 2014 Var kanskje litt feil å si, men jeg mente i hovedsak damenippler og tits generelt Hvis du er bort i fra moobs.. *grøss* Nipler og tits? Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: 67d82...cb8 4
Tøytigern Skrevet 15. mai 2014 #23 Skrevet 15. mai 2014 Viser de fram sånne på TV? http://www.maxfritid.no/site/img/preview/6249/34346-jpg-flash_frame124_x_93.jpg Ja,men det må da vel være greit. Skjønner ikke helt problemet må jeg si... 2
Tøytigern Skrevet 15. mai 2014 #24 Skrevet 15. mai 2014 Disse her må jo også være helt greie å vise påTV..? http://www.clasohlson.com/medias/sys_master/9008893886494.jpg Jeg tror neppe jeg hadde reagert nevneverdig. 1
Gjest Mr. Toad Skrevet 15. mai 2014 #25 Skrevet 15. mai 2014 Disse her må jo også være helt greie å vise påTV..? http://www.clasohlson.com/medias/sys_master/9008893886494.jpg Jeg tror neppe jeg hadde reagert nevneverdig. Kjente det pirret litt her jeg
Tøytigern Skrevet 15. mai 2014 #26 Skrevet 15. mai 2014 Har du fobi mot alle typer skruer, pakninger osv.? Eller gjelder det kun nipler? Hvorfor?Anonymous poster hash: 5361e...6de Kanskje TS plagdes med tanker om at det måtte gjøre vondt at Formoe hadde fått nipler plassert akkurat der undet opptakene? Det kan jo være. Noen er veldig sensitive sånn. Jeg , feks, klarer ikke å se det hysterisk "morsomme" i videoer der folk faller og slår seg. Jeg syns bare synd i dem.
Gjest Mr. Toad Skrevet 15. mai 2014 #28 Skrevet 15. mai 2014 Uu. Kinky. Den har perfekt symmetri og se så hard den her. Tenk å bite litt på den du! 1
Khaosick Skrevet 15. mai 2014 #29 Skrevet 15. mai 2014 Nipler og tits? Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: 67d82...cb8 Really? ... Beklager; Brystvorter og bryster. Måten jeg sier ting på har ingenting med saken her å gjøre, og jeg må virkelig si at her jeg bor er det sjeldent du hører folk si bryster og brystvorter. Uavhengig av alderen på dem. Hvis jeg velger å kalle det nippler og tits, er det min sak. Ikke din. Du skjønte hva jeg mente uansett. Og jeg er 24.
Tøytigern Skrevet 15. mai 2014 #30 Skrevet 15. mai 2014 Really? ... Beklager; Brystvorter og bryster. Måten jeg sier ting på har ingenting med saken her å gjøre, og jeg må virkelig si at her jeg bor er det sjeldent du hører folk si bryster og brystvorter. Uavhengig av alderen på dem. Hvis jeg velger å kalle det nippler og tits, er det min sak. Ikke din. Du skjønte hva jeg mente uansett. Og jeg er 24. Hvis du velger å si nipler og tits må du akseptere at norskspråklige som bruker norsk når de snakker om kroppen sin vil syns det er kleint å høre på deg. Eller som meg, misforstå og tro du har problemer med små duppeditter av metall. 3
Gjest Sabrina Skrevet 15. mai 2014 #31 Skrevet 15. mai 2014 Eller som meg, misforstå og tro du har problemer med små duppeditter av metall. Ble nesten objektofil av å se på den skinnende objekten. Tanken på å stryke den kalde metall dingsen, får jo ens lady garden til å blomstre! 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #32 Skrevet 15. mai 2014 Begrepet brystvorter er svært uheldig. I fagmiljø kalles det fortrinnsvis brystknopper. Vorter er en hudsykdom forårsaket av virus. Anonymous poster hash: 598f1...d0c 1
Gjest Eurodice Skrevet 15. mai 2014 #33 Skrevet 15. mai 2014 "Alle" sier jo nipler? Brystvorter har jeg vel bare hørt blitt brukt til å beskrive menn eller barn sine, eventuelt dyr. Synes nakenhet er ok for kjente skuespillere, men forstår ikke de som stiller opp som anonym i serie/film som statist liksom, da spesielt i en tacky setting. Aldri skjønt hvorfor noen gjør noe slikt for å få så lite igjen. Alle sier aldeles ikke nipler om brystvorter. 4
Tøytigern Skrevet 15. mai 2014 #34 Skrevet 15. mai 2014 Ble nesten objektofil av å se på den skinnende objekten. Tanken på å stryke den kalde metall dingsen, får jo ens lady garden til å blomstre! Og her sitter jeg med en lady hjemme, som er irritert på alle de skinnende duppedittene jeg oppbevarer pent sortert i små plastkasser på galvanisert hyllestativ i gangen.. Sukk. Godt å vite at det finnes sånne kvinner som deg der ute. Det trøster en stakkars sjel å vite dette.
Tøytigern Skrevet 15. mai 2014 #35 Skrevet 15. mai 2014 Begrepet brystvorter er svært uheldig. I fagmiljø kalles det fortrinnsvis brystknopper. Vorter er en hudsykdom forårsaket av virus. Anonymous poster hash: 598f1...d0c Hør hør. Ja, til brystknopper. Mer erotisk ord om noe så fint skal man lete lenge etter...
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #36 Skrevet 15. mai 2014 Alle sier aldeles ikke nipler om brystvorter. Eller tits om bryster. Anonymous poster hash: 67d82...cb8
Gjest Eurodice Skrevet 15. mai 2014 #37 Skrevet 15. mai 2014 (endret) Var kanskje litt feil å si, men jeg mente i hovedsak damenippler og tits generelt Hvis du er bort i fra moobs.. *grøss* Er du norsk? I så tilfelle har du dårlig kunnskap om norsk språk. Endret 15. mai 2014 av Arabella 1
Gjest Eurodice Skrevet 15. mai 2014 #38 Skrevet 15. mai 2014 Really? ... Beklager; Brystvorter og bryster. Måten jeg sier ting på har ingenting med saken her å gjøre, og jeg må virkelig si at her jeg bor er det sjeldent du hører folk si bryster og brystvorter. Uavhengig av alderen på dem. Hvis jeg velger å kalle det nippler og tits, er det min sak. Ikke din. Du skjønte hva jeg mente uansett. Og jeg er 24. Du skriver det i hvert fall feil. Nippel i entall, nipler i flertall.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #39 Skrevet 15. mai 2014 Hør hør. Ja, til brystknopper. Mer erotisk ord om noe så fint skal man lete lenge etter... DER! Den venta jeg på. Vi kaller det faktisk brystknopper, hvertfall på fødeavdelinga jeg jobber på. Fint ord. Anonymous poster hash: f4335...f0a
Gjest Eurodice Skrevet 15. mai 2014 #40 Skrevet 15. mai 2014 Begrepet brystvorter er svært uheldig. I fagmiljø kalles det fortrinnsvis brystknopper. Vorter er en hudsykdom forårsaket av virus. Anonymous poster hash: 598f1...d0c Hvilket fagmiljø? Dokumentasjon? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå