Gå til innhold

Ødelagt vibrator, ok å bruke?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har altså klart å ødelegge vibratoren min, tror jeg. Jeg rengjorde den etter bruk og tok kanskje litt for hardt på den, for plutselig var det som om noe knakk inni den. Det er en vibrator med noe gummiaktig utenpå, men noe mer hardt inni. Det er dette harde som virker som det nå er i to deler. Vibratoren funker fremdeles, men jeg er litt usikker på om det er trygt å bruke den nå som den kanskje er ødelagt inni? Noen som vet?

Anonymous poster hash: 591c8...a6b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har erfaring med dette?

AnonymBruker
Skrevet

En ødelagt vibrator er livsfarlig. Det harde greiene inni som har knekt er ganske skarpt og kan skjære gjennom gummi-isolasjonen og fortsette inn i kjøttet. Flere mennesker har endt opp lemløse pga vibratorer.

Anonymous poster hash: d9b55...87c
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En ødelagt vibrator er livsfarlig. Det harde greiene inni som har knekt er ganske skarpt og kan skjære gjennom gummi-isolasjonen og fortsette inn i kjøttet. Flere mennesker har endt opp lemløse pga vibratorer.

Hehe, takk for veldig hjelpsomt svar. Det jeg var litt redd for er jo at det faktisk er farlig at noe som er batteridrevet har en del inni som er brukket, men det er kanskje et dumt spørsmål?

AnonymBruker
Skrevet

WTF.

Anonymous poster hash: 97c2c...ef0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hæh? Kødder du nå? Hvor har du hørt det?

Anonymous poster hash: a4a3c...d8b

AnonymBruker
Skrevet

Noen vibratorer driver på utarmet uran. Dersom du har klart å knekke røret inni vibratoren kan det lekke radioaktivt avfall inn i skjeden din. I verste fall får du en radioaktiv fitte. Jeg vet dessverre for lite til å kunne si noe om det igjen kan resultere i at du får superkrefter i fitta (jmf. Spiderman og Turtles).

Anonymous poster hash: 724ec...534
  • Liker 7
Skrevet

Utarmet uran......jævlig bra svar da :)

Skaff deg en nye en, de koster nesten ingenting, kjærringa mi har en i fra elskmer.no til en veldig hyggelig pris og den blir brukt titt og ofte både med og uten meg :laugh:

Skrevet

Ikke glem at en ødelakt vibrator også kan bli veldig varm! Å bli brent i fitta tror jeg ikke er noe digg.

Skrevet

Sikkert lurest å kjøpe en ny. :)

Skrevet

Den kan ta fyr, best å ringe brannvesenet og be dem hente den slik at den kan behandles på en forsvarlig måte av fagpersonell.

:)

Fortell oss gjerne hvordan det går

AnonymBruker
Skrevet

Radioaktiv fitte<3

Anonymous poster hash: 0cad4...4ca
AnonymBruker
Skrevet

Radioaktiv fitte<3

Kanskje den endrer farge til blå..

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje den endrer farge til blå..

Tull.

Men du KAN risikere at den muterer og dermed får en ekstra fitte.

fordelen er jo at man kan få multiorgasmer samtidig.

Anonymous poster hash: ed665...116

Skrevet

Til blå,,,,,snakker vi Blue Waffle...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...