Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå som det er sesong for det, del dine historier om puling som russ eller puling av russ, bra som dårlig, tomflasker og vått gress inkludert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, å klatre opp i et tre med da-kjæresten klokka to på natta for å ta "kongla" er nok noe jeg sent vil glemme. Like kjekt var det ikke å måtte vise bevisbildene av hendelsen til knutesjefen, som også er en god kompis av meg. :flau:

AnonymBruker
Skrevet

:popcorn:

Anonymous poster hash: 55b3e...399
Skrevet (endret)

Hm... HAHA. Vel, jeg og kjæresten var russ samme år så vi tok jo noen knuter sammen. Heheehh... Men jeg husker ikke alt for å være ærlig. Ble mye sex den måneden i hvertfall :)

Edit: (Jeg skulle ønske vi gjorde noe mer "spennende" eller morsomt den tida. Men det har vi jo gjort utenom russetiden uansett. Blant annet sex i et hytterom der det var folk...Em, ja.. De sov, vi var heeeelt muse stille, og det var bekk mørkt. Vi hadde fått streng beskjed om å IKKE ha sex den natta. :sjarmor:)

Endret av misstealover
AnonymBruker
Skrevet

:)

Anonymous poster hash: 55b3e...399
Skrevet

Russetiden var den løseste perioden i livet mitt hittil. Blir flau når jeg tenker på det. Men men, moro var det!

Skrevet

Russetiden var den løseste perioden i livet mitt hittil. Blir flau når jeg tenker på det. Men men, moro var det!

fortell da vel
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må vel innrømme at jeg vil helst glemme det kapittelet i mitt liv... Horete og løs er dessverre en veldig presis beskrivelse av meg den mai-måneden i 1995.....

Blir veldig flau når jeg tenker over det jeg gjorde av seksuelle aktiviteter for å si det slik.....

Anonymous poster hash: 14ec9...aa3
Skrevet

Det er noe Amish over dette med å slippe seg løs i russetiden for så bli "streit" igjen etterpå :)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...