AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Det er ei jente jeg har kjent i et års tid som jeg den siste tiden har flørtet en del med på fester.. Det har ikke blitt mer enn klining og å sove i samme seng, men jeg vil mer.. Og jeg vet at hun også vil mer. Hun er lesbisk, men vi har hatt en samtale og hun sier hun ikke har følelser for meg på den måten. Så jeg lurer altså ingen her.. Selv er jeg hetro, men denne dama tenner meg vanvittig! Jeg vet hun liker å ta kontrollen (dette har hun sakt selv) det jeg lurer på et hvordan det ville blitt om vi skulle ligget sammen.. Aner ikke om hun liker leketøy osv. Om hun vil bli slikket.. Vet hun elsker å utføre oralsex. Er helt ny på dette. Kan dere dele noen erfaringer? Hvordan skal jeg gå frem? Hvor går det fra klining..? Skal jeg bare la henne styre? Hun er noen år eldre enn meg og har hatt En del jenter. Både kjærester og elskere Anonymous poster hash: 9e2a4...ed2 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Kanskje du bare er i en fase hvor du er nysgjerrig og hun ikke vil være en del av "eksperimentet" ditt. Anonymous poster hash: b2a41...6a3 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Kanskje du bare er i en fase hvor du er nysgjerrig og hun ikke vil være en del av "eksperimentet" ditt.Anonymous poster hash: b2a41...6a3 Hun et den som et mest frempå.. Jeg vet hun vil! Det er jeg som har holdt tilbake litt til nå.. Nå har vi avtalt å møtes til helgen. Ligger i kortene hva som skal skje.. TSAnonymous poster hash: 9e2a4...ed2
Gjest brutal_mann Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Du er nok ikke hetro, da ville tanken på å ha sex med denne andre kvinnen ikke kommet inn i hodet ditt. Du er nok biseksuell. Ikke noe galt i det, ikke noe galt i å ha sex for å ha sex. Det virker som om dere har en åpen og ærlig dialog sammen, noe som er viktig. Det eneste jeg lurer på er om du er helt ærlig med deg selv? I det du definerer deg som hetro så vet vi jo at du ikke er helt ærlig med deg selv, men hva mer velger du å overse hos deg selv? Når det kommer til selve sexen så er det med den som med all annen sex. La deg bare flyte med og les hverandres signaler. Ikke tenkt, bare nyt.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Du er nok ikke hetro, da ville tanken på å ha sex med denne andre kvinnen ikke kommet inn i hodet ditt. Du er nok biseksuell. Ikke noe galt i det, ikke noe galt i å ha sex for å ha sex. Det virker som om dere har en åpen og ærlig dialog sammen, noe som er viktig. Det eneste jeg lurer på er om du er helt ærlig med deg selv? I det du definerer deg som hetro så vet vi jo at du ikke er helt ærlig med deg selv, men hva mer velger du å overse hos deg selv? Når det kommer til selve sexen så er det med den som med all annen sex. La deg bare flyte med og les hverandres signaler. Ikke tenkt, bare nyt. Vi er veldig åpne med hverandre og har en kjempegod tone. Spørs om jeg er litt betatt. Ikke forelska, men jeg trives veldig godt med henne. Vi har det så gøy dammen og er ganske like. Hun sier det samme om meg.. Det som kanskje gjør det litt rart er at hun er lesbisk og jeg har aldri prøvd sex med en jente.. Hun har hatt 2-3 gutter for maange år siden. Blir litt stressa, hun er jo så erfaren. Jeg har aldri tenkt tanken på å ville ha sex med en jente før, ikke hatt følelser for en jente heller.. Men det er noe med henne.Anonymous poster hash: 9e2a4...ed2
SuperFace Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Trenger ikke å være bifil for å ha lyst til å ha sex med en jente, da Jeg tror de fleste kvinner kunne tenkt seg og kost litt med en annen jente, ingenting unormalt det! Tror du at du har følelser for henne, da? At du eventuelt kunne hatt et forhold til henne?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 jeg er i nesten samme situasjon så jeg får følge med her.. Anonymous poster hash: 15dad...607
Gjest brutal_mann Skrevet 13. mai 2014 #8 Skrevet 13. mai 2014 Vi er veldig åpne med hverandre og har en kjempegod tone. Spørs om jeg er litt betatt. Ikke forelska, men jeg trives veldig godt med henne. Vi har det så gøy dammen og er ganske like. Hun sier det samme om meg.. Det som kanskje gjør det litt rart er at hun er lesbisk og jeg har aldri prøvd sex med en jente.. Hun har hatt 2-3 gutter for maange år siden. Blir litt stressa, hun er jo så erfaren. Jeg har aldri tenkt tanken på å ville ha sex med en jente før, ikke hatt følelser for en jente heller.. Men det er noe med henne.Anonymous poster hash: 9e2a4...ed2 Ikke la deg stresse. Det er tydelig at dette er noe du ønsker skal skje. Da er det bare å slappe av og kjenne etter hva som føles riktig for deg og ta ting derfra.
Gjest brutal_mann Skrevet 13. mai 2014 #9 Skrevet 13. mai 2014 Trenger ikke å være bifil for å ha lyst til å ha sex med en jente, da Jeg tror de fleste kvinner kunne tenkt seg og kost litt med en annen jente, ingenting unormalt det! Tror du at du har følelser for henne, da? At du eventuelt kunne hatt et forhold til henne? Det er riktig, en trenger ikke være bifil for å ha sex med begge kjønn. Vise mennesker har gitt oss begrepet biseksuel som skal dekke tilfeller der en gjerne har sex med begge kjønn, men bare forelsker seg i det motsatte. At en har glidende seksuelle preferanser gjennom livet er noe som skjer med veldig mange.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #10 Skrevet 13. mai 2014 Trenger ikke å være bifil for å ha lyst til å ha sex med en jente, da Jeg tror de fleste kvinner kunne tenkt seg og kost litt med en annen jente, ingenting unormalt det! Tror du at du har følelser for henne, da? At du eventuelt kunne hatt et forhold til henne? Nei, jeg vet det.. Men føler jo mer enn bare lyst til å ha sex med henne :-SAnonymous poster hash: 9e2a4...ed2
Cathrine88 Skrevet 13. mai 2014 #11 Skrevet 13. mai 2014 Hvorfor er noen så redde for å kalle seg noe annet enn hetero når de faktisk tenner på samme kjønn? Det høres ut som om du har følelser for henne, og ettersom hun har sagt at hun ikke har følelser for deg bør du tenke deg godt om før du gjør noe mer, faller fullstendig for henne og ender opp med kjærlighetssorg. 6
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #12 Skrevet 17. mai 2014 Hvis hun vil og du vil , kan det hende hun bare er redd for at du skal bli skremt/forbauset/skuffet dersom dere går lenger enn dere har gjort ? Uansett, en måte å begynne på , hvis man allerede kliner, er jo å stryke henne på kroppen , kjærtegne på rygg , armer, hals, mage . Ganske effektivt hint å kjærtegne på innsiden av lårene , jobbe seg sakte oppover, for eks ? Hvis dere er tente begge to , og stemningen ligger tilrette for det, ta henne på puppene , stryk på innsiden av lårene, knepp opp en knapp på buksa /ta hånda di under skjørtet? Hvis du er "redd" for å ta det lenger etter det pga uerfarenhet, så har du iallfall kommet noen steg videre med det, og kanskje hun tar over å viser deg ? Du kan også legge hånden din på kjønnet hennes , kan være over buksa, over trusa , hva enn som passer ? Første gang jeg hadde sex med en annen kvinne , så var vi begge uerfarne, vi måtte føle oss frem til der som var "riktig" , og det merker du godt , hvis man treffer riktig 😉 Jeg tenkte også litt på at det var litt som å "onanere" noen andre. Tenk på hva du liker , og test det ut på henne ? Lykke til ! Anonymous poster hash: 61382...1bf 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #14 Skrevet 17. mai 2014 Jeg fantaserer om å ha sex med en annen jente selv. Jeg har ingen erfaring, men selv tenner jeg på tanken på å starte med en ganske uskyldig massasje som blir mer og mer seksuell etterhvert! Anonymous poster hash: d3aaf...afc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå