Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. For 8 måneder siden flyttet jeg hjem fra usa og fikk vite at jeg har kjønnsvorter. Gynekologen min ga meg Aldara som jeg brukte i noen dager, men måtte slutte fordi kjønnsleppene mine hovnet veldig opp og jeg fikk influensa av den. Jeg leste på nettet at hvis man fikk influensasymptomer av kremen skulle man slutte å bruke den. Jeg dro til gynekologen min og fortalte det og han henviste meg til en klinikk for å ta laserbehandling. Jeg hadde én behandling først for det måtte gjøres i to omganger. Når jeg kom tilbake for å behandles andre gang nektet legene å gjøre det og de bare ba meg begynne på Aldara igjen selvom jeg sa at jeg ble dårlig av den. Nå etter å ha brukt den igjen i 3 dager har jeg fått influena og veldig hovne kjønnslepper. Igjen.. Når jeg sa til gynekologen min og legene som skulle behandle meg at jeg ikke tålte Aldara så bare snakket de skikkelig nedlatende til meg og sa at det ikke var mulig. Jeg flytter til usa om 5 måneder og vil veldig gjerne bli kvitt det før det. Er det noen som kan hjelpe meg?

Anonymous poster hash: 44d98...8f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De legene på laserklinikken hørtes jo vekdig uprofesjonelle ut. Kan gynekologen din ringe dem og forklare at du trenger videre behandling og ikke ka ta Aldara? Du har rett på nødvendig helsehjelp. Det er jo rart de ikke fullførte behandlingen. Det kan man sende en klage på, men hadde foraøkt å snakke med dem ( eller få gynekologen til å gjøre det) i første omgang. Forklar gynekologen hva som har skjedd.

Anonymous poster hash: d9f63...ebc

Skrevet

Ja, veldig uprofesjonelle synes jeg også. Men jo det kan jeg egentlig gjøre. Be gynekologen min om å ringe de. Tusen takk for svar :-)

AnonymBruker
Skrevet

Håper det ordner seg. God bedring!

Anonymous poster hash: d9f63...ebc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...