AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Kjære dere på Kvinneguiden, Jeg har prøvd å google meg frem til et godt svar på spørsmålet mitt, men etter én tråd for mange om "wetsex" bestemte jeg meg for heller å ty til forumet her. I går hadde jeg en noe pinlig (og forholdsvis motbydelig) opplevelse med kjæresten min. Vi hadde oss i dusjen, og under akten ba han meg om å gå ned på han. Han har problemer med å komme ved oralsex, men jeg går ned på han stadig vekk allikevel ettersom han (selvfølgelig) nyter det. Etter omtrent fem minutter begynte han å varsle om at han var i ferd med å komme, og jeg fortsatte å suge han - men da han omsider "kom" var det så mye, og så bittert, at jeg svelgte det jeg hadde i munnen og slapp taket på penisen hans. Det som skjedde videre sjokkerte begge av oss: i stedet for sæd, sprutet det ut urin! De neste par minuttene var selvfølgelig veldig rare for begge to - han gjentok over og over igjen at det aldri hadde skjedd før, spurte høyt flere ganger om det hadde vært tiss, om han hadde kommet og så tisset seg ut, etc. Jeg deltok litt i samtalen, men sjokket av å nettopp ha svelgt en munnfull urin (!!!) gjorde at jeg ikke visste helt hva jeg skulle gjøre av meg selv. Etter episoden pratet vi litt om det, men da jeg spøkefult tok det opp igjen senere på kvelden ("jaja, det at jeg har svelgt tisset ditt og allikevel er glad i deg sier jo noe") og fikk til svar at han var veldig flau over hva som hadde skjedd, og helst ikke ville minnes på det, satte en stopper for noe som helst videre samtale om hva som hadde skjedd. Så det jeg lurer på, er: har noen opplevd, eller hørt om, noe lignende? Jeg vil jo helst tro at det faktisk var et uhell, og at kjæresten min ikke ville finne på å tisse i kjeften min ut av det blå... Anonymous poster hash: 9e825...0d6 Anonymous poster hash: 9e825...0d6
Gjest Sabrina Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Har aldri opplevd det, men du/dere har min fulle sympati! 17
Pixxie Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Har ikke skjedd meg, og aner ikke hva som kan ha "utløst" det. Men herlig at du tar det med humor og ikke ble sint Stakkar fyr 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Ja, det slo meg at om det var med uhell (noe jeg virkelig tror det var) ville jeg ikke lage en så stor sak ut av det. Det er nok vesentlig flauere for han enn det er for meg! Men jeg føler allikevel behovet til å prate litt om det med noen, og ettersom det blir et litt teit tema å ta opp med venninner (det kunne jeg virkelig ikke gjort mot han) virker det bedre å gjøre det her - så jeg kommer nok til å sjekke denne tråden veldig aktivt de neste par dagene, haha. Ps. Takk for sympatien! Anonymous poster hash: 9e825...0d6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Var en gang en kompis som satt å runke oppå venninna mi, men istedenfor å komme sperm ut når han kom, kom det tiss.. men nå skal det sies at vi var 13 år da og han hadde ikke kommet i puberteten.. hehe Anonymous poster hash: 89713...249 1
Spaghetti Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Det er ikke uvanlig, faktisk. Etter man har kommet så er det så følsomt at videre stimuli kan gjøre at man ikke klarer å unngå å urinere dersom man ikke har gjort det på en stund.Det har heldigvis aldri skjedd meg. Kjæresten pleier dog ikke å suge så voldsomt etter/når jeg kommer.. Gjorde du det, kanskje? Det kan nok forårsake det. 1
Chloe- Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 Du sier jo at han ikke pleier å kunne komme ved oralsex. Da ble det sikkert vanskeligere å kjenne igjen om det var riktig eller feil reaksjon som var på vei. Eller så kan det jo ha vært vannet sin feil. Hvis en mann sover og man putter fingeren hans i vann vil han jo ofte tisse på seg. Eller så kan det være at han kom som normalt, og at urinen bare så sitt snitt til å presse seg ut samtidig. Uansett litt ekkelt, men det var jo et uhell. Syns dere tar det sporty. 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #8 Skrevet 13. mai 2014 :skratte: :skratte: :skratte: Anonymous poster hash: beecb...747
Tarsan97 Skrevet 13. mai 2014 #9 Skrevet 13. mai 2014 an Our With a golden shower, and my name is Bobby Brown, som den gamle skranglette Zappa sangen sier. Det er i allefall ikke farlig. Som en sier til ungene, ikke stapp hva som helst i munnen.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #10 Skrevet 13. mai 2014 Det der stemmer ikke. Urinrøret blir sperret av svampvevet når penis er erigert. Det går ikke an å tisse når ereksjonen er maksimert.Anonymous poster hash: 7676d...86b 3
Fhashion King Skrevet 13. mai 2014 #11 Skrevet 13. mai 2014 Ja kjenner til dette problemet, har ikke hendt på samme måte da, men det samme skjedde like etter at jeg hadde kommet inni min daverende kjæreste (mange år siden dette), tisset en bitte liten skvett inni kjeden hennes og ja det var flaut. Det er som Spaghetti skriver at det er så følsomt etter utløsning at videre stimuli kan føre til at man tisser så da er det viktig å stoppe i tide spesielt hvis man ikke har vært på do før man har sex. Ellers er det jo kjempe bra du ikke tok helt av etter uhellet, urin er heldigvis noe av det reneste som kommer ut av kroppen vår. 1
Fhashion King Skrevet 13. mai 2014 #12 Skrevet 13. mai 2014 Det der stemmer ikke. Urinrøret blir sperret av svampvevet når penis er erigert. Det går ikke an å tisse når ereksjonen er maksimert.Anonymous poster hash: 7676d...86b Å hvor i alverden har du hentet denne påstanden fra? Det er fult mulig å både tisse og få utløsning med sæd i fullt erigert tilstand så det er bare tull, sæden kommer ut i samme røret som urinen så det er slettes ikke sperret av svamplegemet. 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #13 Skrevet 13. mai 2014 Det samme har skjedd med osd og jeg har lurt fælt på hva det var som egentlig skjedde. Godt å få svar! Anonymous poster hash: 8e804...1e4
Earthbird Skrevet 13. mai 2014 #14 Skrevet 13. mai 2014 Å hvor i alverden har du hentet denne påstanden fra? Det er fult mulig å både tisse og få utløsning med sæd i fullt erigert tilstand så det er bare tull, sæden kommer ut i samme røret som urinen så det er slettes ikke sperret av svamplegemet. Det som skjer er at urinrøret blokkeres rett ved blæra, før det går sammen med sædlederen. 1
Fhashion King Skrevet 13. mai 2014 #15 Skrevet 13. mai 2014 Det som skjer er at urinrøret blokkeres rett ved blæra, før det går sammen med sædlederen. Ja det kan stemme akkurat i det øyeblikket man får utløsning, men i det den er "ferdig" så er det ingen ting i vegen for at urinen finner samme vegen og blir en del av utløsningen. 2
Gjest Herr Heftig Skrevet 13. mai 2014 #16 Skrevet 13. mai 2014 Å stimulere oversided av penisodet kan fremkalle urinering.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #17 Skrevet 13. mai 2014 Sier meg enig med flertallet her. Du gjorde nok rett og slett en for god jobb:P Kan skje med kvinner at de tisser på seg om de blir overstimulert. Alt bare svikter der nede Anonymous poster hash: 698eb...9e4 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #18 Skrevet 13. mai 2014 Det der stemmer ikke. Urinrøret blir sperret av svampvevet når penis er erigert. Det går ikke an å tisse når ereksjonen er maksimert.Anonymous poster hash: 7676d...86b Joda, og jeg er et levende bevis for at det er mulig. Jeg har to ganger med samme fyren opplevd at det har kommet urin istedet for sæd. Så det går an. Vi hadde et lekent og åpent sexliv så vi snakket om det og det hjalp på flauheten hans. Men jeg tok en lang "sugepause" etter at det skjedde for andre gang. Anonymous poster hash: 13c34...a02
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #19 Skrevet 13. mai 2014 Det samme skjedde med mannen min en gang vi var ganske fulle under sex. Det kom en solid stråle mot svelget idet han kom. Litt nasty, men vi fikk oss begge en god latter. Nå skal det sies at han ikke helt har anlegg for å bli flau over seksuelle ting, da. Anonymous poster hash: 28255...867
Gjest lurven Skrevet 13. mai 2014 #20 Skrevet 13. mai 2014 hørtes rart ut, det går ikke an å tisse når man får orgasme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå