AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 hei! Jeg nærmer meg uke 27 nå. Skikkelig tom for energi, kan sove så mye etter jobben så sover fort igjen til leggetid. Jeg har lyst å trene men har ingen energi, ikke heller energi til noe ting. Sliter på jobben - vil stå av og til og jobbe men har ikke energi til å stå, så det ender med å sitte mye...Jeg har vondt i bekkenet av å sitte lenge (bekkenlåsning)...... Hvordan innhenter dere energi? Av trening? kosthold? masse søvn? *SAVNER ENERGI!!!* Anonymous poster hash: 18b25...408
Mafalda Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Har ikke energi her heller... Det blir jobb og barn og et minimum av husarbeid, hver dag, og så stupe i seng så fort sjansen byr seg (ikke at det er så lett å få sove godt heller, men...) Sosialt liv, trening eller andre overskuddsfenomener er bare å glemme, det har jeg kuttet ut for lenge siden. Tror ikke dette er så unormalt. Riktignok er det mange som får et oppsving av energi i andre trimester, men det er nok også mange som ikke gjør det. Trøsten er jo at det går over når babyen er født (som om nyfødt baby noen sinne var en vidunderkur for manglende overskudd... Likevel, man er trøtt på en annen måte når babyen er utenpå kroppen i det minste. Så sånn sett blir det bedre!)
Frøken Fips Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Kanskje du bør sjekke jernlageret i kroppen? Men jeg har det på samme måte, er så sliten. Føler ikke jeg gjør annet enn å sove og være på jobb.. Legger meg kl 19 på kvelden og står opp 06.30 neste morgen, for så å jobbe 08-16.. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Jeg er i uke 27, og får energi fra trening, tror jeg. Har opprettholdt regelmessig trening 3-4 dager i uken, og sørger for å få en rolig gåtur i frisk luft de andre dagene. Sover fra 22-06, unngår ettermiddagslur selv om jeg kan være trøtt etter jobb. Men jeg har ikke bekkenproblemer eller andre plager som sliter meg ut, da. Anonymous poster hash: 939fc...01b
Superlilje Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Jeg var fullstendig utmattet hele svangerskapet, orket ingenting. Måtte sove på dagen, og ble delvis sykemeldt allerede i uke 14. Begynte med en dag og økte etterhvert til to, så tre, helt til jeg ble 100% sm fra uke 32. Da lå jeg på sofaen resten av svangerskapet og klarte såvidt å gjøre det mest nødvendige av husarbeid. Dagen etter fødsel følte jeg meg som et nytt menneske siden jeg plutselig hadde energi igjen. selv om jeg da knapt hadde sovet på to døgn. Så for meg var det ingenting annet å gjøre med det enn å holde ut og prøve å hvile så mye som mulig.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Sjekk hb!!! Anonymous poster hash: 46112...6e6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå